Σελίδες

23 Αυγούστου 2015

Πως μπορούν οι B2B marketers να χρησιμοποιήσουν επιτυχημένα το LinkedIn και το Twitter;

Το Content Marketing είναι εξαιρετικά δημοφιλές στο σημερινό επιχειρηματικό κόσμο και όταν χρησιμοποιείται σωστά μπορεί να φέρει μια σταθερή ροή επισκεπτών- επαγγελματιών σε μια ιστοσελίδα. 




Το Content Marketing όμως δεν περιέχει ένα απλό κείμενο, θέλει χρόνο και τρόπο ώστε να στοχεύσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο επιθυμητό target group. Παρακάτω θα βρείτε δύο αξιόλογους τρόπους που μπορείτε να προωθήσετε επιτυχημένα τα κείμενα σας στο Twitter και το Linkedin.

Twitter: Το Hashtag και ο έρωτας παίρνουν από την καρδιά και το μυαλό. 

Tα hashtags είναι σαν μικρά δώρα από τους... κοινωνικούς θεούς. Θα σας βοηθήσουν να τα χρησιμοποιήσετε σαν όρους αναζήτησης απευθείας στο Twitter για να στοχεύσετε σε επαγγελματίες που ενδιαφέρονται για τα θέματα σας. Χρησιμοποιήστε τα όμως προσεγμένα, γιατί Tweets με ένα ή δύο hashtags έχουν 21% υψηλότερες πιθανότητες να διαβαστούν από εκείνα με τρία ή περισσότερα, σύμφωνα με το BufferSocial 

Ένα εργαλείο που θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε ποια hashtags μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι το RiteTag. Αυτή η εύχρηστη υπηρεσία θα σας δείξει χρησιμοποιώντας ένα απλό σύστημα κατάταξης, πόσο δημοφιλές είναι ένα hashtag και πόσες πιθανότητες έχει να αυξήσετε την ανάγνωση του tweets σας. Πηγαίνοντας ένα βήμα πιο πέρα μπορείτε να κρατάτε στοιχεία με την ωριαία ανταπόκριση ενός hashtag και άλλους όρους αναζήτησης που χρησιμοποιούν οι χρήστες του Twitter.

LinkedIn: Κάντε focus σε ομάδες. 

Το Linkedin σε αντίθεση με άλλα social media, δεν χωρά αστεία videos, selfies και περίεργα status. Είναι ένα εργαλείο για επιχειρηματίες που σέβονται τη δουλεία τους, θέλουν να την προωθήσουν και να επικοινωνήσουν με άλλους επαγγελματίες.

Βέβαια το LinkedIn είναι πιο δυσλειτουργικό σε σύγκριση με άλλα social media αφού δεν έχει την συνηθισμένη πλατφόρμα κάτι που δυσκολεύει τους χρήστες να δουν παλαιότερες σας αναρτήσεις.

Για το λόγο αυτό ένας επιτυχημένος τρόπος να διαβαστεί η ανάρτηση σας από πολλά άτομα είναι να την δημοσιεύσετε σε ένα group και θα σας εξηγήσω αμέσως το γιατί. Αυτή τη στιγμή, στο LinkedIn, υπάρχουν εκατομμύρια επαγγελματιών που συγκεντρώνονται σε group για να συνομιλήσουν για συγκεκριμένα θέματα, επαγγελματικούς στόχους και επιχειρηματικές λειτουργίες. Οποιοδήποτε περιεχόμενο που μπορεί να προσφέρει διορατικότητα, εμπλουτισμό της εργασίας τους και νέες προοπτικές σίγουρα θα το διαβάσουν, σκεφτείτε λοιπόν αν αυτό το περιεχόμενο είναι το δικό σας...