Στρατηγική digital marketing. Τελικά γιατί να την επιλέξεις.


Μια Digital marketing στρατηγική στο σύνολο της επικοινωνιακής στρατηγικής μπορεί να φαντάζει μη αναγκαία, αρκετά χρονοβόρα στο σχεδιασμό της ίσως και αρκετά δαπανηρή. 





Αποτελεί όμως αναγκαίο κακό αφού η on-line επικοινωνία υπερισχύει των άλλων μορφών επικοινωνίας.

Μια digital marketing στρατηγική προσφέρει τη δυνατότητα συγκεκριμένης στόχευσης του κοινού που ενδιαφέρει την κάθε εταιρεία, η οποία μπορεί με εύκολα και γρήγορα βήματα να εντοπίσει το κοινό που στοχεύει και να του μεταδώσει τα μηνύματα της. Συγκεκριμένες τεχνικές και σωστό περιεχόμενο μπορούν να μεταδώσουν στο target- group μηνύματα του τύπου "ποιος είσαι",  "τι είναι αυτό που πουλάς"  "τι κάνεις".

Όλα τα μηνύματα που μεταδίδονται στο κοινό έχουν την δυνατότητα άμεσης ανατροφοδότησης από τον υποψήφιο πελάτη στην εταιρία, έτσι εκείνη με μικρό κόστος και σε πολύ λίγο χρόνο μπορεί να τροποποιήσει την καμπάνια ενώ αυτή είναι ακόμα σε εξέλιξη.

Blogs, Facebook pages, Social Media Ads, Google AdWords, Newsletters και Social Media Contests είναι μερικά από τα πιο γνωστά εργαλεία επαναλαμβανόμενης προβολής, ενώ με την χρήση του Google analytics έχεις τη δυνατότητα συλλογής και αξιολόγησης συγκεκριμένων ποσοτικών στοιχείων και μάλιστα χωρίς κανένα κόστος.  

Μήπως ήρθε η ώρα να μπεις και εσύ δυναμικά στον κόσμο του digital marketing;