Top στο Influencer marketing τα Fashion & Beauty brands.


 Το 60% των brands που ασχολούνται με την ομορφιά και τη μόδα επενδύουν στο influencer marketing, γιατί αντιλαμβάνονται την γυναικεία ανάγκη να μας προτείνει μια μάρκα, ένα τρόπο μακιγιάζ ή ένα νέο στυλ στο ντύσιμο μια άλλη γυναίκα. 




Σύμφωνα με την έρευνα «The Rise of Influencers» του Fashion & Beauty Monitor σε συνεργασία με την Econsultancy, περίπου το 60% των επιχειρήσεων που ασχολούνται με τη μόδα και την ομορφιά, υλοποιούν στρατηγική influencer marketing, το 21% σχεδιάζει να επενδύσει μέσα στη χρονιά και τo 39% δηλώνει ότι λόγω budget δεν αξιοποιεί το influencer marketing ακόμη.

Περισσότερη προσοχή δίνεται στην ανεύρεση του κατάλληλου influencer, έτσι το 59% δηλώνει ότι το να κερδίσει την προσοχή ενός influencer και να καταφέρει να τον κάνει engaged είναι μία συνεχής πρόκληση.

Για το 2017, 59% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι, θα αυξήσουν τα marketing budgets τους που αφορούν σε influencer marketing αυτήν τη χρονιά, ενώ τα fashion και beauty brands, σε ποσοστό 60%, θα αυξήσουν τα σχετικά κονδύλια τους, ενώ μόλις το 2% των ερωτηθέντων εκτιμά ότι θα μειώσει τα σχετικά κονδύλια τους.