Σελίδες

3 Φεβρουαρίου 2015

Mobile Customer Service. 4 λόγοι να το εφαρμόσετε.

 To mobile customer service είναι το must στη νέα εποχή εξυπηρέτησης πελατών και περνάει σε άλλο επίπεδο εξαιτίας της συνεχόμενης αύξησης χρήσης smartphone. Μέχρι το 2017 υπολογίζεται ότι το 87% των συνδέσεων στο internet θα γίνεται από smartphone και tablets και μόνο το 13% από laptop και desktop.

Σκεφτείτε πόσες εταιρίες παρέχουν υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών 24/7; Αγορές, πληρωμές, applications, πύλη υποστήριξης πελατών είναι μόνο μερικές από τις υπηρεσίες που μπορούμε να έχουμε στο κινητό μας τηλέφωνο χωρίς να χρειαστεί να κάνουμε κλήση πολλές φορές.

Τηλέφωνο, αποσμητικό και φύγαμε‼!
Πολλοί λένε ότι το κινητό τους τηλέφωνο είναι πλέον εξίσου σημαντικό με το αποσμητικό τους‼! Σε έρευνα του 2014 σε καταναλωτές των ΗΠΑ, το 91% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το κινητό τους τηλέφωνο είναι εξίσου σημαντικό με το αυτοκίνητό και το αποσμητικό. Το ποσοστό αυτό αντιστοιχεί σε εφήβους, ένα target group που τα επόμενα χρόνια θα είναι η αγοραστική δύναμη της χώρας. 

Τροχοπέδη το κακό mobile customer service. 
Οι πελάτες είναι απαιτητικοί από τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης. Προτιμούν να μην υπάρχει καθόλου τμήμα εξυπηρέτησης παρά να υπάρχει ένα μέτριο. Αυτό μπορεί να τους οδηγήσει στο να φύγουν από μια εταιρία. Σκεφτείτε πόσες φορές αγανακτήσατε καλώντας μια εταιρία και πέφτατε πάνω σε εκπρόσωπους που είναι δεν έχουν γνώση του αντικειμένου. 



Ανταγωνισμός


Έχετε ελέγξει κατά πόσο ο ανταγωνισμός σας χρησιμοποιεί υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών; Μελετήστε αποτελέσματα ερευνών για να δείτε αν είστε μπροστά ή όχι. 






Ανάγκη για υπηρεσίες


Η ίδια έρευνα λέει ότι μέχρι το 2017 το 60% των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών θα γίνεται με τη χρήση κινητού τηλεφώνου που δεν χρειάζεται να είναι και απαραίτητα τηλεφωνικές κλήσεις. Μπορεί να είναι apps ή online εργασίες. 


Μία άλλη έρευνα της forester υποστηρίζει ότι μέχρι το 2018 οι υπηρεσίες εξυπηρέτησης θα προσαρμόζονται στο προφίλ κάθε πελάτη, τι έχει αγοράσει, πότε και ποίες υπηρεσίες έχει χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα. 


Έτσι μπορούμε να του δώσουμε τις καλύτερες υπηρεσίες πριν καν αυτός μας τις ζητήσει.