Σελίδες

24 Αυγούστου 2015

The next big think στην επικοινωνία.

Νέες τεχνολογίες, καινοτομία και εξατομίκευση είναι τα επόμενα στοιχεία στην επικοινωνία που πρέπει να ξέρετε και να ακολουθήσετε.






Καινοτομία και ολοκλήρωση
Με περισσότερο περιεχόμενο που παράγεται μέσα σε μια μέρα από ποτέ, ο αγώνας για την προσοχή του κοινού είναι έντονος, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορείτε να βασίζεστε μόνο σε ό, τι έχετε εργαστεί στο παρελθόν. Ναι μεν ξέρετε ότι θα δουλέψει αλλά μπορεί πλέον να μην είναι τόσο αποτελεσματικό.

Tι πρέπει να γίνει λοιπόν; Η ολοκλήρωση είναι το νέο στοιχείο που πρέπει να προσθέσετε. Αν για παράδειγμα δημοσιεύετε ένα δελτίο τύπου, θα πρέπει να περιέχει υποχρεωτικά links τα οποία οδηγούν το κοινό στην απευθείας αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών.

Ο χώρος των Social Media καλά κρατεί.
Videos, tweets και viral posts κυριαρχούν στο διαδίκτυο και ξέροντας ότι όλοι πλέον έχουν και από ένα Smartphone με το οποίο ενημερώνονται, επικοινωνούν, διασκεδάζουν και δουλεύουν, είναι απόλυτα λογικό να δώσετε περισσότερο βάρος στην αξιοποίηση τους και να μην βασίζεστε μόνο στην άριστη ποιότητα και ανταγωνιστική τιμή του προϊόντος ή της υπηρεσίας που πουλάτε. 

Εξατομίκευση.
Κάντε το προϊόν ή την υπηρεσία σας, ένα με τον πελάτη σας. Δώστε του να καταλάβει ότι είναι φτιαγμένο για αυτόν, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του.


Κάντε συνδυασμό διαφορετικών στοιχείων όπως η γεωγραφική περιοχή και τα ενδιαφέροντα ή η ηλικία με το επάγγελμα και προσαρμόζοντας το περιεχόμενο και τα μηνύματα σας σε αυτά τα τμήματα κοινού θα έχετε καταφέρει να φέρετε εις πέρας ένα επιτυχημένο επικοινωνιακό πλάνο.