Νέα Εθνική Συμμαχία για την ενίσχυση των Ψηφιακών Δεξιοτήτων και της Απασχόλησης

Αν έπρεπε να διαλέξεις ένα social media ποιο θα ήταν αυτό;


Κάνοντας μια συζήτηση με επιχειρηματία συνειδητοποίησα ότι οι περισσότεροι δεν έχουν χρόνο, ούτε όρεξη να ασχοληθούν με τη προώθηση τους στα social media και πόσο μάλλον με πάνω από ένα. Ρωτώντας με ποιο είναι το καλύτερο social media που μπορούσα να του προτείνω εκτός από το facebook, δίστασα λίγο γιατί για μένα όλα είναι ιδανικά και το κάθε ένα προσφέρει κάτι ξεχωριστό.

LinkedIn

Μπορείτε να παρουσιάσετε την εμπειρία, τις δεξιότητες και τα επιτεύγματά της σταδιοδρομίας σας, φτιάχνοντας ένα κανονικό βιογραφικό, το οποίο μάλιστα μπορείτε να το αποθηκεύσετε σε μορφή pdf! Αυτές οι γνώσεις και οι ικανότητες σας, μπορούν να συσταθούν και από άλλους χρήστες του LinkedIn που ίσως έχετε δουλέψει μαζί ή σας γνωρίζουν. Έτσι έχετε συστάσεις "διαθέσιμες εφόσον ζητηθούν". Υπάρχει μεγάλη δυνατότητα πρόσβασης σε ευκαιρίες απασχόλησης και βλέπετε πολλές από τις τάσεις στην αγορά εργασίας.

Instagram strategy

Είναι πολύ δελεαστικό να δημοσιεύσετε εικόνες οποιαδήποτε στιγμή, από οποιοδήποτε μέρος. Μπορείτε  να εστιάσετε στις φωτογραφίες που σχετίζονται με τα προϊόντα σας, μέσα από τη προβολή τους από άτομα που τα χρησιμοποιούν. Ορισμένες μάρκες χρησιμοποιούν παρόμοια φίλτρα, χρώματα ή προοπτικές για το περιεχόμενό τους στο Instagram, έτσι ώστε οι εικόνες να φαίνονται πιο δελεαστικές. Αυτό είναι οπτικά ελκυστικό για τους χρήστες και μπορεί να βοηθήσει στην προσέλκυση περισσότερων followers.

Snapchat

Με το Snapchat συνέβη κάτι αντίστοιχο με το Pinterest, στην αρχή δε μπορούσα να καταλάβω τη χρησιμότητα του. Το Snapchat όμως, έγινε πολύ πιο δημοφιλές από το Pinterest ανάμεσα στους νέους (πάνω από 100 εκατ. ενεργοί μηνιαίοι χρήστες), εξαιτίας της μικρής διάρκειας ζωής των μηνυμάτων. Τα μηνύματα διαγράφονται αυτόματα και μόνιμα μέσα σε σχεδόν 24 ώρες από την προβολή τους στον παραλήπτη. Επαγγελματικά αν το δείτε είναι το επόμενο trend μετά το Instagram και μπορείτε να του αφιερώσετε λίγο χρόνο για το μάθετε.

Pinterest

Αν πουλάτε ή παράγετε προϊόν, το Pinterest είναι ιδανικό, αν πουλάτε υπηρεσία δεν θα το συνιστούσα. Χρησιμοποιείστε σχετικές λέξεις κλειδιά σε κάθε φωτογραφία που ανεβάζετε για να προσελκύσετε πελάτες.  Όσο τακτικότερα προσθέτετε pins, τόσο καλύτερα θα είναι τα αποτελέσματα που θα επιτύχετε. Οτιδήποτε όμως ανεβάζετε φροντίστε να έχει πάνω το λογότυπο σας γιατί τα κρούσματα «κλοπής» pinterest είναι αρκετά.

Twitter

Είναι ιδανικό για εξυπηρέτηση πελατών και προώθηση υπηρεσιών. Πολλοί πελάτες χρησιμοποιούν το Twitter ως έναν γρήγορο και εύκολο τρόπο για να διαμαρτυρηθούν για μια επιχείρηση, χρησιμοποιώντας ένα αντίστοιχο hashtag. Εάν βρείτε σχόλιο σχετικά με την επιχείρησή σας, απαντήστε όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Εάν είναι θετικό μοιραστείτε το με τους followers. Εάν όχι, επιστρέψτε στον πελάτη γρήγορα, προσπαθώντας να επικοινωνήσετε μαζί του offline για να λύσετε το πρόβλημα. Με αυτόν τον τρόπο, θα δείξετε και σε άλλους πελάτες ότι λαμβάνετε σοβαρά τα παράπονα τους.

Η ομάδα του PR4YOU μπορεί να σας συμβουλέψει και να σας καθοδηγήσει στην δημιουργία της εικόνας σας σε κάθε κανάλι κοινωνικής δικτύωσης.
Επικοινωνήστε με την ομάδα του PR4YOU για να αναλάβουμε προσωπικά την προβολή σας στα social media που επιθυμείτε.