Δημόσιες Σχέσεις για φωτογράφους.

Οι περισσότεροι φωτογράφοι χαρακτηρίζονται από «εντοποιότητα» είναι δηλαδή δύσκολο να βγουν παρά πέρα και συνήθως αναλαμβάνουν δουλείες που μπορούν να γίνουν στο studio, άρα της τοπικής κοινωνίας.







Ένας φωτογράφος λοιπόν, μπορεί να εγκλωβιστεί στο μικρόκοσμο του studio και της τοπικής κοινωνίας και να έρθει σε αντίθεση με μια βασική του δραστηριότητα αυτή των δημοσίων σχέσεων. Αφού λοιπόν αφιερώνεις πολλές ώρες σε εργασίες στο studio πως μπορείς να κάνεις δημόσιες σχέσεις; 

Συνεργασία με τη κοινότητα. 

Κάνε μια επίσκεψη στο τοπικό εμπορικό επιμελητήριο για να γνωρίσεις τον πρόεδρο και κάποια από τα στελέχη του. Είναι καλό να γνωρίζεσαι με εκείνους που κινούν τα νήματα στην τοπική αγορά. 

Επαγγελματικοί σύλλογοι. 

Σίγουρα στη πόλη σου θα υπάρχει σύλλογος επαγγελματιών φωτογράφων. Αν δεν έχεις γίνει ήδη μέλος, τρέξε όσο είναι καιρός. 

Εθελοντισμός.

Έχεις σκεφτεί ποτέ πόσο εκτιμάται ο εθελοντισμός; Μη νομίζεις ότι για όλες τις δουλειές πρέπει να πληρώνεσαι, φωτογράφισε τα ζώα μιας φιλοζωικής ή κάλυψε τις δραστηριότητες της τοπικής βιβλιοθήκης, η κούραση και ο κόπος θα σε ανταμείψουν διπλά. 

Media List.

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι να γνωρίζεις τη χρήση του excel, από εκεί και πέρα με το internet μπορείς να βρεις όλα τα στοιχεία επικοινωνίας των τοπικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών, των εφημερίδων και των περιοδικών που κυκλοφορούν στη πόλη σου. 

Μάθε να γράφεις

Είτε είναι δελτίο τύπου, είτε επεξήγηση σε post, είτε αρθρογραφία σε blog, η γραφή είναι σημαντικό κομμάτι. 

Blog & Social Media.

Σύμφωνα με την Ad Age: Μια πρόταση-συστατική επιστολή από έναν φίλο μπορεί να αυξήσει έως και 50 φορές την αγορά. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που ένας φίλος- follower κοινοποιεί μια δική σου φωτογραφία, δείχνει ότι σε εμπιστεύεται και αυτή η εμπιστοσύνη μεταδίδεται και στους άλλους. 

Δημιούργησε μηνιαία θέματα. 

Θα πρέπει να στέλνεις τουλάχιστον ένα Δελτίο Τύπου τον μήνα, αυτό σημαίνει ότι κάθε μήνα πρέπει να έχεις μια ξεχωριστή και αξιοσημείωτη ιστορία να πεις. Δημιούργησε επομένως κάθε μήνα και από ένα θέμα πιο μπροστά από την εποχή του. Αν για παράδειγμα θέλεις να ασχοληθείς με αποφοιτήσεις κάνε μια σχετική φωτογράφηση και δημοσίευσε την στα τέλη Μαΐου. Ασχολήσου επίσης με την εποχικότητα, βγάλε δηλαδή φωτογραφίες χριστουγεννιάτικες, με χειμερινά ή ανοιξιάτικα τοπία, πράγματα δηλαδή που ενδιαφέρουν το κοινό σου εκείνο το διάστημα. Αν πάλι είσαι φωτογράφος γάμου μέχρι τέλος Φεβρουάριου πρέπει να κινηθείς για να κλείσεις δουλείες για τη νέα σεζόν.

Μην ξεχνάς ότι με μια λάθος κίνηση μπορεί να καταστρέψεις καριέρα 20 ετών γιατί οι δημόσιες σχέσεις είναι ότι λες και ότι κάνεις. Φρόντισε επομένως να έχεις ένα προσεγμένο προσωπικό brand.