Σελίδες

17 Απριλίου 2015

Native advertising. Τι ακριβώς είναι;

 Το native advertising είναι ένας όρος που ακούμε συχνά τελευταία. Πολύ στρέφονται σε αυτό και το ζητάνε πολύ υποψήφιοι πελάτες. Τι ακριβώς είναι και πως μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε προς όφελος της επιχείρησης μας;

Native Advertising μπορεί να χαρακτηριστεί ένα προωθημένο tweet, ένα άρθρο που σας προτείνεται στο Facebook, ή κάποια σελίδα που βρίσκεται ανάμεσα σε άρθρα στο Flipboard. Το περιεχόμενο του native advertising αφορά την έμμεση διαφημιστική προβολή προϊόντων, υπηρεσιών και brands μέσα από περιεχόμενο στο ίντερνετ.
Στόχος του Native Advertising είναι να προσφέρει διαφήμιση χωρίς να διαταράξει την εμπειρία του χρήστη σε μια ιστοσελίδα. Να πετάγονται δηλαδή μπροστά του διάφορα διαφημιστικά banners που διακόπτουν την ανάγνωση ενός άρθρου.
Γιατί να χρησιμοποιήσω native advertising;
Tο native advertising έχει 2 χαρακτηριστικά που το κάνει να διαφέρει από άλλα είδη διαφήμισης.
1. Είναι ολοκληρωμένο: Η διαφήμιση είναι έτσι τοποθετημένη μέσα στο περιεχόμενο της σελίδας ώστε να υπάρχει συνοχή με την υπόλοιπη αρθρογραφία.  Για παράδειγμα μπορεί να διαβάζετε ένα διαδικτυακό περιοδικό και ορισμένα άρθρα του να έχουν μέσα προτάσεις αγοράς, στην ουσία το κείμενο αυτό είναι μέρος μιας προωθητικής ενέργειας αλλά εσείς δεν το καταλαβαίνετε και φυσικά δεν σας κουράζει.
2. Ενίσχυση του Engagement: Αφού η διαφήμιση είναι μέσα στο περιεχόμενο ο χρήστης μπορεί να τη μοιραστεί ή σχολιάσει ευκολότερα σε σύγκριση με μια διαφήμιση έξω από το κείμενο. Αν του αρέσει επίσης το συγκεκριμένο περιεχόμενο μπορεί να αυξηθεί και η επισκεψιμότητα της σελίδας που φιλοξένει το συγκεκριμένο άρθρο.
Το Native Advertising όμως αντιμετωπίζει ορισμένες προκλήσεις που αν δεν αντιμετωπιστούν σωστά δεν θα λειτουργήσει όπως θα θέλαμε.
1. Μορφή της Διαφήμισης. Πρέπει να βρείτε τρόπο ώστε να ενσωματώσετε δημιουργικά τις διαφημίσεις στο περιεχόμενο σας, ώστε να μην κουράζετε τους χρήστες με διαφημιστικά banners.
2. Διαφάνεια: Οι Native διαφημίσεις που τοποθετούνται στο περιεχόμενο, θα πρέπει να επισημαίνονται ως τέτοιες, για να μην χαθεί η εμπιστοσύνη με τους χρήστες.
3. Χρήση των κοινωνικών δικτύων. Πρέπει να γίνεται με προσοχή και σύνεση οι χρήση των κοινωνικών δικτύων, αφού αυτά είναι σήμερα γεμάτα με native ads και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ενδεχόμενη δυσαρέσκεια των χρηστών και αποφυγή των διαφημίσεων.