Social media engagement



Η συνεχή χρήση των social media διασφαλίζει ότι οι fans μένουν συνδεδεμένοι μαζί σας και θα δουν όλα τα μελλοντικά post που θα αναρτήσετε. Μόνο αυτό όμως; Το social media engagement είναι κάτι παραπάνω από απλή ανάρτηση, είναι η διαδικασία να κάνετε τους απλούς fans καταναλωτές σας.




Το engagement είναι δύσκολο να επιτευχθεί γιατί δεν είναι απλά ένα like και ένα share. Μπορεί να έχετε πολλούς fans, πολλούς ακόλουθους, φίλους ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε τους, αλλά από την ώρα που θα δημοσιευθεί το μήνυμα σας μέχρι την αγορά είναι μια μεγάλη και χρονοβόρα διαδικασία.
Ας πάρουμε για παράδειγμα μια επέκταση που θέλετε να κάνετε. Έχετε ένα ασφαλιστικό γραφείο και αποφασίζεται να ανοίξετε ένα νέο γραφείο με τις ίδιες υπηρεσίες σε μια γειτονική πόλη.
Ξεκινάτε με την παρουσίαση στα social media του νέου γραφείου. Εδώ προκύπτει το μεγάλο ερώτημα: Κάνω νέα σελίδα για το νέο μου γραφείο ή όχι; Η απάντηση και γνώμη μου είναι ΝΑΙ. Άλλες ανάγκες η μία πόλη άλλες η άλλη, άλλες προσφορές μπορεί να χρειαστεί να κάνετε στη μία και άλλες στην άλλη. Έτσι, δημιουργείτε μια νέα σελίδα, ένα νέο προφίλ που θα έχει ως σκοπό να προσελκύσει άτομα για το νέο γραφείο.

Χαρακτηριστικά του ουσιαστικού engagement.
  • Οι εκστρατείες επικεντρώνονται γύρω από τα επιθυμητά μακροπρόθεσμα οφέλη της επιχείρησης.
  • Συντονιστείτε με το κοινό
  • Δώστε έμφαση στη άμεση ανταπόκριση σε ερωτήσεις.
  • Επιδιώξτε να διαμορφώσετε μια συναισθηματική σύνδεση με τους χρήστες και όχι ότι αφορά τις πωλήσεις.
  • Μην μένετε σε κοινότυπες προσεγγίσεις, ψάξτε για κάτι διαφορετικό.
  • Μην ξεχνάτε ότι τα social media δεν είναι αγορά, είναι ένας χώρος για να περνάει κάποιος ευχάριστα την ώρα του, να διασκεδάζει και να ενημερώνεται. Με βάση αυτά θα πετύχετε το τέλειο engagement.