Πόσο fit είσαι επαγγελματικά;

Το να είσαι «fit» στον εργασιακό χώρο σημαίνει πολλά και έχει πολλά οφέλη μεταξύ των οποίων η καλή παραγωγικότητα, η ικανότητα διαχείρισης του άγχους και οι λιγότερες αναρρωτικές λόγω μυοσκελετικών προβλημάτων. 






Οι περισσότεροι εργαζόμενοι δηλώνουν ότι χρειάζονται έστω δύο ώρες την εβδομάδα να κάνουν γυμναστική για να «ξεπιαστούν» από την καθημερινότητα και το κάνουν περισσότερο για να χαλαρώσουν παρά για να χάσουν κοιλία ή να χτίσουν σώμα.

Ανάλογη με τη σωματική φυσική κατάσταση είναι και η «επαγγελματική» φυσική κατάσταση. Όπως ένας αθλητής ο οποίος προετοιμάζει το σώμα του για να κατέβει σε αγώνες και σαφώς να νικήσει, έτσι η «επαγγελματική» φυσική σου κατάσταση αφορά το πόσο καλά έχεις προετοιμαστεί για να εκτελέσεις σε πολύ καλύτερό βαθμό τις υποχρεώσεις και τις προκλήσεις που προκύπτουν στο χώρο εργασίας. Η προετοιμασία σου έχει να κάνει με ένα πακέτο ικανοτήτων, γνώσεων και εμπειρίας.

Μπορείς να δημιουργήσεις ένα επαγγελματικό work out αντίστοιχο  με αυτό του γυμναστηρίου, το οποίο περιλαμβάνει: ασκήσεις, διατάσεις και ένα τέλειο σώμα στο τέλος. Πάρε μολύβι και χαρτί και φτιάξε το δικό σου πρόγραμμα:

Όρισε την επιτυχία. 
Όπως μετράς την πρόοδο σου στην αύξηση των σετ των κοιλιακών έτσι είναι σημαντικό να καθοριστούν μετρήσιμα οι επιτυχίες της σταδιοδρομίας σου. Πρώτο στάδιο είναι να δεις τι ακριβώς θέλεις να πετύχεις. Θέλεις δηλαδή να πάρεις προαγωγή, να μάθεις μια επιπλέον γλώσσα έτσι απλά ή χρειάζεσαι να μάθεις καινούργιες τεχνικές για να μπορέσεις να ανταγωνιστείς τον νέο συνάδελφο που ήρθε πριν ένα μήνα.

Το πριν και το μετά. 
Έχεις δει μερικούς που βγάζουν selfies στο γυμναστήριο δείχνοντας του κοιλιακούς τους; Σαφώς και δεν τους είχαν από πάντα, χρειάστηκαν πολλές ώρες γυμναστικής και ιδρώτα για να τους αποκτήσουν. Εσύ έχεις συγκρίνει ποτέ το βιογραφικό του τότε και του τώρα; Έχεις δει πόσο έχεις εξελιχθεί σε επίπεδο γνώσεων τον τελευταίο χρόνο; Σύμφωνα με έρευνες κάθε εργαζόμενος ή αυτοαπασχολούμενος οφείλει να εκπαιδεύεται τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο πάνω στις νέες συνθήκες εργασίες, σε νέες τεχνολογίες και σε πιθανές προοπτικές εξέλιξης.

Ασκήσεις. 
Φυσικά δεν αναφέρομαι σε κοιλιακούς και ραχιαίους, αλλά σε ασκήσεις μυαλού και ευκαιρίες δια βίου μάθησης όπου μπορείς να ασχοληθείς με νέες τεχνολογίες και νέα προγράμματα.


Ανάπαυση. 
Στη γυμναστική κατά την ανάπαυση κάνουμε και διατάσεις για να μην πιαστούμε ή τραυματιστούμε. Η σημασία της ανάπαυσης του σώματος και του πνεύματος είναι αντίστοιχη με την σημασία της ίδιας της άσκησης. Αφιέρωσε τις Κυριακές σε εσένα, τους φίλους, την οικογένεια σου και γενικά σε ό,τι σε ευχαριστεί. Κλείσε κινητά (στο wifi αναφέρομαι) και απόλαυσε μια βόλτα στη δροσιά του βουνού ή μια βουτιά στη θάλασσα. Ένα από τα μυστικά για να μένεις πάντα σε φόρμα είναι να γεμίζεις μπαταρίες και αυτό σαφώς δεν γίνεται αν δουλεύεις συνεχώς.