Σελίδες

16 Μαρτίου 2017

Storytelling, μήπως είμαστε μεγάλοι για παραμύθια;

  
Αλήθεια μήπως μεγαλώσαμε αρκετά για παραμύθια; 
Η αφήγηση επιχειρηματικών ιστοριών καλά κρατεί σ’ έναν κόσμο που ο καθένας προσπαθεί να πάρει δύναμη απ΄ τον άλλον για να προχωρήσει επαγγελματικά. 



  Γκουγκλάροντας το πώς να γράφεις μια καλή ιστορία για ένα προϊόν, μια υπηρεσία ή ένα άτομο, πέφτεις στα ίδια και τα ίδια. Φράσεις, λέξεις κλειδιά, μέγεθος παραγράφου, αριθμός φωτογραφιών, ακόμη και στυλ γραμματοσειράς είναι τα “μυστικά” για μια καλή αφήγηση. 

  Και κάθε φορά που πέφτεις πάνω σ΄ ένα άρθρο που τηρεί αυτά τα κριτήρια, πόσο εύκολα το διαβάζεις; Εννοώ, αφιερώνεις πράγματι χρόνο στην ανάγνωση ενός κειμένου που “θεωρητικά” τηρεί όλους τους κανόνες της καλής συγγραφής;

  Εγώ προσωπικά, ελάχιστα έως καθόλου! Γιατί πολύ απλά βαριέμαι και σαφώς ο χρόνος και η κούραση δεν μου επιτρέπουν να διαβάσω ένα κείμενο πάνω από 100 λέξεις, ιδιαίτερα όταν βλέπω εκείνες της ευφάνταστες γραμματοσειρές ή τα πολύ μικρά γραμματάκια που θέλω zoom in για να το διαβάσω με άνεση!
  Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι πολύ από εμάς αρχίζουμε να χάνουμε το δάσος βλέποντας το δέντρο! Ποιο είναι το αντικείμενο της δουλείας μου; Τι πρέπει να κάνω για να έχω κέρδη; Πως μπορώ να το εξελίξω; Πως μπορώ να επικοινωνήσω; 
  Αυτά είναι τα 4 ουσιαστικά ερωτήματα που πρέπει να σκεφτόμαστε καθημερινά πριν μπούμε στη διαδικασία να διαβάζουμε ατελείωτα άρθρα για πράγματα που όλοι ξέρουμε ότι θέλουν ένα μοναδικό πράγμα, την προσωπική μας πινελιά! Το μυστικό σε κάθε ιστορία που δημιουργούμε είναι να βάλουμε την προσωπική μας πινελιά, και αυτήν δεν είναι η περίεργη γραμματοσειρά, είναι στοιχεία που κάνουν κάθε δουλειά μας να ξεχωρίζει και να είναι μοναδική.

  Δώστε λοιπόν λίγο παραπάνω σημασία σε αυτό που έχετε στα χέρια σας και θα δείτε ότι το αποτέλεσμα θα σας δικαιώσει!