Σελίδες

13 Μαΐου 2015

6 πράγματα που μας διδάσκει η YOGA για το μάρκετινγκ μιας Μικρομεσαίας επιχείρησης


Σίγουρα έχετε ακούσει/διαβάσει για τη YOGA ή και έχετε ήδη κάνει κάποιες ασκήσεις . Πιθανόν να γνωρίζετε όλα τα θετικά της σωματικά αλλά και ψυχικά οφέλη όπως η αύξηση του αυτοελέγχου και της αυτοσυγκέντρωσης, η κατανόηση του σώματος και του μυαλού, η ηρεμία και η ισορροπία.





Εκτός από αυτά όμως η YOGA μας διδάσκει πολύτιμα πράγματα για το μάρκετινγκ

1. ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ & ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ

Η βασικότερη αρχή της YOGA είναι η εναρμόνιση του σώματος και η ισορροπία του. Χρειάζεται χρόνος, υπομονή και επιμονή για να επιτευχθεί η απόλυτη ισορροπία.

Μάθημα για το μάρκετινγκ: Είναι σημαντικό να υπάρχει ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. Κάθε ΜΜ επιχειρηματίας εργάζεται πολλές ώρες καθώς είναι υπεύθυνος για πολλές δραστηριότητες μέσα στην επιχείρησή του (από το μάρκετινγκ, μέχρι τις παραγγελίες και τα λογιστικά). Αν τα κάνετε όλα εσείς και δεν έχετε τον απαιτούμενο χρόνο να ισορροπήσετε και να αδειάσετε το μυαλό σας, δεν θα είστε παραγωγικοί. Το μάρκετινγκ χρειάζεται καθαρό μυαλό για να αναδειχθεί η δημιουργικότητα και να εντοπίσετε τις ευκαιρίες που υπάρχουν!

2. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

Η YOGA επικεντρώνεται στο μυαλό, σώμα και ψυχή κάθε ασκούμενου για να βρει εκείνος μόνος του τον ρυθμό του χωρίς να τον ενδιαφέρει τι κάνουν οι γύρω του.

Μάθημα για το μάρκετινγκ: Είναι σημαντικό να εστιάσετε στα δικά σας ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, να βρείτε τι σας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές σας και να χτίσετε πάνω σ' αυτά. Μην χάνετε χρόνο με το να γίνεστε συναισθηματικοί με τους άμεσους ανταγωνιστές σας, προβάλλεται τα μοναδικά χαρακτηριστικά σας και επικεντρωθείτε σ' αυτά που κάνετε καλά.

3. ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ

Για να πετύχει η YOGA χρειάζεται η παρουσία σε κάθε μάθημα, η προσπάθεια και η αυτοσυγκέντρωση για την επιτυχία, με επιμονή.

Μάθημα για το μάρκετινγκ: Η επιτυχία κάθε πλάνου μάρκετινγκ είναι η πειθαρχία στην στρατηγική που θα θέσετε, η εφαρμογή της και όχι οι σπασμωδικές αντιδράσεις σε εξωτερικά ερεθίσματα που μπορεί να σας αποσπάσουν από την εφαρμογή της. Ο προγραμματισμός και η επιμονή σας θα είναι τα κλειδιά της επιτυχία σας.

4. ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ

Οι περισσότερες στάσεις στη YOGA καθοδηγούν απλώς. Το πώς θα τις προσαρμόσετε στις δικές σας ανάγκες και δυνατότητες έχει να κάνει με το πόσο ευέλικτοι και ευλύγιστοι είστε, ώστε πραγματικά να ωφεληθείτε από τις ασκήσεις.

Μάθημα για το μάρκετινγκ: Έτσι και στο μάρκετινγκ δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Κάτι μπορεί να λειτουργεί για μια επιχείρηση ενώ στη δική σας να μην λειτουργεί. Πρέπει να δοκιμάσετε διάφορες ενέργειες και με trial and error να προσαρμόσετε τις ενέργειες μάρκετινγκ σας σ' αυτές που αντιδρούν θετικά οι πελάτες σας!

5. AKOH

Το πιο βασικό στη YOGA είναι ο ασκούμενος να ακούει προσεκτικά τις οδηγίες και την καθοδήγηση του Δασκάλου του, να ακούει το σώμα του και να αναγνωρίζει τα όριά του.

Μάθημα για το μάρκετινγκ: Στο μάρκετινγκ είναι απαραίτητο να ακούτε τους πελάτες σας, να ασκείτε ενεργητική ακοή και με διάφορα μέσα όπως με έρευνες να γνωρίζετε τις πραγματικές ανάγκες και θέλω τους ώστε να τους τα προσφέρετε. Η ανάγκη σήμερα είναι να παρέχετε μια πελατοκεντρική προσέγγιση και μια αξιομνημόνευτη εμπειρία!

6. ΑΠΟΔΟΧΗ

Ακόμα και οι πιο έμπειροι Δάσκαλοι YOGA δυσκολεύονται σε κάποιες ασκήσεις αλλά ποτέ δεν απογοητεύονται και συνεχίζουν. Δεν υπάρχει GURU στη YOGA που κάνει τα πάντα, καθώς η YOGA είναι ένα ταξίδι ζωής χωρίς «ταβάνι».

Μάθημα για το μάρκετινγκ: Στο μάρκετινγκ πρέπει να μαθαίνετε διαρκώς, να ενημερώνεστε και να είστε δεκτικοί σε εξωτερικά ερεθίσματα. Όσο η τεχνολογία βελτιώνεται, τόσο τα δεδομένα αλλάζουν και γίνονται ρευστά. Κανείς, ούτε κι εσείς ούτε κι εγώ, γνωρίζουμε τα πάντα για το μάρκετινγκ και αυτό πρέπει να το αποδεχτούμε. Δεν χρειάζεται έπαρση. Το μάρκετινγκ είναι μεταβαλλόμενο και εξελισσόμενο και κάθε μέρα μας εκπλήσσει, μας ξαφνιάζει αρκεί να έχουμε ανοιχτά μάτια για να το δούμε!