Σελίδες

27 Απριλίου 2015

Δημιουργήστε περισσότερο περιεχόμενο

Η δημιουργία όλο και περισσότερου περιεχομένου είναι επιτακτική ανάγκη καθώς έχουμε την απότομη ανάπτυξη τα τελευταία 5 χρόνια των social media. Το πρόβλημα είναι ότι το περιεχόμενο δεν είναι ποτέ αρκετό και συνεχώς αναζητάτε νέες ιδέες. 



Και δεν είναι ποτέ αρκετό όχι γιατί δεν ψάχνετε εσείς, αλλά οι πελάτες, οι ανάγκες τους, οι συνεχείς αλλαγές στην οικονομική αγορά και τα νέα προϊόντα ή υπηρεσίες που παρέχετε οδηγούν στην επιτακτική ανάγκη για νέο περιεχόμενο.
Σύμφωνα επίσης με έρευνα της Nielsen, το 74% των πελατών είναι απογοητευμένοι από το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, το οποίο θεωρούν αδιάφορο, άκαιρο και χωρίς τις πληροφορίες που χρειάζονται.
Είναι όμως δυνατόν συνεχώς να βρίσκετε νέες ιδέες; Πως γίνεται κάθε μέρα να προκύπτει και ένα καινούργιο άρθρο. 4 παραδοσιακές πρακτικές έρχονται να σας λύσουν τα χέρια και να σας βοηθήσουν.
Brainstorming (καταιγισμός ιδεών)
Στο brainstorming δεν υπάρχουν καλές ή κακές ιδέες, χαζές ή έξυπνες. Και η παραμικρή ιδέα όσο ανούσια κι αν φαίνεται μπορεί να οδηγήσει σε ένα καταπληκτικό κείμενο. Οργανώστε με την ομάδα σας μια μηνιαία συνάντηση με μοναδικό σκοπό τον καταιγισμό ιδεών. Μέσα από αυτό να βρείτε κείμενα για τον επόμενο μήνα.
Video
Εκμεταλλευτείτε τις εμπειρίες των συναδέλφων και των συνεργατών σας για προϊόντα ή υπηρεσίες, μέσα από συνεντεύξεις και προσωπικές συζητήσεις, οι οποίες θα βιντεοσκοπούνται. Έτσι, θα έχετε ένα video που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως έχει ή να τροποποιηθεί για να συμπεριλάβει οτιδήποτε άλλο θέλετε να προσθέσετε - intro, outro, συνδέσμους, κλπ.
E-mail
πείτε μου ειλικρινά πόσες φορές έχετε δει εισερχόμενα μηδέν στο e-mail σας. Προσωπικά καμία. Είτε αφορά μια πρόταση, είτε ένα διαφημιστικό, το υλικό που λαμβάνετε καθημερινά στο e-mail σας αποτελεί ένα πρόσφορο υλικό για δημιουργία περιεχομένου.
Συνέντευξη με πελάτες σας.
Κάτι αντίστοιχο με τη δημιουργία βίντεο με τους συναδέλφους μπορεί να γίνει και με τους πελάτες σας. Καλέστε τους πιο «παθιασμένους» πελάτες σας και αφήστε τους να μιλήσουν μπροστά στη κάμερα, κάντε ερωτήσεις σχετικά με το πώς χρησιμοποιούν το προϊόν, πόσο ικανοποιημένοι είναι από την διαδικασία πώλησης και τιμολόγησης. Εδώ έχετε δύο πλεονεκτήματα, πρώτον έχετε υλικό που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τη προβολή σας και δεύτερον αξιολογείτε πόσο ικανοποιημένοι ή όχι είναι από εσάς και έτσι μπορείτε να προβείτε σε βελτιώσεις ή και αλλαγές.
Μην ξεχνάτε τέλος ότι το περιεχόμενο είναι πράγματι σκληρή δουλειά, δεν είναι όμως και πυρηνική φυσική!
Ως επαγγελματίες, μπορείτε να κάνετε πολλά περισσότερα από όσα κάνει η μάζα.  Πάρτε το χρόνο σας και χαρτογραφήστε το περιεχόμενό σας με βάση τους στόχους της επιχείρησής σας. Μην ξεχνάτε βέβαια ότι το περιεχόμενο δεν θα είναι ποτέ αρκετό και μερικές φορές μπορεί να αποτελέσει ένα μικρό μαραθώνιο.

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­