Σελίδες

23 Ιουνίου 2015

The Psychology of Public Relations: Fast and Slow.

Ένα νέο βιβλίο μας απασχόλησε το τελευταίο διάστημα και αυτό είναι το «The Psychology of Public Relations: Fast and Slow.» του νομπελίστα οικονομολόγου Daniel Kahneman.

Ο Daniel Kahneman στο βιβλίο του κάνει μια απίστευτη ανάλυσης στην ανθρώπινη ψυχολογία με βάση την απολλώνιο και την διονυσιακή μας φύση, παρέχοντας μας έναν…. οδικό χάρτη που πολλοί επαγγελματίες μπορούν να τον χρησιμοποιήσουν για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.  
Σύμφωνα με την ανάλυση του, έχουμε δύο τρόπους αλληλεπίδρασης με τον κόσμο, που ο ίδιος τους ονομάζει Σύστημα 1 και Σύστημα 2.
Το Σύστημα 1, είναι το πώς θα επεξεργαστούμε αυτόματα τα στοιχεία που λαμβάνουμε και Σύστημα 2 αφορά το πόσο αντικειμενικά βλέπουμε τα γεγονότα.
Τα Σύστημα 1 αντιστοιχεί στον Διόνυσο (που έβλεπε να πράγματα απλά όπως ήταν και δεν τον ένοιαζε τίποτα άλλο) και το Σύστημα 2 στον Απόλλωνα που ήταν πιο εγωιστής. 
Μερικές από τις βασικές ενότητες του βιβλίου είναι:
Τα στερεότυπα στον εργασιακό χώρο.
Ο νόμος της ελάχιστης προσπάθειας.
Η έκθεση σε μια λέξη, έννοια ή εικόνα μας πριμοδοτεί να σκέφτονται, αισθάνονται και συμπεριφέρονται κατά τρόπο σύμφωνο με την εντύπωση αυτή.
"Αυτό που βλέπετε είναι όλα όσα υπάρχουν."

Και πολλές άλλες ενότητες που θα τα εξερευνήσετε μόνοι σας.