Σελίδες

7 Ιουλίου 2017

Βήματα SEO για Online Δημόσιες Σχέσεις

Η αποστολή ενός μαζικού δελτίου τύπου σίγουρα θα σας δώσει μια κάποια δημοσιότητα. Αν όμως θέλετε πραγματικά να αξιοποιήσετε τα οφέλη του online PR και να αποκτήσετε τη σωστή δημοσιότητα, οφείλετε να θέσετε μακροπρόθεσμες προοπτικές και να χτίσετε την αξιοπιστία σας με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τους πελάτες σας. 



Από μόνο του ένα δελτίο τύπου μπορεί να σας δώσει μια μικρή επιτυχημένη δημοσιότητα, κάτι που όμως θα είναι η εξαίρεση στον κανόνα. Ο δημοσιογράφος που πλέον παίρνει δεκαπλάσια μηνύματα για δημοσίευση από ότι στο παρελθόν, μπορεί πολύ εύκολα να χάσει το δικό σας, μπορεί να μην έχει χώρο για να βάλει το δικό σας ή να θεωρεί ότι δεν θα του αποφέρει την επιθυμητή αναγνωσιμότητα.
Ξεκινήστε λοιπόν να στέλνετε δελτία τύπου ικανά όχι μόνο να δώσουν σε εσάς δημοσιότητα αλλά και να είναι ικανά να δώσουν δημοσιότητα και στο μέσο που επιθυμείτε να δημοσιευτεί. Για να γίνει αυτό μπορείτε να κάνετε τα εξής βήματα:

1. Χτίστε εμπιστοσύνη με τον πελάτη σας

Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το HelpAReporter.com, για όσους είναι στην αρχή με την ενασχόληση τους με SEO. Η συγκεκριμένη υπηρεσία σας δίνει:
• πληροφορίες σχετικά με το τι ψάχνουν οι δημοσιογράφοι
• την ευκαιρία να αλληλεπιδράσετε με τους δημοσιογράφους
• διασυνδέσεις
Ενώ αυτό είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο συμπλήρωμα για σύνδεση του κτιρίου, δεν μπορείτε να οικοδομήσουμε μια εκστρατεία δημοσίων σχέσεων για HARO μόνο.

2. Διαβάστε ότι πέφτει στα χέρια σας.

Αν πραγματικά θέλετε να μάθετε τι φτιάχνει τις ειδήσεις στην αγορά, δεν έχετε παρά να διαβάζετε περιοδικά, ειδησεογραφικά sites και blogs. Η έρευνα αυτή θα σας δώσει την πρώτη ύλη που χρειάζεστε για να τροφοδοτήσετε τη δημιουργικότητά σας.

3. Λίστα επαφών. 

Επιβάλλεται να δημιουργήσετε μια καλή λίστα επαφών των δημοσιογράφων και bloggers. Μπορείτε να το κάνετε χειρόγραφα για τους πιο παραδοσιακούς, με ένα απλό φύλλο στο excel για τους περισσότερους αλλά για να έχετε μια μακροπρόθεσμη βάση, προτιμήστε να χρησιμοποιήσετε προγράμματα όπως Vocus.com ή Cision.com. Με τέτοιες βάσεις δεδομένων πολυμέσων θα οικοδομήσετε γρήγορα καταλόγους των μέσων ενημέρωσης και των δημοσιογράφων - συν όλα τα στοιχεία επικοινωνίας που χρειάζεστε.

4. Συνέπεια και συνοχή

Οι δημόσιες σχέσεις σας θα λειτουργήσουν καλύτερα όταν τα μηνύματά σας έχουν συνέπεια και συνοχή - κάθε στοιχείο ενισχύει ή συμπληρώνει το άλλο. Αυτό δεν συμβαίνει εύκολα, οπότε έχετε να βοηθήσετε τον πελάτη σας να φτιάξει τα μηνύματα του με αυτόν τον τρόπο:
Καθορίστε μαζί του τον βασικό πυρήνα της επιχείρησης, ο οποίος περιγράφει την λειτουργία της, αυτό που βλέπει ο πελάτης ως σημαντικό και αυτό που τους κάνει μοναδικούς.

5. Προτείνετε μια έρευνα πελατών.

Μια έρευνα του καταναλωτικού κοινού σας δίνει χρήσιμες πληροφορίες για το σχεδιασμό εκστρατειών δημοσίων σχέσεων. Παράγουν επίσης πολύτιμες γνώσεις μάρκετινγκ και μπορούν επίσης να δημιουργήσουν μοναδικό και πρωτότυπο περιεχόμενο για να προσελκύσετε δημοσιότητα.

6. Να είστε έτοιμοι για τη συνέχεια

Η ιδανική κατάσταση είναι ότι μπορείτε να στείλετε ένα δελτίο τύπου και link με υποστηρικτικό υλικό, σε έναν στοχοθετημένο αριθμό δημοσιογράφων. Έτσι οι δημοσιογράφοι έχουν όλα όσα χρειάζονται για να γράψουν την ιστορία σας, χωρίς περαιτέρω αναφορά σε εσάς. Αλλά μερικές φορές οι δημοσιογράφοι θα θελήσουν να μάθουν περισσότερα ή να έχουν αντιρρήσεις, έτσι φροντίστε να έχετε διαθέσιμες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους και έτοιμο επιπλέον υλικό εάν και εφόσον ζητηθεί.