Σελίδες

1 Φεβρουαρίου 2017

Ζωτικής σημασίας η φήμη μας!


Η δύναμη των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης είναι πλέον γνωστή σε όλους μας και λειτουργεί με δύο τρόπους. 








Ως γνωστόν την κακή φήμη την αποκτάς πολλές φορές, την καλή όμως μόνο μία!!! Έτσι, μια κίνηση σου που μπορεί να προωθεί ως αποτέλεσμα: καλή, κακή ή αδιάφορη, μπορεί αστραπιαία να μολύνει το διαδίκτυο και να δημιουργήσει μια άσχημη εικόνα για την επιχείρησή σας στο μυαλό του χρήστη και πιθανού αγοραστή. Αυτό μπορεί να είναι είτε μεγάλη είδηση ​​ή το ακριβώς αντίθετο. προσπαθήστε να ανιχνεύετε και να αντιμετωπίζεται καθημερινά τέτοιες αρνητικές καταστάσεις μέσα από τα σχόλια και τις συζητήσεις των χρηστών συζήτησης. 

Εξαιρώντας τα social media σε ένα άλλο πεδίο δράσης, τις κοινωφελής δραστηριότητες. 

Συνεισφέρετε χρήματα και χρόνο για να βελτιώσετε τη φήμη σας απέναντι στο κοινό, κάνοντας απλά καλές πράξεις. 

Μια μεγάλη εταιρεία συνήθως ζητάει από τα στελέχη της να υποστηρίξουν κοινωφελείς δραστηριότητες στις περιοχές που βρίσκονται τα εργοστάσια ή τα γραφεία τους.



Υπάρχουν βεβαία και οι περιπτώσεις που οι εταιρείες αποφασίζουν να δωρίσουν ένα χρηματικό ποσό, για κάποιο συγκεκριμένο σκοπό. Αυτό το μάρκετινγκ κοινωφελών σκοπών χρησιμοποιείτε όλο και περισσότερο από εταιρείες, οι οποίες θέλουν να αποκτήσουν φήμη.