Σελίδες

22 Απριλίου 2015

Εφημερίδες και editorial. Μετράνε ακόμη οι γνώμες τους.

Κανείς δεν μπορεί να διαφωνήσει με το γεγονός ότι οι εφημερίδες και τα περιοδικά περνούν κρίση όσο μεγαλώνει η επιρροή και η δράση των social media και των άλλων ψηφιακών μέσων.




Αν και τα ψηφιακά μέσα ενημέρωσης κατακλύζουν τον επιχειρηματικό κόσμο, υπάρχουν ακόμη δυνατά editorial σε εφημερίδες και περιοδικά με αξιόλογες συνεντεύξεις και αρθρογραφία και πολλές εταιρίες βασίζονται σε αυτά.
Έτσι, η συνέντευξη πρέπει να γίνεται με δημοσιογράφο ή με μια ομάδα δημοσιογράφων που θεωρούνται αξιόλογοι διαμορφωτές της κοινής γνώμης.
Ένα τέτοιο καλό παράδειγμα είναι η προεκλογική περίοδος. Κάθε υποψήφιος θέλει να έχει την ευκαιρία για μια καλή συνέντευξη σε μια εφημερίδα ή περιοδικό μεγάλης κυκλοφορίας με σκοπό την ευρύτερη αποδοχή τους.
θα μου πείτε τώρα, ποιος διαβάζει εφημερίδες; Πράγματι το αγοραστικό κοινό έντυπου τύπου έχει συρρικνωθεί αρκετά όχι μόνο της αύξησης των ψηφιακών μέσων αλλά και της κρίσης, παρόλα αυτά σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari το κοινό προτιμά τις εφημερίδες και τα περιοδικά για πιο έγκυρη γνώμη.
Το 40% θεωρεί ότι οι εφημερίδες του παρέχουν νέες, αξιόπιστες και χρήσιμες πληροφορίες από ότι όποιο άλλο μέσο.
Οι εφημερίδες και τα περιοδικά είναι το Μέσα που «κερδίζουν»… την ‘απόλυτη’ προσοχή του αναγνώστη με ποσοστό 81% και 76% αντίστοιχα που όταν διαβάζει εφημερίδα ή περιοδικό δεν κάνει τίποτα άλλο. Εδώ στην τελευταία θέση έρχεται το ραδιόφωνο με 29%, η τηλεόραση με 55% και το internet με 65%.
το 23% δηλώνει ότι οι εφημερίδες τον ευχαριστούν και γεμίζουν τον ελεύθερο χρόνο του.
Μεταξύ των Ανδρών από 25 έως 65 ετών το…

Το 48% διαβάζει τουλάχιστον μία εφημερίδα στο Μέσο Τεύχος
Το 65% διαβάζει τουλάχιστον μία εφημερίδα σε επίπεδο εβδομάδας
Το 27% διαβάζει τουλάχιστον έναν τίτλο κάθε μέρα…

Και μεταξύ των ανδρών 25-65 ετών ανώτερης κ/ο τάξης στην Αττική….
τα ποσοστά ανάγνωσης αλλά και αφοσίωσης στις Εφημερίδες είναι υψηλότερα.

Το 71% διαβάζει τουλάχιστον έναν τίτλο στο Μέσο Τεύχος
Το 78%  διαβάζει τουλάχιστον έναν τίτλο εφημερίδας σε επίπεδο εβδομάδας
Το 31% διαβάζει τουλάχιστον έναν τίτλο κάθε μέρα…

Πηγή: Focus Bari, Έρευνα BARI ΤΥΠΟΣ, Ιανουάριος-Ιούνιος 2013, Κοινό: 13-70 Σύνολο Ελλάδας