Σελίδες

5 Οκτωβρίου 2015

Επικές φράσεις και λέξεις που μπορούν να σε καταστρέψουν.


Πόσες φορές πιανόμαστε από μια λέξη; Πόσες ήταν οι στιγμές που θα θέλαμε να μιλήσουμε διαφορετικά; Η παροιμία «η γλώσσα κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει» είναι η πιο αντιπροσωπευτική στο κομμάτι της επικοινωνίας.
Υπάρχουν φράσεις και λέξεις που τις έχουμε συνηθίσει, που τις χρησιμοποιούν όλοι και όμως μπορούν να γίνουν καταστροφικές στην επαγγελματική μας επικοινωνία, είτε αφορά πελάτες, είτε συνεργάτες, είτε ανώτερα στελέχη.
  • «Για να είμαι ειλικρινής» δηλαδή μέχρι τώρα δεν ήσουν;
  • «Χωρίς παρεξήγηση» που σημαίνει: είμαι έτοιμος να σας προσβάλω.
  • «Μπορώ να σας διακόψω» αν σου πει όχι τι θα κάνεις;
  • «Με όλο το σεβασμό... » κάτι μου λέει ότι οι λέξεις που ακολουθούν δεν φέρουν κανένα είδους σεβασμού.
  • «Πιστεύω ότι μπορούμε να το πετύχουμε...» Απλά πιστεύεις, δεν είσαι σίγουρος;
  • «ΕΙΜΑΙ ΠΝΙΓΜΕΝΟΣ!». ΟΚ κι άλλοι έχουν υποχρεώσεις δεν κάνουν κι έτσι.
  • Κατά τη διάρκεια brainstorming «το δοκιμάσαμε και πέρσι και δεν πέτυχε» φέτος μπορεί να είναι διαφορετικά, δώσε μια ευκαιρία.
  • «Ε…ναι… ναι.. θα δούμε…» Πες αλήθεια μόνο που το διαβάζεις δεν είναι ενοχλητικό;
  • «ΕΓΩ…» πρόσθεσε και το: εγωιστής εγώ;
  • «Προσωπικά πιστεύω…» πιστεύεις και απρόσωπα; Πόσο περιττό…
  • «Θα το ξαναεπαναλαβω!» πιο περιττό και λάθος πεθαίνεις.
  • «Μην το παίρνεις προσωπικά.» και πώς να το πάρει;
  • «Δεν υπάρχει!!!» αργκό; Ποτέ.
  • «Δώστε το 110% του εαυτού σας» το 100% δεν σου φτάνει;
  • Απάντηση γραφείου σε υποψήφιο πελάτη «Η διαφάνεια πάνω από όλα» μήπως δεν διακατέχεστε και από τόση διαφάνεια;
  • Απάντηση γραφείου σε υποψήφιο πελάτη «Και φυσικά μπορούμε να κάνουμε ότι θέλετε!» κι αν τελικά δεν γίνουν ή δεν μπορέσεις;
  • Απάντηση γραφείου σε υποψήφιο πελάτη «Μην κοιτάς τι σου προσφέρουν οι άλλοι; Εμείς είμαστε οι καλύτεροι!» Δεν χρειάζεται να το φωνάζεις, όσο καλός κι αν είσαι.