Συνεργασία με Influencer. Γιατί δεν είναι όλοι ίδιοι;


Ξεκινώντας τη συνεργασία με έναν influencer, το πρώτο πράγμα που θα σας δείξει είναι ο αριθμός των followers. Σίγουρα είναι ένας εντυπωσιακός αριθμός που ξεπερνά τους 2000! Σε αυτό τον αριθμό όμως πρέπει να προσθέσουμε και τους Fake Followers, τους λογαριασμούς-profiles που μπορεί ο καθένας μας να αγοράσει για λόγους εντυπωσιασμού. Για να τους εντοπίσετε δεν χρειάζεται τίποτα άλλο από λίγο παραπάνω ψάξιμο. Οι Fake Followers σχεδόν πάντα βρίσκονται τελευταία καθώς κάνετε scroll down στη λίστα με τους Followers του influencer που σας ενδιαφέρει. Μπαίνοντας στο profile τους, αν είναι δημόσιο, θα δείτε ότι είτε δεν έχουν φωτογραφία, είτε είναι άσχετη, αλλά ούτε πολλούς followers, εν αντίθεση αυτοί ακολουθούν χιλιάδες άτομα.

Engagement Rate.

Το Engagement Rate είναι ένας όρος που μάθαμε μέσω facebook και μας ακολουθεί σε όλα τα social media. Με λίγα λόγια πρέπει να γνωρίζετε ότι ένα Engagement Rate σε ποσοστό πάνω από 7% είναι πολύ καλό, ενώ ένα ποσοστό κάτω από 2% είναι πάρα πολύ κακό. Το υψηλό engagement rate, σημαίνει ότι ο Influencer καταφέρνει να πετύχει υψηλή αλληλεπίδραση με τους followers του (αυτό που και εσείς ζητάτε πραγματικά).  Μελετήστε επίσης τη συχνότητα των δημοσιεύσεων.

Insights.

Σίγουρα υπάρχουν στατιστικά παλαιοτέρων posts, αν δεν έχει να σας δείξει, δεν είναι επαγγελματίας! Και σαφώς πρέπει να σας τα δείξει για να φανεί το αποτέλεσμα της δουλειάς του. Μελετήστε τα comments, τα saved posts και σαφώς "Reach", που είναι ο απόλυτος αριθμός των unique Instagram accounts που είδαν το post. Σίγουρα έχει και business account, εκεί μπορείτε να δείτε την ανάλυση των δημογραφικών στοιχείων των followers τους (αναλογία αντρών-γυναικών, ηλικίες). Αυτό σας βοηθά να επιλέξετε εκείνον με followers κοντά στο δικό σας επιθυμητό κοινό, αν δεν το έχει τότε χωρίς δεύτερη σκέψη προχωράτε στον επόμενο influencer.

Συνοψίζοντας, οι αριθμοί από μόνοι τους δεν κάνουν τη διαφορά. Μπορεί να εντυπωσιάσουν με τη πρώτη ματιά, αλλά εκείνο που πρέπει να σας ενδιαφέρει είναι η διάδραση, το engagement. Η επένδυση σε έναν social media Influencer ίσως είναι η σημαντικότερη των τελευταίων ετών για τη προβολή σας, μελετήστε λοιπόν δεδομένα και insights για να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.