Σελίδες

12 Φεβρουαρίου 2015

Πέντε συμβουλές για νέους συγγραφείς και δημιουργούς περιεχομένου

Για να είναι βιώσιμη η δουλεία σας όσον αφορά τη συγγραφή κειμένου πρέπει να λάβετε υπόψη κάποιες βασικές αρχές που όχι μόνο θα διευκολύνουν τον τρόπο συγγραφή αλλά  θα βελτιώσουν την αναγνωσιμότητα σας.





Γράψτε με σαφήνεια.
Αυτή εξακολουθεί να είναι η καλύτερη συμβουλή που μπορεί να σας δώσει κάποιος που ασχολείται με το content marketing, όσα χρόνια κι αν περάσουν. Σήμερα που οι πληροφορίες που λαμβάνουμε είναι αναρίθμητες, η σαφήνεια αποτελεί ακόμη μεγαλύτερη ανάγκη.

Να είστε ανοιχτοί σε νέες ιδέες και τεχνολογίες.
Πριν 7 χρόνια πολλοί ήταν εκείνοι που θεωρούσαν το twitter και το facebook ένα πυροτέχνημα που γρήγορα θα έσβηνε. Σήμερα όμως, όλοι εκείνοι μετανιώνουν που δεν ασχολήθηκαν ενεργά με τα social media και δεν εκμεταλλεύτηκαν τις δυνατότητες τους από την αρχή. Να είστε σίγουροι ότι συνεχώς θα ξεφυτρώνουν νέα social media και εσείς πρέπει να τα παρακολουθείτε και να τα αξιολογείτε. 

Οργάνωση και περιέργεια.  
Οι μέρες που βγάζατε αργοπορημένα μια πληροφορία ή στέλνατε καθυστερημένα ένα δελτίο τύπου τελείωσαν. Οι δημοσιογράφοι πλέον δεν σας περιμένουν, δεν εργάζονται χαλαρά όπως παλιά ούτε δικαιολογούν κάποια καθυστέρηση σας.

Όποιος τολμά κερδίζει.
Όσο πιο επιθετικοί είστε τόσο μεγαλύτερη επιτυχία θα έχετε. Φροντίστε να γίνετε οι κυνηγοί στο κυνήγι της πληροφορίας και όχι εκείνοι που απλά τους δίνουν έτοιμη την τροφή.

Φωτογραφίες.
Ποίος είπε ότι τα κείμενα πρέπει να είναι πάντα ξερές λέξεις χωρίς μια εικόνα; Ακούγεται παιδιάστικο; Κι όμως έρευνες δείχνουν ότι κείμενα που περιέχουν φωτογραφίες έχουν μέχρι και 30% περισσότερες πιθανότητες να διαβαστούν μέχρι το τέλος σε σύγκριση με αυτά που δεν έχουν.