Twitter Influencers, ποιοι είναι οι top 10 λογαριασμοί του 2017!



            10 Twitter λογαριασμοί ήταν οι πιο δημοφιλείς για το 2017 και ταυτόχρονα θεωρούνται ως οι top Twitter influencers, σύμφωνα με την Brandwatch. Για τον κόσμο των social media οι ήρωες δε φορούν κάπες ούτε έχουν υπερόπλα για να πολεμήσουν δυνάμεις από άλλους πλανήτες. Αντίθετα, μπορούν να ασκήσουν επιρροή μόνο με μία απλή φωτογραφία ή γράφοντας 3 απλές λέξεις. Τραγουδιστές, δημοσιογράφοι, παρουσιαστές ακόμη και αρχηγοί κρατών έχουν καταλάβει την εμμονή και τον εθισμό μας με τα social media και τα χρησιμοποιούν για να επηρεάσουν.
            Η έρευνα της Brandwatch δημοσιεύτηκε το Νοέμβριο και ανάμεσα στους top 10 χρήστες είναι η Demi Lovato, η Helen DeGeneres, o Justin Bieber και ο πρόεδρος των ΗΠΑ Donald Trump. Η Brandwatch χρησιμοποιεί μια τεράστια βάση δεδομένων με λογαριασμούς στο Twitter για να διακρίνει το πραγματικό φύλο του χρήστη (πέρα από αυτό που δηλώνουν), να καταγράψει ποιους λογαριασμούς ακολουθούν και σε ποια post αυτοί αντιδρούν περισσότερο.


            Οι λογαριασμοί χρηστών κατατάχθηκαν σύμφωνα με μια σειρά κριτηρίων που δημιουργήθηκαν για να δουν τη βαθμολογία επιρροής των Twitter Influencers σε βάθος χρόνου και με βάση τη γνήσια δέσμευση που δημιουργούν και όχι μετρώντας ένα απλό Like.
            Στο top 10 των ανδρών την περσινή πρώτη θέση έχασε ο πρόεδρος των ΗΠΑ Donald Trump από τον τραγουδιστή Justin Bieber που έχει μεγαλύτερη επιρροή. Ακολουθούν οι Kevin Hart, Zayn Malik και Kanye West. Στο γυναικείο κατάλογο δεσπόζει το όνομα της Kate Perry που ανέβηκε φέτος στη κορυφή ενώ οι Shakira, Demi Lovato, Ellen Degeneres, Haruka Nakagawa, Britney Spears και Alicia Keys, διατήρησαν μια θέση όπως και πέρυσι. Εν τω μεταξύ, οι JLo, Selena Gomez και Oprah Winfrey έχασαν θέσεις στο χάρτη επιρροής. 


Γιατί αυτή η λίστα είναι τόσο σημαντική;


            Γιατί οι λίστες με τους top influencers είναι σημαντικές και αξίζει να τις μελετάμε;  Όσο οι χρήστες του διαδικτύου αυξάνονται τόσο μεγαλώνει και η επιρροή που θα ασκείται από αυτό προς τους χρήστες. Μιλάμε για μια αμφίδρομη σχέση μεταξύ χρηστών και διαδικτύου, όπου οι χρήστες του διαδικτύου και ιδιαίτερα των social media είναι επικίνδυνα δεμένοι με αυτά με αποτέλεσμα να τα χρησιμοποιούν όχι μόνο για τη ψυχαγωγία τους, αλλά για την εκπαίδευση και την ενημέρωση τους.
            Το 2018 αναμένουμε ο αριθμός των χρηστών των social media να διπλασιαστεί, αυτό μας δείχνει τη δυναμική του και την επαγγελματική στροφή πολλών διαφημιστικών ή pr managers προς αυτά.