5 διαχρονικές συμβουλές για να γράφουν για εσάς.



Ήταν η τελευταία σας συνέντευξη τύπου καταπληκτική; Γράψατε το τέλειο δελτίο τύπου που ξεχώρισε; Πήρατε την έκθεση που θέλατε ή μήπως οι δημοσιεύσεις σας στα ΜΜΕ είναι αδιάφορες;





Κατά την προετοιμασία οποιασδήποτε επικοινωνίας και ιδίως ενός δελτίο τύπου, θα πρέπει να είστε πραγματικά σίγουροι ότι θα τραβήξετε την προσοχή. Ξεχνώντας τα παρακάτω βασικά σημεία η ιστορία σας δεν θα τραβήξει την προσοχή.

Οι δημοσιογράφοι τα έχουν δει όλα.

Φροντίστε να είστε φρέσκοι! Μην αναδιοργανώνετε μια παλιά ιστορία ελπίζοντας ότι θα κάνει εντύπωση, αν η ιστορία σας δεν είναι πραγματικά νέα, τότε σταματήστε και σκεφτείτε: Ποια είναι η αξία της συγκεκριμένης είδησης για το ακροατήριό σας; Προσπαθήστε να βάλετε τον εαυτό σας στη θέση του δημοσιογράφου. Είναι αυτήν η ιστορία ενδιαφέρουσα για τους τηλεθεατές ή αναγνώστες τους; Τι έχουν να κερδίσουν από αυτήν οι δημοσιογράφοι; Είναι η κατάλληλη στιγμή να τη δημοσιεύσετε ή θα πρέπει να περιμένετε λίγο; Να έχετε στο μυαλό σας ότι η ιστορία σας πρέπει να είναι τόσο εντυπωσιακή, που όποιος την πάρει στα χέρια του θα τρέξει να τη δημοσιεύσει.

Κάποιοι εκεί έξω ενδιαφέρονται για την ιστορία σας.

Φροντίστε να μάθετε ποιοι είναι. Μάθετε τις ομάδες- στόχους, τους δημοσιογράφους και τις εφημερίδες που γράφουν για αυτούς.

Κάντε την ιστορία σας ελκυστική χωρίς βαρετές λεπτομέρειες.  

Διαβάστε την πρώτη σας παράγραφο, αν δεν περιέχει την σύνοψη της ιστορίας σας (το νέο προϊόν ή την τοποθεσία), αυξάνονται οι πιθανότητες ο δημοσιογράφος να πατήσει το κουμπί της διαγραφής. Να υπάρχει σαφήνεια και να μην μακροσκελείτε, φροντίστε να μπαίνετε στο θέμα κατευθείαν.

Δεν είναι όλοι οι δημοσιογράφοι ίδιοι.

Πρέπει να τελειοποιήσετε τον τρόπο διανομής της είδησης σας. Η εργασία κάποιων μπορεί να ξεκινά πολύ νωρίτερα ή πολύ αργότερα από την δική σας. Μπορεί επίσης να χρειαστεί να προσαρμόσετε το μήνυμα μας αλλάζοντας τον τόνο ή τον τίτλο.

Φροντίστε η είδηση να είναι απλή.

Μια είδηση για να είναι επιτυχημένη πρέπει να μπορεί να διαβαστεί από όλους. Μπορεί οι ορολογίες και οι περίεργες λέξεις να αρέσουν σε μια ομάδα τεχνικών ή σε έναν διευθύνοντα σύμβουλο, θα κάνει όμως τον περισσότερο κόσμο να βαρεθεί. Αντισταθείτε στον πειρασμό να βάλετε λέξεις που εντυπωσιάσουν και δώστε έμφαση στην ίδια την είδηση.
Θυμηθείτε μερικές από αυτές τις απλές ιδέες την επόμενη φορά που προετοιμάζετε ένα δελτίο τύπου και οι προσπάθειές σας θα ανταμειφθούν.