Οι μεγαλύτερες γκάφες του 2015 στις δημόσιες σχέσεις.

O απολογισμός  για το έτος που φεύγει δεν έχει μόνο δημιουργικά στοιχεία ή επιτυχίες, περιλαμβάνει και γκάφες που μας θυμίζουν ότι στις δημόσιες σχέσεις όλα είναι πιθανά. Δείτε παρακάτω ποιες ήταν οι μεγαλύτερες γκάφες για το 2015.






Η ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ VW
Πόσο εύκολα μπορείς να πειστείς από έναν άνθρωπο που σου ζητάει συγνώμη με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά; Σίγουρα όχι πολύ. Την ίδια εντύπωση μας έδωσε και ο Michael Horn πρόεδρος της VW, στην συνέντευξη τύπου για το ίσως μεγαλύτερο σκάνδαλο στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο Michael Horn εμφανίστηκε στους δημοσιογράφους γελαστός και ευδιάθετος δίνοντας την εντύπωση ότι θέλει να παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο της VW παρά να ζητήσει συγνώμη.



Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΙΤΑΣ
Η "Protein World", η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και διάθεσης συμπληρωμάτων διατροφής και διαιτητικών προϊόντων βρήκε το μπελά της καθώς παρεξηγήθηκε το μήνυμα της καμπάνιας: "Beach Body". Οι αφίσες που κολλήθηκαν στο μετρό του Λονδίνου τον περασμένο Μάιο έγιναν αντικείμενο συζήτησης στα social media, κρίνοντας ότι, τα μηνύματα που προωθούσε η εταιρία προέτρεπαν τις γυναίκες σε εξαντλητικές δίαιτες. Κι αν ψάξετε να βρείτε τι απέγιναν οι αφίσες; Κατέβηκαν μετά από λίγες μέρες, αφού όλες είχαν βανδαλιστεί με διάφορα μηνύματα, αλλά και εξαιτίας των 44.000 υπογραφών που μαζεύτηκαν από γυναίκες και άντρες με σκοπό να κατέβουν οι αφίσες.




Ο JOSE MOURINHO ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ.
Ο Jose Mourinho πάντα κάτι κάνει για να τραβά τη προσοχή των δημοσιογράφων και του κοινού. Αυτή τη φορά όμως, ξεπέρασε τα όρια δικαιολογώντας τον ποδοσφαιριστή της Chelsea Diego Costa για τις χειρονομίες του κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού με την Arsenal. O Jose Mourinho μάλιστα, σε ερώτηση του δημοσιογράφου αν ο Diego Costa έπρεπε να αποβληθεί για την άσχημη συμπεριφορά του, εκείνος δήλωσε ότι για όλα φταίει η διαιτησία και πολύ απλά σηκώθηκε και έφυγε!!!

H ΣΕΞΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΗΣ BIC
Για όσες γυναίκες θέλουν να ανέβουν ψηλά, για όσες θέλουν διευθυντικές θέσεις, η λύση είναι μια, να χρησιμοποιήσουν ένα στυλό BIC και να σκεφτούν σαν άντρες!!! Λίγο περίεργο δεν  ακούγεται; Κι όμως αυτό ακριβώς ήταν το μήνυμα της μεγάλης εταιρίας BIC στην καμπάνια της στη Νότια Αφρική, κάτι που προκάλεσε σάλο και πολλές μηνύσεις από συλλόγους γυναικών.



ΤΟ ΑΤΥΧΕΣ HASHTAG ΤΗΣ KRISPY KREME 
Το hashtag 'KKK Wednesdays' της αλυσίδας ντόνατς "Krispy Kreme" σήμαινε 'Krispy Kreme Klub Wednesdays'. Όποιος όμως το πληκτρολογούσε στα social media αντί για λαχταριστά πρωινά έβλεπε αποτρόπαιες πράξεις της Ku Klux Klan. Το αποτέλεσμα ένα και μοναδικό, η διαφήμιση αφαιρέθηκε αμέσως και διαγράφηκαν όλα τα σχόλια που περιείχαν την εταιρία και το συγκεκριμένο hashtag.