Σελίδες

4 Ιουλίου 2015

Damage Control: 3 βήματα για άμεση επαναφορά.


Η κρίση των τελευταίων ημερών οδήγησε σε πιστωτικά προβλήματα πολλές επιχειρήσεις και αρκετοί επιχειρηματίες δυσκολεύτηκαν να ανταπεξέλθουν άμεσα στις οικονομικές τους υποχρεώσεις. Όλο αυτό είχε ως αποτέλεσμα την δημιουργία κακής φήμης, κακής εντύπωσης που θα συνεχιστεί και μετά το πέρας αυτών των δύσκολων ημερών.
τέτοιες στιγμές πρέπει να δρούμε άμεσα, αποτελεσματικά και καθόλου σπασμωδικά υπάρχουν 3 βασικά βήματα που μπορούμε να ακολουθήσουμε για να βγούμε αλώβητοι όσον αφορά τη φήμη μας.

Υπομονή.
Η υπομονή είναι ένας εξαιρετικά σημαντικός παράγοντα στην κρίση, οι σπασμωδικές κινήσεις δεν βοήθησαν κανέναν. Το να δώσεις υποχρεωτική άδεια σε όλους σου τους υπαλλήλους είναι κάτι που δεν σε τιμά και σαφώς δημιουργείς απέναντι τους ένα κλίμα αστάθειας.
Μην ξεχνάτε το κοινό έχει τη δυνατότητα να διαπραγματευτεί τη φήμη σας με τους όρους τους. Καταπολεμήστε τη παρόρμηση να κάνετε βιαστικές αποφάσεις ή να αντιδράσετε απερίσκεπτα. Ένα συμπληρωματικό σχόλιο, μια ψευδή δήλωση ή μια κακή κίνηση μπορεί να καταστρέψει την αξιοπιστία σας. Αντιμετωπίστε τα θέματα σας με μεθοδικό και χαριτωμένο τρόπο.
Ειλικρίνεια.
Να είστε ειλικρινείς. Η ζημιά που έχει προκληθεί μπορεί να γίνει μεγαλύτερη αν αποφασίσετε να αποκρύψετε στοιχεία.
Πρόληψη.
 Η πρόληψη είναι το κλειδί για την αποφυγή οποιασδήποτε καταστροφής, οικονομικής, επιχειρηματικής ή κοινωνικής. Θυμηθείτε όμως, δεν υπάρχει καμία εγγύηση 100% που μπορεί να προληφθεί η κρίση, για αυτό πρέπει παρά την πρόληψη να έχετε ένα …Plan B που θα μπει σε λειτουργία σε περίοδο κρίσης.