5 λόγοι που κάνετε κακό feedback στο λιανικό εμπόριο.


Εργαζόμαστε διαρκώς μέσω ανάδρασης και αναθεωρήσεων με πελάτες, προμηθευτές και εσωτερικές ομάδες μας και τις δικές μας εσωτερικές ομάδες. Έχουμε επενδύσει αμέτρητες ώρες στην ανατροφοδότηση ή στο λεγόμενο feedback, αλλά τα αποτελέσματα δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά.




Υπάρχουν 5 λόγοι που μπορούν να σταθούν εμπόδιο στην ανατροφοδότηση και συχνά ορισμένα από αυτά δεν τα αντιλαμβανόμαστε.
Αξιολογείτε το περιεχόμενο με βάση το πώς ανταποκρίνεται στους στόχους σας. 
Στόχοι. Στόχοι. Στόχοι. Πώς μπορεί να σας παρέχουν άμεσα ανατροφοδότηση σε ένα κομμάτι του περιεχομένου χωρίς την κατανόηση του στόχου του περιεχομένου; Είτε πρόκειται για ένα blog post, ένα λευκό χαρτί, ή ένα ebook, αν εσείς δεν ξέρετε ποιος είναι ο σκοπός του, δεν ξέρετε και τι είδους feedback αναζητάτε.
Για παράδειγμα, ο στόχος ενός blog post θα μπορούσε να είναι η προσέλκυση νέων επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας με ένα ελκυστικό τίτλο και ορισμένες χρήσιμες πληροφορίες, αλλά το ζητούμενο είναι να έχετε φτιάξει την σελίδα σας ώστε να μπορεί να προσελκύσει νέους επισκέπτες και όχι απλά να μπαίνουν οι ήδη υπάρχοντες.  
Η ανατροφοδότηση κάνει το περιεχόμενο διαφορετικό αλλά όχι καλύτερο;
Αυτό είναι ένα ερώτημα που πρέπει να τίθεται σε όλη τη διαδικασία ανατροφοδότησης. Οι πληροφορίες που συλλέγετε μετά την ανατροφοδότηση και οι αλλαγές που κάναμε ως προς το περιεχόμενο του μηνύματος μας, έχουν βελτιωθεί ή απλά το αναμεταδώσαμε με διαφορετικό τρόπο;
Confirmation Bias
Η φράση Confirmation Bias αναφέρεται στην τάση να κάνετε επιλεκτικές αναζητήσεις για να εξετάσετε πληροφορίες που επιβεβαιώνουν τις πεποιθήσεις του κοινού σας. Αλλά ο καθένας, έχει τις δικές του προτιμήσεις, προσωπικό ύφος, πεποιθήσεις και συμπεριφορά με αποτέλεσμα να συλλέγουμε πολλά διαφορετικά δεδομένα, που αν δεν τα αναλύσουμε και δεν τα συντάξουμε σωστά θα μπλεχτούμε. Τότε πέφτουμε στη παγίδα να φιλτράρουμε μόνο αυτά που κλίνουν προς τις ιδέες που οι περισσότεροι συμφωνούν με ό, τι μας αρέσει και τα πιστεύω μας
Λανθασμένο ερωτηματολόγιο.  
Όταν παρουσιάσουμε για πρώτη φορά ένα κείμενο, ας πούμε ένα blog post, θέλουμε να λάβουμε άμεσα καλή ή κακή κριτική. Πριν όμως αρχίσετε να λαμβάνετε κριτικές, ξέρετε τι είδους κριτικές θέλετε να λάβετε και προσπαθείτε να επιτύχετε από τη δημοσίευση σας; Θέστε τα σωστά ερωτήματα σχετικά με την ανάρτηση, με το κείμενο και με το κοινό που σας παρακολουθεί, έτσι θα λάβετε τις σωστές πληροφορίες για την ανατροφοδότηση σας.


Όλα τελικά ξεκινούν από το τι τελικά ζητάτε από την διαδικασία της ανατροφοδότησης. Την επόμενη φορά λοιπόν που ζητάτε πληροφορίες για feedback, σκεφτείτε τους στόχους και τους πελάτες σας.