Σελίδες

Tips and Tricks για τις ημέρες των Χριστουγέννων.

Περιμένετε να μπει κόσμος στο μαγαζί σας όπως κάθε επιχειρηματίας τη περίοδο των Χριστουγέννων; Ένα δώρο, ένα ρεβεγιόν, μία υποχρέωση θα κάνει τους καταναλωτές να ψωνίσουν κάτι. Αν είστε σωστός επιχειρηματίας θα πρέπει να σκεφτείτε έξυπνα και όχι κερδοσκοπικά. Με μικρά trick θα κάνετε τον κόσμο να αγοράσει απ΄ το μαγαζί σας και εσείς θα κερδίσετε.



Ειδικές Εκδηλώσεις για τους πελάτες σας

Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις ευδοκιμούν μόνο λόγω μιας πολύ πιστής πελατειακή βάσης. Σπάνια μεν μπορούν να προσφέρουν τη χαμηλότερη τιμή αλλά η εξυπηρέτηση και η πίστη που δείχνουν στον πελάτη είναι ζωτικής σημασίας. Φροντίστε την εορταστική περίοδο να τους κάνετε να αισθανθούν ιδιαίτεροι και θα επωφεληθείτε και οι δύο:
Οργανώστε μία ευχαριστήρια εκδήλωση για τους πιο πιστούς πελάτες σας. Εκτυπώστε προσκλήσεις που θα πάνε προσωπικά.
Στείλτε ευχετήριες κάρτες και όχι ηλεκτρονικές (δείχνουν μαζικότητα).
Κάντε λίστα με προϊόντα που μπορείτε να κάνετε έκπτωση και ενημερώστε τους ότι είναι μόνο για αυτούς.
Δημιουργήστε δώρα, όπως ένα ημερολόγιο ή επαγγελματική ατζέντα.

Χριστουγεννιάτικα δώρα.

Γνωρίζετε αυτό που λένε ότι τίποτα δεν είναι δωρεάν; Λοιπόν, κατά τη διάρκεια των εορτών αυτό δεν είναι απόλυτα αληθές. Πολλά καταστήματα διαθέτουν δώρα ή ειδικές προσφορές που συχνά δεν τα έχουν πληρώσει καθώς είναι δώρα των προμηθευτών τους. Συνεννοηθείτε με τι μπορούν να σας προσφέρουν οι προμηθευτές που εσείς στη συνέχεια θα το δίνεται στους πελάτες σας.
Μπορεί να είναι οτιδήποτε από γλυκά (μελομακάρονα/ κουραμπιέδες) μέχρι χαρτί περιτυλίγματος για τα δώρα τους, ευχετήριες κάρτες ή και γούρια (πολύ στη μόδα).

Χριστουγεννιάτικο Κλίμα.

Τα άγχη για τα έξοδα, τους φόρους και την κρίση της αγοράς δεν πρέπει να επηρεάσουν την Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα στο μαγαζί σας. Λατρεύω να μπαίνω σε καταστήματα που οι πωλητές είναι ντυμένοι χριστουγεννιάτικα, σε κάνει να θες να πας και να ξαναπάς.

Εκτός απ΄ τον στολισμό που μαζί με τα λαμπάκια οφείλουν να είναι υπερπαραγωγή, μισθώστε έναν αη βασίλη, μία νεράιδα ή ένα ξωτικό, θα ξυπνήσουν όμορφα συναισθήματα στους πελάτες σας.