3 πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να πούμε στους Δημοσιογράφους

Η καλές σχέσεις με τους δημοσιογράφους συμβάλουν στην δημιουργία καλής εικόνας και φήμης της εταιρίας μας. Η εμπιστοσύνη μεταξύ της εταιρίας μας και των δημοσιογράφων στηρίζεται στη σωστή και συχνή ενημέρωση, μια ενημέρωση όμως που πρέπει να είναι ελεγχόμενη. 



Υπάρχουν 3 βασικά πράγματα που συμβάλουν αρνητικά στη σχέση μας με τους δημοσιογράφους και μπορούν να φέρουν αρνητικά αποτελέσματα. 
  • «Μπορώ να σας κανονίσω μια αποκλειστική συνέντευξη με τον διευθυντή» ή «Έχουμε μια αποκλειστική ιστορία μόνο για σένα.»  με φράσεις σαν αυτή δημιουργείτε δέσμευση του δημοσιογράφου απέναντι σας, κάτι που σαφώς δεν θέλετε. Εκείνο που θέλετε είναι μια φιλική στάση απέναντι στα ΜΜΕ. Και επιπλέον έχεις το ok της ανώτερης διοίκησης για κάτι τέτοιο;   
  • «Μπορώ να σου φέρω τα νούμερα που θέλεις» δεν υπάρχει πιο ενθαρρυντικό πράγμα για έναν δημοσιογράφο από το να του τάζεις νούμερα. Τι θα γίνει όμως αν δεν το καταφέρεις; Πριν το πεις να είσαι σίγουρος ότι μπορείς να το καταφέρεις και το υλικό που θα τους δώσεις να είναι ικανό να κάνει νούμερα.
  • «Επιτρέψτε μου να κανονίσουμε μια ξενάγηση στο νέο γραφείο / εργοστάσιο / κλπ.» Μια πολύ καλή τεχνική που σίγουρα θα φέρει θετικά οφέλη αλλά πρέπει να είστε βέβαιοι ότι και οι εικόνα που θα αντικρίσουν οι δημοσιογράφοι είναι ικανοποιητική. Αν για παράδειγμα παρουσιάζουμε μια νέα πτέρυγα ή το άνοιγμα ενός νέου γραφείου πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι είναι τελειοποιημένο και σαφώς συμβαδίζει με τη συνολική φιλοσοφία της επιχείρησης.