Σελίδες

29 Μαρτίου 2017

Ποιες διαστάσεις παίρνει η εμπιστοσύνη των πελατών σας;


Το ποιες διαστάσεις παίρνει η εμπιστοσύνη των πελατών σας έρχεται να μας εξηγήσει η εταιρία Maritz Motivation Solutions, η οποία το 2015 διεξήγαγε έρευνα στην οποία ρώτησε πάνω από 2000 πελάτες μικρών αλλά και μεγάλων επιχειρήσεων, τι είναι αυτό που τους κρατάει πιστούς σε ένα brand. Οι απαντήσεις τους κινήθηκαν γύρω από τον άξονα 4 πεποιθήσεων: 

1. Αποκλειστικότητα
2. Χαμηλή τιμή
3. Αγάπη-Πίστη
4. Πραγματικά χαρακτηριστικά.


# 1. Οι πελάτες είναι πιστοί σε σας, επειδή δεν υπάρχουν άλλες εναλλακτικές λύσεις. 

Μπορεί να μην υπάρχουν αντίστοιχα καταστήματα που προσφέρουν το ίδιο προϊόν ή υπηρεσία στην περιοχή όπου μένουν. Δεν είναι διατεθειμένοι να μετακινηθούν σε άλλη πόλη για να το αποκτήσουν ούτε να κάνουν αγορά on-line. 

# 2. Οι πελάτες σας προτιμούν, επειδή έχετε χαμηλές τιμές.

Με βάση επίσης τη χαμηλή τιμή, πολλοί πελάτες μένουν πιστοί σε μια μάρκα, αγνοώντας την ποιότητα και την εξυπηρέτηση. Με τις αγορές από εσάς κάνουν απόσβεση, επωφελούνται απ΄ τις προσφορές σας και παρακολουθούν συνεχώς τα νέα προϊόντα που βγάζετε. Έχετε σκεφτεί όμως τι θα γίνει αν σταματήσουν οι προσφορές ή τα εκπτωτικά κουπόνια που βγάζετε; Πόσο θα διαρκέσει η πίστη τους στο δικό σας brand όταν δεν έχετε προσπαθήσει να προσελκύσετε το κοινό σας με διαφορετικούς τρόπους; Πάρτε για παράδειγμα την Black Friday, πόσοι καταναλωτές ψωνίζουν από πολυκαταστήματα που μέχρι πρότινος δεν είχαν πατήσει το πόδι τους. 


# 3. Οι πελάτες είναι πιστοί σε σας, επειδή αισθάνονται ότι το προϊόν σας τους αντιπροσωπεύει. 

Εδώ βρίσκονται οι πελάτες που ασχέτως τιμής προτιμούν τα προϊόντα σας, γιατί θεωρούν ότι τους αντιπροσωπεύει, ότι συνδέονται συναισθηματικά με αυτό και σαφώς συνδέεται με το στυλ και τη ταυτότητα τους. Οι ίδιοι πελάτες σας αισθάνονται κοντά σε άλλους καταναλωτές που χρησιμοποιούν τα ίδια προϊόντα. 

# 4. Οι πελάτες είναι πιστοί σε σας, επειδή ξέρουν πραγματικά το προϊόν.
Σε αυτή τη κατηγορία συναντάμε πελάτες ψαγμένους που ξέρουν τι θέλουν και πως να το ζητήσουν. Είναι εκείνοι που ζητούν έκπτωση και αξιολογούν με λογική την τιμή που θα δώσετε. Αυτή η κατηγορία πελατών είναι η πιο σταθερή και στην γνώμη της οποία μπορείτε να βασιστείτε για να βελτιώσετε το brand και τις υπηρεσίες σας.