Instagram. Κάνε δυνατή εμφάνιση στο νέο μέσον.


Το Instagram μετρά πάνω από 600 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως και είναι το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο κοινωνικό δίκτυο (και από το facebook). Καθημερινά υπολογίζεται ότι χρησιμοποιείται από περίπου 300 εκατομμύρια ανθρώπους όλων των ηλικιών και κοινωνικών τάξεων, κάνοντας το μια ιδανική πλατφόρμα για να επικοινωνήσουν τα brands απευθείας με τους καταναλωτές. Ένα προφίλ με μια όμορφη φωτογραφία και ένα post δεν αρκεί. Τα μυστικά για να πετύχεις τα Likes που ζηλεύεις στους ανταγωνιστές θα τα βρεις παρακάτω.

Δημιουργήσε ένα ομοιόμορφο προφίλ.
Αν αποφασίζεις να ανεβάζεις κάθε μέρα φωτογραφίες, φρόντισε να έχουν ίδια χρώματα και φίλτρα. Σύμφωνα με το WebDam το 60% των δημοφιλών Brands στο Instagram χρησιμοποιούν το ίδιο φίλτρο για κάθε post.

Χρησιμοποίησε hashtags.
Σύμφωνα πάλι με το WebDam τα posts τουλάχιστον ένα hashtag έχουν κατά μέσο όρο 12,6% περισσότερο engagement από τα post χωρίς hashtag.

Τοποθεσία.
Δυστυχώς (ή ευτυχώς) σε αντίθεση με το fb δεν μπορείς να δηλώσεις ότι βρίσκεσαι στο Miami! Μια συγκεκριμένη διεύθυνση όμως θα προσελκύσει άτομα που είναι πραγματικά κοντά σε εσένα. 

Κάνε repost
Κάνε repost κάτι που σου άρεσε ή κάτι που είναι σχετικό με το δικό σου brands κάνοντας επίσης Tag το πρόσωπο που ανέβασε αρχικά το post.

Βρες τη κατάλληλη ώρα.
Για το instagram και όλα γενικά τα social media δεν ισχύει το κλασικό πενθήμερο 9 με 5. Οι πιο παραγωγικές μέρες συνήθως είναι το σαββατοκύριακο όπως και το απόγευμα της Δευτέρας.

Ζήτα βοήθεια.
Όσο περισσότερα δημοσιεύεις τόσο μεγαλύτερο engagement επιτυγχάνεις. Πρέπει επίσης να μελετήσεις τη σωστή ώρα δημοσίευσης και να ερευνήσεις ποια είναι τα κατάλληλα hashtag για κάθε σου post.

Επειδή όμως ο χρόνος σου είναι περιορισμένος μπορείς να ζητήσεις από επαγγελματίες να το κάνουν. Η επένδυση σε σωστές αναρτήσεις μπορεί να φέρει τα διπλάσια κέρδη για την επιχείρηση από μια απλή διαφήμιση σε ένα έντυπο. Στείλε το μήνυμα σου στη φόρμα επικοινωνίας του pr4you για να σου προτείνουμε τον καλύτερο τρόπο προβολής σου στα social media.