Σελίδες

24 Οκτωβρίου 2015

Μήπως ήρθε η ώρα για αλλαγή λογοτύπου;

Πόσο εύκολα λοιπόν θα μπείτε στη διαδικασία να το αλλάξετε; Σίγουρα καθόλου. 

Το λογότυπο, είναι το σημαντικότερο κομμάτι της εταιρικής ταυτότητας. είναι εκείνο που όλοι γνωρίζουν ότι απευθύνεται σε μια συγκεκριμένη επιχείρηση, είναι το σήμα κατατεθέν της, είναι το στοιχειό που συγκεντρώνει όλα όσα δηλώνει μια επιχείρηση.



Οτιδήποτε προσφέρει ασφάλεια, σταθερότητα και αναγνωρισιμότητα δεν αλλάζει, όμως υπάρχουν 3 βασικά σημεία που πρέπει να αξιολογήσετε και αν βγουν θετικά, τότε πρέπει να σκεφτείτε σοβαρά την δημιουργία νέου λογοτύπου.

1. Τεχνικά προβλήματα;
Τα περίεργα λογότυπα με πολλά σχέδια και χρώματα δεν είναι και η καλύτερη επιλογή για ολοκληρωμένη εταιρική ταυτότητα. Μπορεί να αποβούν πολύ ακριβά για να τυπωθούν σε ταμπέλες, σακούλες ακόμη και κάρτες.

2. Θετική διαφορά;
Κάνει το λογότυπο σας τη διαφορά; Γυρίστε πίσω και προσπαθήστε να θυμηθείτε γιατί διαλέξατε αυτό το λογότυπο. πολλοί επιχειρηματίες διαλέγουν λογότυπα με βάση τον ανταγωνισμό. Αυτό θα το καταλάβετε καλύτερα αν ελέγχοντας τα λογότυπα των προϊόντων στο ντουλάπι του μπάνιου ή κάτω από το νεροχύτη της κουζίνας . Τα περισσότερα από αυτά είναι σχεδόν ίδια, ουσιαστικά ένα ήταν το πρώτο και τα υπόλοιπα απλά ακολούθησαν. Αν δεν θέλετε να λένε το ίδιο και για εσάς τότε αλλάξτε λογότυπο τώρα.

3. Ξεπερασμένο λογότυπο.
Ορισμένες γραμματοσειρές, σχήματα ή συνδυασμούς χρωμάτων μπορεί να κάνει η εταιρεία σας να φαίνεται πίσω από την εποχή της. Η τεχνολογία, που μπορεί να είναι ένας λόγος για έναν επανασχεδιασμό.