Facebook Contest. Κερδίστε περισσότερα από ένα like

Ιστοσελίδες, επιχειρήσεις και Blogs χρησιμοποιούν το Facebook για να διοργανώνουν διαγωνισμούς με μόνο σκοπό την αύξηση των like.
Δεν διαφωνώ ότι ένας πενταψήφιος αριθμός Fans σε μια σελίδα είναι πολύ πιο δελεαστικός από έναν τετραψήφιο, έχετε σκεφτεί όμως πόσα παραπάνω κερδίζετε κάνοντας έναν διαγωνισμό στο στη Facebook Fan Page σας;


Μια εφαρμογή για διαγωνισμό στη Facebook Fan Page σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενισχυθεί η διαδραστικότητα της, να αυξηθεί το κοινό που θα μαθαίνει τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες, να αναπτυχθεί μια βάση δεδομένων με νέα e-mail ή αριθμούς κινητών, αλλά σημαντικότερο όλων είναι ότι ενδυναμώνεται το brand awareness.
Δείτε τα παρακάτω αναλυτικά:

Διαδραστικότητα.
Η Facebook κατατάσσει την δημοφιλία των Facebook Fan Pages όχι μόνο με βάση των αριθμό Fans, αλλά και με βάση στη διαδραστικότητα. Όσο περισσότεροι Fans, τόσο περισσότερα τα σχόλια και οι κοινοποιήσεις των αναρτήσεων σας, αρά αυξάνεται η διαδραστικότητα ή αλλιώς το engagement. Μην ξεχνάτε επίσης ότι μια ανάρτηση σας θα φανεί μόνο σε όσους χρήστες- Fans είναι on-line, άρα όσο περισσότεροι τόσο περισσότερες πιθανότητες έχει να διαβαστεί.

Προώθηση νέου προϊόντος ή υπηρεσίας.
Τι καλύτερο από ένα μεγάλο και στοχευμένο κοινό που είναι έτοιμο να ενημερωθεί για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες.
Μπορείτε να κάνετε τον διαγωνισμό με αφορμή το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος. Μια καλή ιδέα για τον διαγωνισμό είναι να ζητήσετε από τους συμμετέχοντες να δηλώσουν συμμετοχή τραβώντας μια φωτογραφία με το νέο σας προϊόν ή να μιλήσουν για την εμπειρία τους με αυτό.
Η επιτυχία είναι διπλή γιατί όχι μόνο έχετε πετύχει να αφιερώσουν χρόνο και να γνωρίσουν το προϊόν σας αλλά έχετε και άμεσο feedback.

Ανάπτυξη βάσης δεδομένων.
Έχετε παρατηρήσει που αν λάβετε μέρος σε έναν διαγωνισμό μετά σας έρχονται στο e-mail σας newsletters από την συγκεκριμένη ιστοσελίδα; Αυτό οφείλετε στο ότι όσοι διενεργούν διαγωνισμούς στο Facebook, "εκμεταλλεύονται" τα e-mail των συμμετεχόντων για τη δημιουργία μιας βάσης δεδομένων ανάλογα με το φύλο, τον τόπο διαμονής ή την ηλικία. Έτσι στέλνουν στοχευμένα newsletters.
SOS. Βασική προϋπόθεση να ενημερώσετε τους συμμετέχοντες του διαγωνισμού ότι το e-mail τους θα χρησιμοποιηθεί για να τους στέλνετε αργότερα newsletter.

Brand Awareness.
Να θυμάστε ότι το Brand Awareness είναι ο απώτερος σκοπός σας. Είναι η αναγνωρισιμότητα του brand της επιχείρησης σας και ένας από τους τρόπους ενδυνάμωσής του είναι η διενέργεια διαγωνισμών που δημιουργούν μια θετική εικόνα του κοινού απέναντι στην επιχείρηση.
Brand Awareness έχει μακροπρόθεσμα πλεονεκτήματα καθώς οδηγεί στην αύξηση της εμπιστοσύνης του κοινού απέναντι σας και συνεπώς στην διεύρυνση και ενδυνάμωση του πελατολογίου σας.