Γιατί οι Δημόσιες Σχέσεις δεν πρέπει να αγνοήσουν το ραδιόφωνο.


Μιλώντας για ραδιόφωνο δεν εννοούμε τα ραδιοφωνικά spot που σαφώς είναι κομμάτι του διαφημιστικού σας bagdet. Μιλάμε για τη δυνατότητα να μεταδίδετε την ιστορία σας σε πολυπληθές ακροατήριο. Με την αύξηση του digital pr πολλοί έχουμε ξεχάσει την αξία του ραδιοφώνου. Υπάρχουν όμως 3 βασικοί λόγοι που πρέπει να το ξαναβάλουμε στα επιχειρηματικά μας σχέδια.




Live συνεντεύξεις.
Οι live συνεντεύξεις του ραδιοφώνου, δίνουν τροφή για σχόλια και πολλές πληροφορίες, βέβαια δεν μπορούμε να κάνουμε αλλαγές ή προσθαφαιρέσεις για αυτό χρειάζεται άψογη προετοιμασία για τη συνέντευξη.

Νέα τεχνολογία. 
Από τη δυναμική του internet σαφώς δεν έχει ξεφύγει το ραδιόφωνο. Οι διαδικτυακές πλατφόρμες για on-line radio αποκτούν όλο και περισσότερους fan κάτι που σημαίνει ότι εκτός από τους ακροατές του ραδιοφώνου στο κοινό σας προστίθενται και χρήστες του internet.

Βάλτε τους δικούς σας εμπειρογνώμονες.
Είτε πρόκειται για μεγάλο σταθμό εθνικής εμβέλειας, είτε για μικρότερο, οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί ψάχνουν για… «εμπειρογνώμονες» που αναλύουν θέματα της επικαιρότητας. Κάντε το αντίστοιχο βγάζοντας τους ήδη ικανοποιημένους πελάτες σας στον αέρα για να αναδείξουν την εμπειρία τους.

Σύνδεση.
Η άμεση σχέση του ακροατή με τον ραδιοφωνικό παραγωγό, μπορεί να προκαλέσει άμεσες αντιδράσεις και σχόλια, θετικά και αρνητικά. 

Μην ξεχνάτε ότι το ραδιόφωνο έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές, είναι συνδεδεμένο με την ιστορία, τον πολιτισμό κάθε χώρας. Εκμεταλευτείτε το λοιπόν στο έπακρο.