Σελίδες

28 Δεκεμβρίου 2016

Γιατί οι χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις δεν θα είναι το ίδιο ξανά.

Η νοσταλγία και το χιούμορ δεν λείπουν από τις χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις αφού και είναι δοκιμασμένες τακτικές, προκαλούν το συναίσθημα των καταναλωτών, κάνοντας τους να χαμογελάσουν ή να συγκινηθούν. 





Όλα αυτά είναι OK για τις τηλεοπτικές και τις ραδιοφωνικές διαφημίσεις, αλλά στον κόσμο των social media και των smart phones χρειάζονται πιο δραστικά μέσα.
Παραδείγματα ορισμένων εταιριών θα μας επιβεβαιώσουν ότι οι χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις δεν θα είναι ποτέ ξανά οι ίδιες και το βάρος πηγαίνει πλέον στον καταναλωτή-χρήστη.
Το e-shop Johnlewis.com ξεκίνησε την πολύ-αναμενόμενη χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ‘Buster the Boxer’ με την διαφορά ότι φέτος, μέσω τις εφαρμογής snapchat μπορείς να στέλνεις δωρεάν θέματα για το smartphone σου ή φίλτρα για τις φωτογραφίες στους φίλους σου εφόσον έχουν κατεβάσει και εκείνοι την εφαρμογή των Johnlewis.com ‘Buster the Boxer’. Οι κοινοποιήσεις ξεπέρασαν 1,949,387, κάνοντας το  ‘Buster the Boxer’ την πιο πολυδημοσιευμένη διαφήμιση των εορτών.
Με τη χρήση των video να ξεπερνά το 67%, οι εταιρίες Tesco και Asda, δημιουργούν video clip δημοσιευμένα στο youtube με τίτλο “Christmas moments” βάζοντας τους πελάτες στην πρώτη γραμμή της εκστρατείας τους.

Τα δύο αυτά παραδείγματα, δείχνουν ότι ο τηλεθεατής-καταναλωτής, παίρνει έναν ακόμη πιο σημαντικό ρόλο αυτόν του χρήστη, ένας ρόλος που του δίνει τη δυνατότητα, να επιλέγει, να εκφράζει τη γνώμη του και να απαιτεί για το καλύτερο προϊόν.