Σελίδες

Donald Trumb. Ποιος είναι ο νέος πλανητάρχης.

Μεγιστάνας, επενδυτής, ιδιοκτήτης εστιατορίου, μη μυθοπλαστικός συγγραφέας, επιχειρηματίας, πολιτικός, επιχειρηματίας, κοσμικός, property developer, παρουσιαστής  τηλεπαιχνιδιού, πολιτικός και πλέον εκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ είναι όσα μπορείς να βάλεις σε ένα βιογραφικό κείμενο για την πολυσυζητημένη και πολυτάραχη ζωή του Donald Trumb.


Γεννημένος το 1946 στο Κούινς της Νέας Υόρκης, ο νέος πλανητάρχης έχει συνδυάσει τη ζωή του με την ανοδική και επιτυχημένη επιχειρηματική πορεία του ομίλου Trump Organization που πλέον έχουν αναλάβει τα παιδιά του αλλά και με πλήθος άλλων δραστηριοτήτων που ασχολήθηκε κατά καιρό. Ασχολήθηκε με τη παρουσίαση τηλεπαιχνίδιου-ριάλιτι του NBC The Apprentice από το 2004 μέχρι το 2015, έχει εισαχθεί στο WWE Hall of Fame το 2013 στο τομέα των επιχειρηματιών ενώ το 2015 το Forbes εκτίμησε την περιουσία του στις ΗΠΑ το 2015 σε 4 δις δολάρια!
Συζητήθηκαν επίσης πολύ οι γάμοι και τα διαζύγια του με πρώτη την τσέχα μοντέλο Ιβάνα Ζελνίκοβα που την παντρεύτηκε τον Απρίλιο του 1977 και απέκτησαν τρία παιδιά: τον Ντόναλντ-Τζούνιορ Τραμπ, την Ιβάνκα Τραμπ και τον Έρικ Τραμπ. Και οι τρεις είναι πλέον αντιπρόεδροι του Trump Organization που εδράζεται στον πύργο Τραμπ του Μανχάταν της Ν. Υόρκης. Ο χωρισμός, το διαζύγιο και όλα όσα ζητούσε η Ιβάνα συζητιούνταν για πολλά χρόνια μετά, ακόμη και όταν ο Donald Trumb έκανε το δεύτερο γάμο του με την ηθοποιό Marla Maples και απέκτησαν την Τίφανι. Και επειδή δύο γάμοι δεν είναι ποτέ αρκετοί το 2005 ξαναπαντρεύτηκε πάλι με μοντέλο με την κατά 24 χρόνια μικρότερη του σλοβένα Melania Knauss και απέκτησαν τον Μπάρον-Γουίλιαμ Τραμπ.

Ο Donald Trumb παρά τα σκάνδαλα και την έντονη λασπολογία κατάφερε να κερδίσει το αξίωμα του Προέδρου και από τον Ιανουάριο του 2017 θα αναλάβει και επίσημα τα καθήκοντα του.
Ας ελπίσουμε ότι θα γίνει η πολυπόθητη αλλαγή…


Η ΕΔΕΕ προωθεί παραδείγματα καλών πρακτικών για τη Διαμεσολάβηση

O Παγκόσμιος Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας προσπαθεί να ενθαρρύνει τα μέλη του να επιλύουν τις υποθέσεις τους εξωδικαστικά και με τη Διαμεσολάβηση. Ιδού μερικά από τα πολλά επιτυχημένα παραδείγματα:



Copyright Mediation
Μια ολλανδική εταιρεία συμβλήθηκε με μια γαλλική εταιρία για μια άδεια πνευματικών δικαιωμάτων, όσον αφορά στην έκδοση μιας τεχνικής δημοσίευσης. Η άδεια χρήσης περιλάμβανε ρήτρα Διαμεσολάβησης W.I.P.O.. Ο κάτοχος της άδειας κατέστη οικονομικά αφερέγγυος και αθέτησε την υποχρέωση των δικαιωμάτων που οφείλονταν δυνάμει της άδειας. Όταν ο δικαιοπάροχος ζήτησε για την επίλυση του ζητήματος τη διαδικασία της Διαμεσολάβησης, το Κέντρο Διαμεσολάβησής του W.I.P.O., ύστερα από διαβούλευση με τα ενδιαφερόμενα μέρη, καθώς και μετά την έγκριση του δικαστηρίου, διόρισε εκκαθαριστή καθώς και έναν ειδήμονα σε θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας ως Διαμεσολαβητή. Μετά από δύο, μόλις, συναντήσεις μεταξύ των μερών και του Διαμεσολαβητή, συνήφθη μια συμφωνία διακανονισμού.

Διαμεσολάβηση Πνευματικής Ιδιοκτησίας ακολουθούμενη από μια επισπευσμένη διαδικασία Διαιτησίας

Ένας εκδοτικός οίκος είχε συνάψει μια σύμβαση με μια εταιρεία λογισμικού για την ανάπτυξη μιας νέας παρουσίας στο διαδίκτυο. Το έργο έπρεπε να ολοκληρωθεί εντός ενός έτους και περιλάμβανε ρήτρα υποβολής των διαφορών στη Διαμεσολάβηση του Παγκόσμιου Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας και, αν δεν ήταν εφικτό να επιτευχθεί διακανονισμός εντός 60 ημερών, να προχωρήσει η διαφορά σε μια ταχεία διαδικασία διαιτησίας. Μετά από 18 μήνες, ο εκδοτικός οίκος δεν ήταν ικανοποιημένος με τις υπηρεσίες που παρέχονταν από τον προγραμματιστή, αρνήθηκε να πληρώσει, απείλησε με υπαναχώρηση από τη σύμβαση και ζήτησε αποζημίωση. Ο εκδοτικός οίκος κατέθεσε αίτηση για Διαμεσολάβηση. Ενώ τα μέρη δεν κατάφεραν να επιτύχουν μια διευθέτηση, η Διαμεσολάβηση, τους επέτρεψε να επικεντρωθούν στα θέματα προς εξέταση στην επακόλουθη ταχεία διαδικασία διαιτησίας.

Είναι επομένως φανερό πόσο γρήγορη μπορεί να είναι η διαδικασία της Διαμεσολάβησης, αλλά και πόσο ευεργετική ακόμη κι όταν δεν καταλήξει σε συμφωνία. Τα μέρη αφουγκράζονται και κατανοούν εις βάθος το πρόβλημα της εκάστοτε άλλης πλευράς και έτσι έρχονται, με αμοιβαίες υποχωρήσεις και μικρές «νίκες», πιο κοντά σε μια λύση που ικανοποιεί όλες τις πλευρές και είναι βιώσιμη.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

http://www.wipo.int/amc/en/mediation/case-example.html

Δρ. Δημήτρης Θεοχάρης

Δικηγόρος, L.L.M.

Διαμεσολαβητής, Εκπαιδευτής διαμεσολαβητών

Επιστημονικός Συνεργάτης Ε.Κ.Π.Α. (e-learning)

http://www.opemed.gr/?p=1320

Η ΕΔΕΕ υποστηρίζει τον ΟΠΕΜΕΔ και το θεσμό της Διαμεσολάβησης.

Hillary Clinton, κάτι μου θυμίζεις.


Κάτι για το οποίο έχει κατηγορηθεί η Hillary Clinton είναι το άγριο βλέμμα και η αμυντική της στάση. Αν όταν την παρακολουθείς σου θυμίζει κάτι, αυτό δεν είναι τίποτα άλλο από τον εαυτό σου στον καθρέπτη!





Η Hillary Clinton αποτελεί μια αντανάκλαση των γυναικών που ετοιμάζονται να μπουν ή έχουν ήδη μπει σ΄ ένα ανδρικό άβατο . Στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό το άβατο είναι το οβάλ γραφείο, όπου η Hillary Clinton ετοιμάζεται να μπει όχι σαν επισκέπτης ή σύζυγος προέδρου αλλά με το ανώτερο αξίωμα των ΗΠΑ.

Προσπάθεια για ισότητα ή υπερίσχυση;
Η αμυντική της στάση είναι η προσπάθεια να διώξει από πάνω της όλες τις προκαταλήψεις και τις πεποιθήσεις για το γυναικείο φύλλο. Προσπαθεί να δείξει όχι μόνο ότι είναι ίση με τον αντίπαλό της Donald Trump αλλά και πολύ πιο κατάλληλη από αυτόν. 
Το ίδιο δεν κάνεις και εσύ; Μάχεσαι για τους αποδείξεις ότι είστε όλοι ίσοι, αλλά αυτό σε κάνει πολύ πιο ανταγωνιστική από τους άνδρες συναδέλφους σου και σαφώς πολύ πιο επιθετική.
Παρόλες τις μάχες για ισότητα, η αιώνια διαμάχη μεταξύ των δύο φύλων παραμένει αμείωτη αφού ουσιαστικά κανείς από τους δύο δεν θέλει την ισότητα, το κάθε φύλο θέλει να δείξει την ανωτερότητα του και να υπερισχύσει του άλλου με κάθε τρόπο.

Μήπως τελικά είναι χάρισμα;
Αν κάθε φορά που βλέπεις τη Hillary Clinton, θαυμάζεις τις ικανότητες της για ό,τι έχει καταφέρει, αναρωτιέσαι αν μπορείς και εσύ να πετύχεις τους στόχους σου. Έχω διαβάσει άπειρα βιβλία για τη γυναίκα μάνατζερ, πως θα επιτύχει, πως θα τα καταφέρει, πως θα καταξιωθεί κλπ, όλα έχουν ένα κρυφό κοινό παρονομαστή, το χάρισμα.
Το χάρισμα δεν είναι κληρονομικό, είναι το σύνολο των δυνάμεων, των ικανοτήτων και της συνολικής σου παρουσίας που αποκτάς με τη πάροδο του χρόνου και έπειτα από πολύ σκληρή δουλεία. Μπορεί βέβαια να μην έχεις σύζυγο πρώην πλανητάρχη (που είναι μέρος των δυνάμεων της) αλλά αυτό δεν σε εμποδίζει να παλέψεις για τους στόχους σου...


Στρατηγική digital marketing. Τελικά γιατί να την επιλέξεις.


Μια Digital marketing στρατηγική στο σύνολο της επικοινωνιακής στρατηγικής μπορεί να φαντάζει μη αναγκαία, αρκετά χρονοβόρα στο σχεδιασμό της ίσως και αρκετά δαπανηρή. 





Αποτελεί όμως αναγκαίο κακό αφού η on-line επικοινωνία υπερισχύει των άλλων μορφών επικοινωνίας.

Μια digital marketing στρατηγική προσφέρει τη δυνατότητα συγκεκριμένης στόχευσης του κοινού που ενδιαφέρει την κάθε εταιρεία, η οποία μπορεί με εύκολα και γρήγορα βήματα να εντοπίσει το κοινό που στοχεύει και να του μεταδώσει τα μηνύματα της. Συγκεκριμένες τεχνικές και σωστό περιεχόμενο μπορούν να μεταδώσουν στο target- group μηνύματα του τύπου "ποιος είσαι",  "τι είναι αυτό που πουλάς"  "τι κάνεις".

Όλα τα μηνύματα που μεταδίδονται στο κοινό έχουν την δυνατότητα άμεσης ανατροφοδότησης από τον υποψήφιο πελάτη στην εταιρία, έτσι εκείνη με μικρό κόστος και σε πολύ λίγο χρόνο μπορεί να τροποποιήσει την καμπάνια ενώ αυτή είναι ακόμα σε εξέλιξη.

Blogs, Facebook pages, Social Media Ads, Google AdWords, Newsletters και Social Media Contests είναι μερικά από τα πιο γνωστά εργαλεία επαναλαμβανόμενης προβολής, ενώ με την χρήση του Google analytics έχεις τη δυνατότητα συλλογής και αξιολόγησης συγκεκριμένων ποσοτικών στοιχείων και μάλιστα χωρίς κανένα κόστος.  

Μήπως ήρθε η ώρα να μπεις και εσύ δυναμικά στον κόσμο του digital marketing;


Andriew Manatos. Όταν μιλάει ο «Άντυ», ο Πρόεδρος των ΗΠΑ ακούει με προσοχή!

Ο Άντυ Μανάτος είναι Πρόεδρος της εταιρείας πολιτικών συμβούλων/lobbying “Manatos & Manatos” με έδρα την Ουάσιγκτον των ΗΠΑ. 






   

Έχει επιλεγεί ως ένας από τους ανθρώπους με τη μεγαλύτερη πολιτική επιρροή στην Ουάσιγκτον από το περιοδικό “Regardies” και ως ένας από τους μεγαλύτερους πολιτικούς χρηματοδότες στην Αμερική σε θέματα ελληνικού και κυπριακού ενδιαφέροντος. 

   Συναντά τακτικά τον (εκάστοτε) Πρόεδρο των ΗΠΑ τον οποίον και συμβουλεύει σε θέματα δημόσιας πολιτικής. Ζει στην Ουάσιγκτον, είναι παντρεμένος με την Τίνα Μανάτος και έχει τέσσερα παιδιά (Mike, Nick, Tom και George) και έξι εγγόνια.

   Σε συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στο ellines.com λέει τα εξής: «Παραδοσιακά η Ελλάδα δεν ξοδεύει πολλά λεφτά σε σχέση με την Κύπρο για την προβολή της στην Ουάσινγκτον.Μολαταύτα τα μεγάλα ποσά δεν αντιστοιχούν αναγκαστικά και σε αποτελεσματική προβολή ή προώθηση συμφερόντων. Παρέχουμε δωρεάν κάθε χρόνο συμβουλευτικές υπηρεσίες αξίας περίπου 500.000 δολαρίων για τις ανάγκες του Οικουμενικού Πατριαρχείου, της Ελλάδας και της Κύπρου. 

   Παρόλο που δε θεωρώ τον εαυτό μου καλό επιχειρηματία σε σύνολο περίπου 10.000 εταιρειών είμαστε έβδομοι στις χρηματικές συνεισφορές σε γερουσιαστές και βουλευτές επί θεμάτων ελληνικού ενδιαφέροντος. Πόσες χώρες του κόσμου έχουν παράλληλα δική τους εθνικότητα αλλά και δική τους φιλοσοφία; Το να είναι κανείς Έλληνας είναι τόσο φιλοσοφία όσο και τρόπος ζωής. Οι Έλληνες σε όλο τον κόσμο είναι κοινωνικοί, φιλικοί και γενναιόδωροι. Είτε βρίσκονται στην Ελλάδα είτε ζουν στην Αμερική, τη Γερμανία ή την Αυστραλία και για αυτό είναι και ιδιαίτερα αγαπητοί παντού. Κάποιες φορές ξεχνάμε τα προτερήματα και τη δύναμή μας. Ίσως είναι καιρός να τα ξαναθυμηθούμε».

   Η εταιρεία του “M&M” ιδρύθηκε το 1983 από τον Andrew E. Manatos και τον πατέρα του Mike N. Manatos. Ο Άντυ Μανάτος υπηρέτησε σαν Υφυπουργός Εμπορίου, και πριν από αυτό σαν βοηθός στους Γερουσιαστές  Thomas Eagleton και Gale McGee. Ο Mike N. Manatos έπαιξε το ρόλο του συνδετικού κρίκου ανάμεσα στους προέδρους  John F. Kennedy και Lyndon B. Johnson και τη Γερουσία. Ο μεγαλύτερος γιος του Άντυ, ο Mike A. Manatos, ανέλαβε ρόλο στην εταιρεία μετά την αποφοίτησή του από το Πανεπιστήμιο του Πρίνστον το 1990.

   Από το 1983 η “M&M” παρέχει στους πελάτες της τεχνογνωσία και πρόσβαση στις προκλήσεις που έχουν να κάνουν με θέματα λόμπινγκ. Το προσωπικό της εταιρείας, σύμφωνα με την ιστοσελίδα τους*, γνωρίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό τη λειτουργία του Αμερικάνικου Κογκρέσου, του Λευκού Οίκου, των Ομοσπονδιακών υπηρεσιών και των μέσων ενημέρωσης. Η εταιρεία βρίσκεται στο κέντρο της Ουάσινγκτον, και είναι αναγνωρισμένη για τη δυναμική της εκεί. Όπως ειπαμε και πιο πάνω, το περιοδικό “Regardies” συμπεριέλαβε τον Andrew Manatos στους 100 ανθρώπους με τη μεγαλύτερη επιρροή στην Ουάσινγκτον.


Σιντ Γκάνις. Ο ελληνικής καταγωγής «Mr Oscar»

Ο Σιντ Γκάνις ήταν πρόεδρος και πλέον νυν μέλος της αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, του οργανισμού που καθορίζει πού θα καταλήξουν τα βραβεία Όσκαρ. Είναι επίσης, πετυχημένος παραγωγός ταινιών όπως Male Gigolo, Big Daddy, Mr. Deeds και The Master of Disguise.



   Η καταγωγή του είναι από τα Γιάννενα. Όταν επισκέφθηκε για πρώτη φορά τη Θεσσαλονίκη, για το Φεστιβάλ Κινηματογράφου, δεν έκρυψε την ικανοποίησή του, που βρέθηκε στην Ελλάδα, για την οποία παραδέχεται ότι δεν γνωρίζει πολλά, παρά το ότι δηλώνει πως «τον τελευταίο καιρό νιώθω πιο Έλληνας από ποτέ».

    Ο Γκάνις ξεκίνησε από τις γειτονιές του Μπρούκλιν και κατάφερε να βρεθεί στα μεγαλύτερα στούντιο του Χόλιγουντ, να ιδρύσει τη δική του εταιρεία παραγωγής και το 2005 να εκλεγεί πρόεδρος της Ακαδημίας των Όσκαρ. Ο κινηματογράφος ήταν, όπως λέει, και ο κυριότερος λόγος που πλέον αισθάνεται πιο συνδεδεμένος με την ελληνική κληρονομιά του. “Γνώρισα Έλληνες κινηματογραφιστές και άρχισα να εμπλέκομαι περισσότερο με την ελληνική κοινότητα του Λος Άντζελες”, εξηγεί και προσθέτει: “Ναι, ακόμη και το ελληνικό αίμα μου είναι πιο ισχυρό τώρα”.

    Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Ελευθεροτυπία, δεν δίστασε να δηλώσει ότι «η Ελλάδα είναι δική μου» και συνέχισε ρωτώντας για τα Γιάννενα τα οποία δεν έχει επισκεφθεί ποτέ: “Ακούω ότι είναι όμορφα εκεί. Μου είπαν ότι με το νέο αυτοκινητόδρομο μπορώ να φτάσω σε δυόμισι ώρες. Είναι αλήθεια; Θέλω να δω την πόλη, να συναντηθώ με τους ανθρώπους. Η σύζυγός μου ανακάλυψε ότι υπάρχουν αρκετοί με το επώνυμο Γκάνις. Θέλω λοιπόν να δω αν μπορώ να τους γνωρίσω”.

     Ο Σιντ Γκάνις είχε ξαναβρεθεί στην Ελλάδα προ εικοσαετίας, για τουρισμό στην Αθήνα και στα νησιά. Δεν ξεχνά τους στενούς οικογενειακούς δεσμούς, τον παππού και τη γιαγιά “που ήταν πάντα εκεί, μας τάιζαν ελληνικά φαγητά, μας έλεγαν για την παλιά πατρίδα, μιλούσαν όλη την ώρα ελληνικά. Από τότε που ήμουν παιδί, στο μυαλό μου ήμουν Έλληνας. Δεν είχα συνειδητοποιήσει τότε πόσο cool ήταν να είσαι Έλληνας, αλλά τώρα το ξέρω”. 
    Ωστόσο, ο Γκάνις δεν μιλά ελληνικά και δηλώνει μετανιωμένος γι αυτό. Όσο για το τι είναι αυτό που τον έκανε μετά από τόσα χρόνια να αισθανθεί Έλληνας, είναι απολύτως ειλικρινής.

Δημόσιες σχέσεις, marketing και διαφήμιση. Αποσαφηνίσεις και κατανόηση εννοιών.

Σε συνέχεια του χθεσινού άρθρου για το αν είναι απαραίτητο η ύπαρξη ενός εσωτερικού τμήματος δημοσίων σχέσεων γεννήθηκαν κάποια άλλα ερωτήματα- απορίες. 




Πρώτον, γιατί πολλοί εμπλέκουν εσκεμμένα ή όχι τις λειτουργίες του marketing, της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων και δεύτερον, ποιες υπηρεσίες εξυπηρετεί το καθένα. Ας δούμε κάποιες θεωρίες- αρχές που μας βοηθούν να ξεδιαλύνουμε τα πράγματα.
  • Οι ΔΣ ασχολούνται με την εδραίωση των σχέσεων και τη δημιουργία καλής διάθεσης για τον οργανισμό, ενώ το marketing ασχολείται με την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στο πελάτη.
  • Ο κυριότερος σκοπός του marketing είναι η αύξηση των κερδών για τον οργανισμό ενώ για τις ΔΣ είναι η αποταμίευση χρημάτων για τον οργανισμό εδραιώνοντας σχέσεις με το κοινό.
  • Στις «τέλειες» ΔΣ δεν υπάρχει το στοιχείο της πειθούς. Ο ιδανικός σκοπός είναι η εδραίωση αμοιβαίας κατανόησης και συνεργασίας μέσω του διαλόγου. Το marketing εξ' ορισμού έχει την πρόθεση της πειθούς για να πουλήσει προϊόντα και υπηρεσίες.
  • Η διαφήμιση απευθύνεται στο εξωτερικό κοινό, δηλ. στους καταναλωτές προϊόντων και υπηρεσιών, οι ΔΣ παρουσιάζουν το μήνυμα και σε ένα ειδικευμένο εξωτερικό κοινό (μετόχους, ομάδες, κοινότητες) και στο εσωτερικό κοινό (υπαλλήλους).
  • Η διαφήμιση αναγνωρίζεται ως ειδικευμένη λειτουργία της επικοινωνίας. Οι δημόσιες σχέσεις έχουν ένα ευρύτερο κύκλο ενδιαφερόντων, αφού ασχολούνται με τις πολιτικές και την παρουσίαση ολόκληρης της επιχείρησης, από το ηθικό των υπαλλήλων, μέχρι τον τρόπο με τον οποίο οι τηλεφωνητές-τριες απαντούν στα τηλεφωνήματα. 
  • Η διαφήμιση μπορεί να επιτευχθεί αποκλειστικά μέσα από τα ΜΜΕ, οι ΔΣ με αρκετά μέσα επικοινωνίας, π.χ. διοργάνωση εκδηλώσεων, συναντήσεις, συζητήσεις. 
  • Λειτουργία της διαφήμισης είναι η πώληση των προϊόντων και των υπηρεσιών. Η λειτουργία των ΔΣ είναι η δημιουργία του κατάλληλου περιβάλλοντος μέσα στο οποίο ο οργανισμός μπορεί να ευημερήσει.

Εμείς και οι δημοσιογράφοι. Do's and Don'ts

 Ο ρόλος των σχέσεων με τον τύπο είναι να πετύχουν τη μέγιστη δημοσίευση ή μετάδοση πληροφοριών με σκοπό τη δημιουργία γνώσης και κατανόησης. Οι σχέσεις με τον τύπο δεν περιορίζονται στις εφημερίδες, αλλά όλα τα μέσα ενημέρωσης και τα διαδικτυακά.



Για να γίνει αυτό πρέπει να αποδεχθούμε ορισμένες αρχές που διέπουν τις σχέσεις μας μαζί τους και τις ενέργειες- δραστηριότητες μας για αυτούς.

  • Ο  σκοπός των σχέσεων με τον τύπο είναι η «δημιουργία γνώσης και κατανόησης» και όχι να δημοσιευθεί αυτό που θέλει να δει δημοσιευμένο ο πελάτης μας ή ο εργοδότης μας, επιτυγχάνοντας έτσι «ευνοϊκή μνεία». Κανείς δεν μπορεί να έχει την απαίτηση από τα μέσα ενημέρωσης να δημοσιεύσουν ή να μεταδώσουν οτιδήποτε, τουλάχιστον σε μια δημοκρατική χώρα.
  • Όπως είπε ο αμερικάνος σύμβουλος ΔΣ Ivy Ledbetter Lee στη "Δήλωση Αρχών" (1906): Όλο το υλικό τύπου πρέπει να έχει «ενδιαφέρον και σημασία για το κοινό». Αυτό πρέπει να είναι το κριτήριο για καθετί που απευθύνει ο υπεύθυνος ΔΣ προς τον τύπο και με αυτό θα κριθεί. Αν έχει «ενδιαφέρον και σημασία» για τους αναγνώστες, ακροατές ή τηλεθεατές, είναι σχεδόν σίγουρο ότι το υλικό θα χρησιμοποιηθεί και η επακόλουθη δημοσιότητα θα ικανοποιήσει στο τέλος τον πελάτη ή τον εργοδότη.   
  • Ένα από τα βασικά και τα πλέον σημαντικά καθήκοντα των στελεχών των δημοσίων σχέσεων, είναι να βρίσκουν και να δημιουργούν ευνοϊκές ειδήσεις για την εταιρεία, τους ανθρώπους της και τα προϊόντα της. 
  • Η δημιουργία ειδήσεων απαιτεί δεξιοτεχνία στη δημιουργία της ιδέας της ιστορίας, στη διεξαγωγή σχετικής έρευνας, ακόμα και στη συγγραφή ενός δελτίου Τύπου..
  • Για να πεισθούν τα ΜΜΕ και να αποδεχθούν τα δελτία τύπου, να παρακολουθήσουν τις συνεντεύξεις τύπου και να τα παρουσιάσουν, ένα στέλεχος δημοσίων σχέσεων θα πρέπει να διαθέτει επίσης δεξιοτεχνία στο μάρκετινγκ και στις διαπροσωπικές σχέσεις. 
  • Θα πρέπει να κατανοεί την ανάγκη του Τύπου για ενδιαφέρουσες και επίκαιρες ιστορίες, όπως επίσης να συνειδητοποιεί ποσό σημαντικό είναι να παρουσιάζει καλογραμμένα κείμενα που έχουν τη δύναμη να τραβήξουν τη προσοχή. 
  • Είναι σημαντικό να κερδίσουμε την εύνοια των συντακτών και των δημοσιογράφων, έτσι ώστε να δώσουν περισσότερη και όσο το δυνατό καλύτερη κάλυψη στην εταιρεία. 

Εσωτερικό τμήμα Δημοσίων Σχέσεων.



Πολλοί αναρωτιούνται αν χρειάζεται η δημιουργία ενός τέτοιου τμήματος. Αν είναι αναγκαία ή αν είναι ένα τμήμα το οποίο θα επιφέρει μόνο σπατάλες.
Ας δούμε μερικά πλεονεκτήματα από την ύπαρξη ενός τέτοιου τμήματος.

- Αναγνωρίζει την εταιρία σαν οντότητα και όχι ως απλό πελάτη.
- Γνωρίζει τη λειτουργία της εταιρίας στο 100%
- Διεκπεραιώνει όλες τις εσωτερικές εργασίες Δημοσίων Σχέσεων, υπό την καθοδήγηση του επικεφαλής υπευθύνου.
- Τηρεί και ενημερώνει το αρχείο των Δημοσίων Σχέσεων του οργανισμού.
- Προετοιμάζει την "πρώτη ύλη" των διαφόρων εντύπων, περιοδικών και ειδικών εκδόσεων και δίνει στο εξωτερικό γραφείο όλα τα απαραίτητα κάθε φορά στοιχειά.
- Συνεργάζεται με το εξωτερικό γραφείο Δημοσίων Σχέσεων στην εκτέλεση του προγράμματος.
- Διεκπεραιώνει απλές εργασίες Δημοσίων Σχέσεων, όπως για παράδειγμα την αποστολή ευχετήριων καρτών, δώρων, ευχαριστηρίων επιστολών κ.λ.π.



Regional Media Awards 2016. Τελετή Απονομής Βραβείων.



Μια Τελετή Απονομής όπου πρωταγωνιστές είναι για πρώτη φορά τα Περιφερειακά και Τοπικά Μέσα. Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016, 19:30, Gazarte.



 Μια λαμπρή βραδιά αποκλειστικά αφιερωμένη στα Περιφερειακά και Τοπικά Μέσα και στις καλύτερες πρακτικές τους, με τις οποίες διεκδικούν δυναμικά τη θέση που τους αρμόζει στο ευρύτερο οικοσύστημα της Επικοινωνίας.

Κατηγορίες & βραβεία


Α. Press (Εφημερίδες – Περιοδικά)

1. Content

1.1 Best Original Reporting
Βραβεύεται το περιεχόμενο συγκεκριμένου άρθρου – ρεπορτάζ της ειδησεογραφίας, καθώς και οι μέθοδοι παρουσίασης / προβολής του.
1.2 Vertical Content – Ειδικές Εκδόσεις
Αφιερώματα ή ένθετα ειδικής θεματολογίας που ενισχύουν την ύλη των εφημερίδων / περιοδικών.
1.3 Best Public Interest
Προβολή / παρουσίαση / συνολική κάλυψη είδησης ή γεγονότος της επικαιρότητας (π.χ. Εκλογές, Mundial κ.α.).
1.4 Best Column
Βραβεύονται ενότητες περιεχομένου (αρθρογραφία), ή μόνιμες στήλες.
1.5 Retrospective Publishing
Επανέκδοση παλαιών / ιστορικών φύλλων / εκδόσεων, αξιοποίηση αρχείου.

2. Design / Production

2.1 Design
Σταθερός σχεδιασμός εφημερίδας – περιοδικού (Πρωτοσέλιδο / Λογότυπο / Οπισθόφυλλο).
2.2 Best Cover / Front Page / Headlines
Σχεδιασμός και εμφάνιση συγκεκριμένου Εξωφύλλου / Πρωτοσέλιδου / Τίτλοι / Σημαντικά γεγονότα.

3. Advertising

3.1 Creative
Εφευρετικότητα / νεωτερισμοί στη μέθοδο διαφήμισης.
3.2 Multiplatform
Συνδυασμός εντύπου με την online έκδοση του μέσου για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας.
3.3 Product Quality / Printing Quality
Ποιότητα χαρτιού, χρώμα, εκτύπωση, επένδυση σε μηχανήματα και εξοπλισμό / ιδιόκτητο τυπογραφείο.
3.4 Customer Service
Ενέργειες για την καλύτερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών / After Sales.
3.5 Product Placement
Παρουσίαση προϊόντων μέσα στο έντυπο/ εντοπιότητα προϊόντων (π.χ. Publi).

4. Communication & Marketing

4.1 Best Online Community
Κοινωνικοποίηση των εντύπων μέσω ψηφιακής κοινότητας (blogs, portals, social media).
4.2 Best Product Launch
Επιτυχημένο και καινοτόμο λανσάρισμα του μέσου (π.χ. ένθετο – νέα μόνιμη στήλη).
4.3 Κοινωνική Προσφορά / CSR
Δράσεις με εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα.
4.4 Consumer Research Award
Βελτίωση αποδοτικότητας του εντύπου μέσω έρευνας για την αναβάθμιση των υπηρεσιών του.
4.5 Innovation / New Concept
Καινοτομία / διαφοροποίηση στην επικοινωνία.

5. Digital Media

5.1 Website
Έντυπα σε ψηφιακή μορφή / διαδικτυακή μορφή.
5.2 Tablet & Smartphone
Έντυπα που διαθέτουν ειδική έκδοση για tablets και smartphones.
5.3 Multimedia
Έντυπα με δυνατότητα διάδρασης με τους αναγνώστες στην ηλεκτρονική τους έκδοση.

B. Radio

1. Content

1.1 Best Original Reporting
Βραβεύεται το περιεχόμενο συγκεκριμένου ρεπορτάζ της ειδησεογραφίας, καθώς και οι μέθοδοι παρουσίασης του.
1.2 Vertical Content – Ειδικές Εκπομπές
Ραδιόφωνα που ενισχύουν την ύλη τους με αφιερώματα ή εκπομπές εξειδικευμένης θεματολογίας.
1.3 Best Public Interest
Προβολή / παρουσίαση / συνολική κάλυψη είδησης ή γεγονότος της επικαιρότητας (π.χ. Εκλογές, Mundial κ.α.)
1.4 Best Broadcast
Βραβεύεται η καλύτερη παραγωγή εκπομπής.
1.5 Retrospective Broadcasting
Επαναπροβολή παλαιών/ιστορικών εκπομπών, αξιοποίηση αρχείου.
1.6 Best File Digitization
Καλύτερη ψηφιοποίηση αρχείου.

2. Design / Production

2.1 Design
Λογότυπο σταθμού / Σήμα σταθμού-εκπομπών
2.2 Best Headlines
Τίτλοι / Σημαντικά γεγονότα

3. Advertising

3.1 Creative
Εφευρετικότητα / νεωτερισμοί στη μέθοδο διαφήμισης.
3.2 Multiplatform
Συνδυασμός εκπομπής με online streaming / διασύνδεση με full features.
3.3 Customer Service
Ενέργειες για την καλύτερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών / After Sales.
3.4 Below the Line Communication
Ενέργειες, Events κ.α. (π.χ. Κάλυψη event πελάτη με συνέντευξη / live event / ανταπόκριση / ρεπορτάζ).
3.5 Sponsorship
Αναφορά προϊόντων / εταιρείας στην εκπομπή.

4. Communication & Marketing

4.1 Best Online Community
Κοινωνικοποίηση των εκπομπών μέσω ψηφιακής κοινότητας (blogs, portals, social media).
4.2 Best Product Launch
Επιτυχημένο λανσάρισμα εκπομπής / trailer.
4.3 Κοινωνική Προσφορά / CSR
Δράσεις με εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα.
4.4 Consumer Research Award
Βελτίωση αποδοτικότητας της εκπομπής μέσω έρευνας για την αναβάθμιση των υπηρεσιών του.
4.5 Innovation / New Concept
Καινοτομία / διαφοροποίηση στην επικοινωνία.

5. Digital Media

5.1 Website
Ραδιοφωνικός σταθμός σε διαδικτυακή μορφή.
5.2 Tablet & Smartphones
Ραδιοφωνικός σταθμός που διαθέτει ειδική έκδοση για tablets και Smartphones.
5.3 Multimedia
Ραδιοφωνικός σταθμός με δυνατότητα διάδρασης με τους αναγνώστες στην ηλεκτρονική τους έκδοση.

Γ. TV

1. Content

1.1 Best Original Reporting
Βραβεύεται το περιεχόμενο συγκεκριμένου ρεπορτάζ της ειδησεογραφίας, καθώς και οι μέθοδοι παρουσίασης / προβολής του.
1.2 Vertical Content
Τηλεοπτικοί σταθμοί που ενισχύουν την ύλη τους με αφιερώματα ή εκπομπές εξειδικευμένης θεματολογίας.
1.3 Best Public Interest
Προβολή / παρουσίαση / συνολική κάλυψη είδησης ή γεγονότος της επικαιρότητας (π.χ. Εκλογές, Mundial κ.α.).
1.4 Best Broadcast
Βραβεύεται η καλύτερη παραγωγή εκπομπής.
1.5 Best File Digitization
Καλύτερη ψηφιοποίηση αρχείου.
1.6 Best Serial / Movie / Documentary Production
Βραβεύεται η επιχειρηματική ιδέα, η επιτυχημένη παραγωγή, η επιτυχημένη υλοποίηση και τα αποτελέσματα για το κανάλι.

2. Design / Production

2.1 Design
Λογότυπο / Appearance / Σήμα σταθμού-εκπομπών.
2.2 Best Headlines
Τίτλοι / Σημαντικά γεγονότα.
2.3 Production Values
Quality standards, studio design.

3. Advertising

3.1 Creative
Εφευρετικότητα / νεωτερισμοί στη μέθοδο διαφήμισης.
3.2 Multiplatform
Συνδυασμός εκπομπής με online streaming / διασύνδεση με full features και βράβευση ευρηματικότητας.
3.3 Customer Service
Ενέργειες για την καλύτερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών / After Sales.
3.4 Below the Line Communication
Ενέργειες, Events κ.α. (π.χ. Κάλυψη event πελάτη με συνέντευξη/live event/ανταπόκριση/ρεπορτάζ).
3.5 Product Placement
Παρουσίαση προϊόντων μέσα στην εκπομπή / εντοπιότητα προϊόντων.
3.6 Sponsorship
Χορηγίες πελατών για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.

4. Communication & Marketing

4.1 Best Online Community
Κοινωνικοποίηση των εκπομπών μέσω ψηφιακής κοινότητας (blogs, portals, social media).
4.2 Best Innovative Product Launch
Επιτυχημένο λανσάρισμα εκπομπής / αφιερώματος.
4.3 Κοινωνική Προσφορά / CSR
Δράσεις με εταιρική κοινωνική ευθύνη.
4.4 Consumer Research Award
Βελτίωση αποδοτικότητας της εκπομπής μέσω έρευνας για την αναβάθμιση υπηρεσιών σε ψηφιακό περιβάλλον.

5. Digital Media

5.1 Website
Τηλεοπτικός σταθμός σε διαδικτυακή μορφή.
5.2 Tablet & Smartphones
Τηλεοπτικός σταθμός που διαθέτει ειδική έκδοση για tablets και Smartphones.
5.3 Multimedia
Τηλεοπτικός σταθμός με δυνατότητα διάδρασης με τους αναγνώστες στην ηλεκτρονική του έκδοση.

Δ. Digital Media

1. Content
1.1 Best Original Reporting
Προβολή / παρουσίαση / συνολική κάλυψη είδησης ή γεγονότος (π.χ. Mundial, Εκλογές). Βραβεύεται το περιεχόμενο.
1.2 Integrated Reporting (Text – Photo – Audio) 
Προβολή / παρουσίαση / συνολική κάλυψη μοναδικού ειδησεογραφικού περιεχομένου με χρήση πολλαπλών formats (π.χ. εκλογές, Μundial). Βραβεύεται η χρήση πολλαπλών μέσων και formats.
1.3 Cross Platform Content (Web, Mobile, App)
Συνδυαστική προβολή / παρουσίαση περιεχομένου σε δύο τουλάχιστον ψηφιακές πλατφόρμες (Web, Mobile Site, Mobile App, Smart TV Apps).
1.4 Best Use of Multimedia Features / Video – Photography
Δημιουργική αξιοποίηση των Multimedia χαρακτηριστικών οποιαδήποτε ψηφιακής πλατφόρμας για την υποστήριξη περιεχομένου με Video ή περιεχομένου με φωτογραφικό υλικό.
1.5 Best Editorial – Best Column
Βραβεύονται ενότητες περιεχομένου (αρθρογραφία), ή στήλες.

2. Design / User Experience

2.1 Best Home Page
Σχεδιαστική διαδραστική προσέγγιση της αρχικής “σελίδας” για Web Sites ή Mobile Sites περιεχομένου.
2.2 Best Responsive Site
Ψηφιακή έκδοση ή προσαρμογή ειδησεογραφικού περιεχομένου / αρθρογραφίας με ενιαίο σχεδιασμό για Web και mobile περιβάλλον (Responsive design για mobile έκδοση website ή ανεξάρτητη mobile έκδοση).
2.3 Best Tablet Edition
Ψηφιακή έκδοση ή προσαρμογή ειδησεογραφικού περιεχομένου / αρθρογραφίας σε tablet edition (tablet έκδοση website ή ανεξάρτητη tablet έκδοση).
2.4 Best Mobile Edition
Ψηφιακή έκδοση ή προσαρμογή ειδησεογραφικού περιεχομένου / αρθρογραφίας στο mobile περιβάλλον (mobile έκδοση website ή ανεξάρτητη mobile έκδοση).

3. Advertising

3.1 Best Innovative Service
Καινοτόμες υπηρεσίες προς τους διαφημιζόμενους.
3.2 Best Native Advertising
Ενέργειες Marketing προς διαφημιζόμενους που στηρίζονται αποκλειστικά στο περιεχόμενο και φιλοξενούνται σε άρθρα ή κατηγορίες των publishing web / mobile sites ή στα αντίστοιχα apps.
3.3 Best Content Marketing
Ενέργειες Marketing που στηρίζονται στο περιεχόμενο και αποτελούν ξεχωριστές ενότητες περιεχομένου ή microsites ως υπηρεσία προς τους διαφημιζόμενους ή ως αυτοαναφορικές ενέργειες marketing από digital publishing properties.
3.4 Creative Use of Μedia
Δημιουργική χρήση του μέσου για επικοινωνιακές ενέργειες / cross media campaigns (Contribution).
3.5 Creative Use of Innovative Formats
Δημιουργική χρήση Innovative Formats για επικοινωνιακές ενέργειες.
3.6 Best Effectivenes Campaign
Αποτελεσματικές καμπάνιες σε ψηφιακά μέσα (ή μέσο) ανεξαρτήτως περιβάλλοντος (Web, Smarthphones, Tablet).

4. Best Public Service / CSR Award

Υπηρεσίες / ενέργειες με σκοπό την ανάδειξη της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του ψηφιακού μέσου.

Ε. Press / Radio / TV / Digital Media

360o Advertising

Δυνατότητα ολοκληρωμένης προβολής ενός πελάτη από το μέσο, σε μεγάλο εύρος διαθέσιμων μέσων (Press, Radio, TV και Digital Media).

Grand Award

Grand βραβείο θα απονεμηθεί στο μέσο εκείνο που θα συγκεντρώσει την μεγαλύτερη βαθμολογία από τους πόντους που θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα έχει συγκεντρώσει στις διαφορετικές κατηγορίες υποψηφιότητας.