Σελίδες

26 Μαΐου 2016

Πως μπορεί να σε ωφελήσει ένα hashtag; (Part 1)


Μια συζήτηση στο Twitter μπορεί να έχει την ίδια επίδραση (θετική ή αρνητική) όσο και στο facebook ή σε κάποιο άλλο social media. Το μεγάλο μειονέκτημα πολλών είναι ότι δεν είναι εξοικειωμένοι είτε με το Twitter είτε με τον όρο chatting. 

Πολλές φορές δηλαδή, θα τύχει να ανεβάζουν ένα post αλλά να αδυνατούν να απαντήσουν στα σχόλια ή να ξεκινήσουν μια συζήτηση με τη χρήση ενός hashtag (#).
Μια συνομιλία στο Twitter, για όσους από εσάς δεν είστε εξοικειωμένοι με τον όρο, είναι μια ζωντανή συζήτηση στο Twitter, όπου οι χρήστες συμμετέχουν σε ένα θέμα της συνομιλίας μέσω ενός ειδικού hashtag. Τα θέματα προς συζήτηση είναι ως επί το πλείστον προ-τοποθετημένα και οι χρήστες συνήθως κάνουν ερωτήσεις ή συμμετάσχουν σε διάλογο με όλους όσους χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο hashtag.
Η λέξη κλειδί εδώ είναι το "με όλους". Σε αντίθεση με μια απλή συνομιλία ή τη δημιουργία μια ομάδας κοινού ενδιαφέροντος που ο χρήστης πρέπει να ψάξει τα μέλη, όταν χρησιμοποιείς σε μια ανάρτηση σου ένα hashtag αυτόματα γίνεσαι μέλος μιας μεγάλης ομάδας "με όλους" όσους έχουν κοινό θέμα συζήτησης. Αυτόματα μπορείς να δεις πόσοι έχουν κοινά ενδιαφέρονται με εσένα και με τους οποίους μπορείς να μοιραστείς τη γνώμη σου.
Για τους ίδιους λόγους ένα hashtag σε βοηθά να γνωρίζεις τι, ποιος και πότε μίλησε για την επιχείρηση σου. Ενδιαφέρον δεν είναι;
Με ένα hashtag και μια συνομιλία στο Twitter πετυχαίνεις το λεγόμενο "engagement" ή με την απλή μετάφραση στα ελληνικά "εμπλοκή"! Μέσω ενός hashtag μπορείς να συνεργαστείς με πελάτες, με επίδοξους συνεργάτες ακόμη και ανταγωνιστές.
Οικοδομείς ουσιαστική σχέση μαζί τους, ακόμη και μέσα από τα αρνητικά σχόλια που σίγουρα θα σε βοηθήσουν να βελτιωθείς. Το "στόμα με στόμα" marketing είναι πολύ πιο ισχυρό απ΄ ότι στο παρελθόν γιατί παίρνει δύναμη από την ταχύτητα της πληροφόρησης μέσω διαδικτύου. Η συμμετοχή σε Twitter chats βοηθά επίσης την οικοδόμηση μεγαλύτερης εμπιστοσύνης στο brand name και ανοίγει την πόρτα για σχόλια που θα κάνουν την υπηρεσία(ες) και / ή το προϊόν (ντα) ακόμα καλύτερα.

Όλα τα παραπάνω είναι το τελικό αποτέλεσμα. Είναι αυτό που ονειρεύεται κάθε επιχειρηματίας, να έχει δηλαδή άμεσο feedback για τις ενέργειες του. Πως όμως μπορούμε να το επιτύχουμε, θα το δούμε άλλη φορά. Με πολλά tips και μυστικά για την καλύτερη και σωστότερη χρήση του hashtag.