Σελίδες

19 Ιανουαρίου 2015

Ετήσιο πλάνο 2015

Ο προγραμματισμός του ετήσιου πλάνου σας για το 2015 βρίσκεται σε εξέλιξη και σίγουρα είστε λίγα βήματα πριν το κλείσετε. Είναι σημαντικό αυτή τη στιγμή να μελετήσετε δεδομένα πωλήσεων, στρατηγικές και τακτικές που ακολουθήσατε μέσα στο 2014, γιατί όλα αυτά μπορούν να γίνουν το οπλοστάσιο σας για τη νέα χρονιά.




1.  Viral Video Campaigns.  
Τα viral video είναι υπεύθυνα για τη νίκη πολλών εκστρατειών. Συγκεντρώνουν μεγάλο κοινό και παρουσιάζουν με διασκεδαστικό, αστείο και ενημερωτικό τρόπο το brand σας.

2. Αγορά κινητών τηλεφώνων.
Σύμφωνα με την IBM Digital Analytics Benchmark, η αγορά κινητής τηλεφωνίας έχει φτάσει στο κορυφαίο της σημείο. Για το 2014, για πρώτη φορά, οι κινητές συσκευές έχουν χρησιμοποιηθεί σχεδόν δύο φορές περισσότερο απ' ότι μια εβδομαδιαία εφημερίδα. Είναι ζωτικής σημασίας ώστε η online παρουσία σας -ιστοσελίδες και εκστρατείες e-marketing- να ανταποκρίνονται.

3. Καινοτομίες.
Οι καινοτόμες επιχειρήσεις και οι καινοτομίες σε προϊόντα ή υπηρεσίες είναι βασικά ζητήματα στην εξέλιξη σας. Πάρτε για παράδειγμα την εκστρατεία της British Airways «Ungrounded campaign», η οποία οδήγησε το brand να συνδεθεί με την κορυφαία τεχνολογία αεροσκαφών.   

4. Ευκαιρίες στις Δημόσιες Σχέσεις.
Υπάρχει κάτι σχετικά με τα social media και τη διαφάνεια τους που πολύ εύκολα μπορεί να σας οδηγήσει σε απροσεξίες. Θα πρέπει πάντα να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή στις ειδήσεις, στα νέα που κυκλοφορούν πριν κάνετε οποιαδήποτε δημοσίευση.  

5. Νέα εργαλεία
Πολλά web εργαλεία έρχονται και φεύγουν πριν καν το καταλάβουμε. Το 2014 είδαμε πολλούς επαγγελματίες να χρησιμοποιούν το Flipboard app, που επιτρέπει σε brands να παρουσιάσουν προϊόντα και υπηρεσίες σε μια ζωντανή μορφή e-zine. Πολλοί, λένε ότι είναι το επόμενο κορυφαίο εργαλείο για τις δημόσιες σχέσεις.