Δημιουργία εταιρικής ταυτότητας από την "2ManStyles"


Όσο μια νεοσύστατη επιχείρηση τόσο και μια παλιά έχουν ανάγκη προώθησης των υπηρεσιών/προϊόντων τους για την αναγνώρισή τους στο ευρύ κοινό και την αύξηση του εισοδήματός τους.






      Πολλοί είναι αυτοί που δεν γνωρίζουν την δύναμη της διαφήμισης και ακόμα πιο πολλοί είναι αυτοί γνωρίζουν κάποια πράγματα αλλά τα αγνοούν. Όλο και πιο συχνά ακούς επαγγελματίες που λένε “σιγά μην πληρώσω “τάδε” ποσό για λογότυπα και διαφημίσεις...τζάμπα λεφτά”. Όλοι έχουν έναν γνωστό πλέον που έχει ασχοληθεί λίγο πολύ με πράγματα γραφιστικού αντικειμένου. Κάνουν μια έρευνα αγοράς, παίρνουν μια “τάδε” τιμή, τους ξινίζει και μετά πάντα μα πάντα καταλήγουν στον φθηνό μονόδρομο:

  "- Έλα Τάκη, ξέρεις Photoshop, ε;
  - Ναι.
  - Α, μωρέ φτιάξε μου ένα λογότυπο εκεί με το όνομα της εταιρίας να το τυπώσω σε μια κάρτα να τελειώνουμε. Θα σου δώσω και ένα “κοσιάρι” (20€) να πιεις και έναν καφέ."

Βέβαια το “κοσιάρι” θα πιάσει τόπο στον καφέ (ίσως να μην το δώσει και ποτέ) αλλά το λάθος θα έχει γίνει ήδη. Γιατί της εταιρίας θα της λείπει η ταυτότητα, η εικαστική απαθανάτιση του οράματος της εταιρίας προς τον κόσμο. Κάποιος θα ρωτήσει “μα μια μικρή επιχειρησούλα έχει ανάγκη να μπει στην διαδικασία της διαφήμισης;”. 

Φυσικά! Έχουμε δει τροχήλατo φούρνο στην Θεσσαλονίκη να πουλά και να κάνει τζίρο μεγαλύτερο από αυτόν γνωστών franchise λόγω της σωστής και στοχευμένης διαφήμισης. Όλοι μέσα σε δύο φεγγάρια μπορούμε να δηλώσουμε γραφίστες με σύμμαχο το ίντερνετ. Ακόμα ένα μεγάλο λάθος των επαγγελματιών είναι να επιλέξουν έναν μη καταρτισμένο γραφίστα να κάνει την διαφημιστική τους καμπάνια.

  Γιατί, φίλε επαγγελματία, ένας άριστα εκπαιδευμένος όσο και σπουδαγμένος γραφίστας θα πάει το “φαίνεσθαι” και την ψυχή της επιχείρησής σας στα ύψη. Γιατί 4 και άλλα 4 χρόνια σπουδών πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο δεν συγκρίνονται με το “έχω ταλέντο στο Photoshop και στον σχεδιασμό” αντιγράφοντας, είναι πολλά πράγματα και συνδυασμοί που “τρέχουν” από πίσω. 

Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουμε ότι τα πρόχειρα σχέδια και η εκτύπωση “ετοιματζίδικων” σχεδίων κακό μας κάνει παρά καλό. Πλέον ζούμε στην εποχή της ψηφιοποίησης και του μοντέρνου. Στην εποχή του retro όπου τα “παλιακά” του τότε είναι πολύ “cool” για το σήμερα. 

Με λίγα λόγια, το μυαλό του πελάτη σου βομβαρδίζεται από παντού με άπειρες ιδέες και άπειρα μοτίβο καλλιτεχνίας (παλιό, καινούριο, μοντέρνο, πρωτότυπο, αφηρημένο, χρωματικά ζωηρό, μίνιμαλ, κιτς κτλ.) και εσύ σαν επαγγελματίας στην μέση να προσπαθείς να “τραβήξεις” πελάτες με το λογότυπο του φίλου Τάκη και τα χρώματα στο κατάστημα που τα επέλεξε ο μπατζανάκης σου όταν πίνατε ένα βράδυ μπύρες. Όχι!

Από το χρώμα της καρέκλας του γραφείου σας που κάθεστε, το λογότυπο μέχρι και την επιλογή των χρωμάτων του τοίχου του καταστήματός σας όλα μα όλα που αφορούν την επιχείρησή σας παίζουν ρόλο. Είναι το “χρυσό πακέτο” της επιτυχίας. Και κάπου εδώ έχουμε τον πρώτο λόγο γιατί πρέπει να προτιμήσετε εμάς, τους 2ManStyles για την διαφήμισή σας. 

Γιατί μετά από χρόνια σπουδών και πείρας μπορούμε να σας παρέχουμε μια σίγουρη και άμεση εικονοποίηση της ιδέας σας πάνω στο αντικείμενό σας. Κάποιοι το θεωρούν ένα απλό επάγγελμα. Εμείς το θεωρούμε πάθος και “λειτούργημα”. Ακόμα και εάν δεν έχετε δικιά σας ιδέα και η δημιουργικότητα δεν είναι το φόρτε σας, εμείς, μέσα από συζητήσεις για το ποιοι είστε και τι κάνετε, θα σας δείξουμε την χρυσή τομή για το δικό σας δυνατότερο καλό. 

Γιατί η διαφήμιση δεν είναι μόνο να είναι κάποιος γραφίστας. Χρειάζονται πολύ πιο γερά θεμέλια για το σωστό επαγγελματικό και υπεύθυνο αποτέλεσμα.
  
Η 2ManStyles είναι καταρτισμένη από φωτογράφους, βιντεογράφους, animators, γραφίστες, μουσικούς παραγωγούς, σκιτσογράφους, σκηνοθέτες και επαγγελματίες μοντέρ, όπου όλοι μαζί δουλεύουν για να ζωντανέψουν τις ιδέες σας. 

Συνεπώς, η τεχνογνωσία, η κατάρτιση, ο επαγγελματισμός, η επικοινωνία και η αποφασιστικότητα είναι λίγοι από τους πολλούς λόγους που αύριο κιόλας θα πρέπει να απευθυνθείτε σε μας για την διαφήμισή σας. Γιατί και μια ανανέωση του ήδη υπάρχοντος υλικού σας πάντα καλό κάνει και όχι κακό.