Σελίδες

31 Ιανουαρίου 2017

Οι Marketers ετοιμάζουν ελέγχους στο Facebook


Τα διάφορα προβλήματα που έχουν ανακύψει με τις διαφημιστικές μετρήσεις στο Facebook, έχει προκαλέσει προβληματισμό σε marketers και διαφημιζόμενους, σύμφωνα με σχετική έρευνα.




Οι marketers ενδέχεται να ψηφίζουν με το πορτοφόλι τους το 2017, καθώς οι λανθασμένες μετρήσεις του Facebook, οι ψευδείς ειδήσεις, ένα διαδεδομένο πρόβλημα διαφημιστικής απάτης και περιορισμένη διαφάνεια στο σύστημα της διαφημιστικής τεχνολογίας έχει οδηγήσει το 50% των διαφημιζόμενων να λέει ότι δεν θα δαπανήσει χρήματα για διαφήμιση σε πλατφόρμες που θεωρούνται επικίνδυνες, σύμφωνα με την έρευνα Advertiser Perceptions.

Με την εξαίρεση της Google search advertising, η εμπιστοσύνη στην ψηφιακή ή social πλατφόρμα είναι πολύ κάτω από το 50%, αναφέρει η έκθεση.

Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι αμφισβητούν τις επενδύσεις τους στο Facebook, με το 40% αυτών να δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να εκτελέσουν ανεξάρτητους ελέγχους στο κοινό της social πλατφόρμας, σύμφωνα με την έκθεση. Ακόμα κι αν δεν ακολουθήσουν όλοι αυτή την τακτική, το εύρημα φαίνεται να υποδεικνύει ότι το Facebook δεν μπορεί να λάβει τη δυναμική του σαν δεδομένο.

Και ενώ το 40% των διαφημιζόμενων είπαν ότι σχεδιάζουν να δαπανήσουν περισσότερα το 2017 σε Facebook και Google, μόνο το 8% δήλωσαν ότι θα δαπανήσουν περισσότερα στο Facebook απ΄ότι στο Google, σε σύγκριση με 36% που δήλωσαν ότι θα δαπανήσουν περισσότερα στο Google απ΄ότι στο Facebook.

Έτσι, τα διαφημιστικά δολάρια που απομακρύνονται από το Facebook μπορούν να καταλήξουν στις τσέπες της Google. Αλλά μην περιμένετε να δείτε μια αύξηση στις δαπάνες διαφήμισης στα παραδοσιακά μέσα, όπως η τηλεόραση, δήλωσε ο Rob Silver, senior VP of media στη SapientRazorfish. «Εμείς δεν βλέπουμε κανένα από τους πελάτες μας να μετατοπίζεται από τις ψηφιακές πλατφόρμες προς την τηλεόραση ή πιο παραδοσιακά κανάλια», είπε ο κ Silver. 

Ο Silver πρόσθεσε ότι η εταιρεία του εφαρμόζει μια «επιθετική» προσέγγιση με μπλοκάρισμα ανάρμοστου περιεχομένου με εργαλεία που μετρούν και αποτρέπουν τα impressions που θεωρούνται ύποπτα. Πρόσθεσε επίσης ότι η Sapient Razorfish προσπαθεί να παρέχει ακόμα "μεγαλύτερη διαφάνεια στις πηγές απογραφής".

"Οι ψηφιακές διαφημιστικές πλατφόρμες δεν μπορούν να υποθέσουν ότι τα ζητήματα εμπιστοσύνης θα πάψουν να υφίστανται", δήλωσε ο Kevin Mannion, chief strategy officer της έκθεσης Advertiser Perceptions. "Ανεξάρτητα από αυτά που λέγονται στις συνεδριάσεις, οι μεγαλύτεροι αγοραστές διαφημίσεων είναι σαφώς ανήσυχοι".

Οι Advertising Perceptions αναφέρουν πως κανείς δεν χρηματοδότησε τη συγκεκριμένη έρευνα, προσθέτοντας ότι στέλνουν ένα διαφορετικό ερωτηματολόγιο κάθε μήνα για να μετρήσουν τον παλμό της βιομηχανίας. Η οργάνωση απευθύνθηκε σε 399 στελέχη marketing από εταιρείες και marketers που ξοδεύουν μεγάλα ποσά σε διαφήμιση. Περίπου το 40% των ερωτηθέντων προήλθε από τους marketers και το 60% από εταιρείες...