Τρεις επικοινωνιακές δεξιότητες που χρειάζονται για να χτίσεις την καριέρα σου.


 Ποιες επικοινωνιακές δεξιότητες χρειάζονται για να χτίσεις μια καριέρα στα MME; Γνώσεις βίντεο, ψηφιακές επικοινωνιακές δεξιότητες και ταλέντο στη δημιουργία νέων καναλιών επικοινωνίας, αποτελούν πιο ισχυρά χαρτιά κι από το καλύτερο μεταπτυχιακό στον κόσμο. 



“Το ταλέντο είναι βασιλιάς.” Φωνάζουν όλοι οι διευθυντές, σε όλους τους κλάδους. Μπορεί μεν να ζητούν ανθρώπους με πτυχία και μεταπτυχιακά αλλά όλα αυτά συνδυάζονται με τα ταλέντα που έχει κάθε εργαζόμενος.
Για κάθε έναν που θέλει να ανελιχθεί σε επιχειρήσεις που αφορούν Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ), social media ή ηλεκτρονικές ειδήσεις, πρέπει να έχει στο μυαλό του ότι οι προϊστάμενοι του θα του ζητήσουν αργά ή γρήγορα τις τρεις παρακάτω επικοινωνιακές δεξιότητες.

1. Ψηφιακές επικοινωνιακές δεξιότητες
Είσαι σε θέση να επικοινωνείς αποτελεσματικά; Πόσο εξοικειωμένος είσαι με τον ψηφιακό κόσμο; Αυτή είναι ίσως η πιο πολύτιμη δεξιότητα για το σύγχρονο εργασιακό χώρο. Οι περισσότεροι διευθυντές το αποκαλούν χάσμα δεξιοτήτων μεταξύ αυτών που εκπροσωπούν τα παραδοσιακά κανάλια επικοινωνίας και αυτών που ο ψηφιακός κόσμος έχει εισβάλει για τα καλά στη ζωή τους.
Τα social media αποτελούν τον σημερινό θεμέλιο λίθο και κάθε εταιρία αξιολογεί τα άτομα που θα προσλάβει όχι μόνο με βάση το πτυχίο τους αλλά και με βάση τη σχέση του με τα social media. Μην ξεχνάτε άλλωστε ότι πολλοί υπεύθυνοι HR ερευνούν τα προφίλ των υποψηφίων στα social media.

2. Ικανότητα να αξιοποιήσουν διαδραστικά μέσα / γνώσεις βίντεο
Οι επιχειρηματίες που καινοτομούν αγκαλιάζοντας το νέο τοπίο των μέσων μαζικής ενημέρωσης, είναι ήδη αρκετά βήματα μπροστά. Το 2015 ήταν η χρονιά που το βίντεο αποτέλεσε βασικό στοιχείο  των σχεδίων μάρκετινγκ για πολλά brands.
Αν είστε ένας νέος επαγγελματίας ο οποίος πιστεύει ότι έχει φυσικό ταλέντο «πίσω από τις κάμερες», ένα μεταπτυχιακό σχετικά με βίντεο ή κινηματογράφηση θα αποτελέσει τη  τέλεια λύση.
Μάθετε τις βασικές αρχές της οπτικής δημοσιογραφίας, του  ντοκιμαντέρ και της φωτογραφίας. Αναπτύξτε τις γνώσεις σας σχετικά με το πώς η κινηματογράφηση μπορεί να αποτυπώσει έξυπνα ένα brand.  και περισσότερο μπορεί να προσφέρει διορατικότητα σε ένα ευρύ φάσμα των επιλογών σταδιοδρομίας. Σε ένα μέσο και το εμπορικό σήμα τοπίο όπου αφήγησης είναι η τάση της ώρας, οι δεξιότητες αυτές θα προσφέρουν σίγουρα ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για κάθε επαγγελματία που μπορεί να τα απαριθμήσω σε ένα βιογραφικό.

3. Ταλέντο στη δημιουργία καναλιών επικοινωνίας.

Το παλιό παραδοσιακό μάντρα «δεν είναι τι γνωρίζεις, αλλά ποιόν γνωρίζεις» αντηχεί αληθινό και στις σύγχρονες μεθόδους. Η δημιουργία ψηφιακών διαύλων και καναλιών επικοινωνίας, είναι ένα δύσκολο κομμάτι, που πολλές φορές μπερδεύεται ανάμεσα στα tags, τα likes και τα περίεργα emojis. Η δημιουργία και διατήρηση ενός προσεκτικά κατασκευασμένου δικτύου επαγγελματικών συνδέσεων είναι υψίστης σημασίας, γιατί δεν ξέρεις ποιος θα σου φανεί χρήσιμος, πότε και  που. Τελειώνοντας το λύκειο πριν ακόμη πάρεις πτυχίο πρέπει να έχει δημιουργήσει ένα τέτοιο δίκτυο το οποίο οικοδομεί την επαγγελματική σου πορεία. Μην ξεχνάς ότι ένα τέτοιο δίκτυο αν το συντηρείς σωστά, δημιουργώντας τα κατάλληλα κανάλια επικοινωνίας θα το έχεις για μια ζωή.