Direct Mail. Οφελεί ακόμη στην προσέλκυση πελατών

Το Direct Mail δεν είναι καινούργιο εργαλείο. Δεν ανακαλύφθηκε μαζί με τα social media, αλλά είναι από τις πιο παραδοσιακές τεχνικές προσέλκυσης πελατών που σύμφωνα με πρόσφατη αμερικάνικη έρευνα, το 79% των καταναλωτών έκαναν άμεσα αγορά υπηρεσίας ή προϊόντος μετά το Direct Mail της εταιρίας.



Το direct mail ή αλλιώς διαφημιστικό ταχυδρομείο είναι μια μέθοδος αρκετά διαδεδομένη, παραδοσιακή και αποτελεσματική. Σήμερα που όλα γίνονται ηλεκτρονικά πολύ θα πουν ότι δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθούμε με direct mail αλλά συνεχίζει να είναι ευέλικτο, να έχει μετρήσιμα αποτελέσματα και μπορεί να δώσει έναν προσωπικό χαρακτήρα στην προωθητική ενέργεια.

Ας δούμε αναλυτικά παρακάτω τα οφέλη του direct mail

Ευελιξία.
Το direct mail έχει πολλές χρήσεις όχι μόνο σε επιχειρηματικό επίπεδο, αλλά και σε προσωπικό. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να προσελκύσει πιθανούς πελάτες, σαν πρόσκληση για ένα γεγονός. Ως ευχετήριο για γενέθλια, επετείους ή γιορτές.  

Εξαιρετικά Μετρήσιμα Αποτελέσματα.
Μπορείτε να καταγράψετε εύκολα τον αριθμό της αλληλογραφίας που αποστέλλεται και έπειτα να καταγράφει το ποσοστό ανταπόκρισης. Για παράδειγμα, εάν έχετε στείλει 300 direct mail, προτρέποντας τους παραλήπτες να αγοράσουν άτοκα από εσάς δείχνοντας τη συγκεκριμένη επιστολή και έρθουν από αυτούς οι 100, θα ξέρετε ότι η καμπάνια σας έλαβε ποσοστό ανταπόκρισης 30%.

Ολοκληρωμένη προσέγγιση.
Το direct mail είναι ένα μεγάλο εργαλείο, όταν χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με άλλα εργαλεία μάρκετινγκ, όπως τα social media και e-mail. Πολλάκις, το κοινό σας έχει δει δικά σας Facebook posts αλλά αν ταυτόχρονα δει και την αλληλογραφία σας δύσκολα θα ξεχαστείτε.

Προσωπικός χαρακτήρας.

Η εξατομίκευση του direct mail κάνει τον πελάτη να αισθάνεται σημαντικός. Θεωρεί ότι είναι ένα δυνατό κομμάτι της εταιρίας σας και είναι πιθανό να μείνει κοντά της ως πιστός πελάτης για μεγαλύτερο διάστημα.