Προβλέψεις για το 2015

Η αντίστροφη μέτρηση για τη νέα χρόνια έχει ξεκινήσει. Το 2015 είναι προ τον πυλών και μαζί με τα νέα ημερολόγια που έχουμε προμηθευτεί ήρθε η ώρα να προβλέψουμε το επαγγελματικό μας μέλλον για το 2015. Οι προβλέψεις αυτές δεν χρειάζονται τις κινήσεις των πλανητών, ούτε αστρολογικές μελέτες για να το τι μέλλει γενέσθαι, αρκεί να δούμε ό,τι καινούργιο έχει εμφανιστεί στο επάγγελμα μας και ότι επικίνδυνο μπορούμε να αποφύγουμε.




Διαβάστε 5 νέα πράγματα που μπορούμε να εκμεταλλευτούμε μέσα στο 2015!  

1. Συνδυασμός εργαλείων
Έχουν περάσει ανεπιστρεπτί οι μέρες που ένα μόνο δημοσίευμα στις εφημερίδες ήταν ικανό να ικανοποιήσει τους πελάτες μας. Με τόσα ψηφιακά εργαλεία στα χέρια μας, οι πελάτες θα ζητούν όλο και περισσότερο να τους δίνουμε πλήρως ολοκληρωμένα προγράμματα επικοινωνίας. Προγράμματα που δεν περιλαμβάνουν το παλιό μότο των δημοσίων σχέσεων «σχέσεις μόνο με τα ΜΜΕ», με το οποίο χάναμε πολλές σημαντικές ευκαιρίες για απευθείας επικοινωνία με το κοινό μας.

2. PRTech
Το “PRTech ecosystem” μόλις αρχίζει να αποκαλύπτεται και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όσοι επαγγελματίες και επιχειρήσεις το συνθέτουν, τροφοδοτούν την εξέλιξη του τομέα των Δημοσίων Σχέσεων. Καθώς οι δημόσιες σχέσεις κάνουν κινήσεις για να προσεγγίσουν μια πιο τεχνοκρατική τακτική που περιλαμβάνει βάσεις δεδομένων και ηλεκτρονικές έρευνες, έχει γίνει επιτακτική ανάγκη για τους παίκτες του χώρου αυτού να ενσωματωθούν στο “PRTech ecosystem”.

3. Μάρκετινγκ και Δημόσιες Σχέσεις γίνονται οι καλύτεροι φίλοι.
Ο τρόπος που ο τομέας Δημοσίων Σχέσεων λειτουργεί σε σχέση με τα υπόλοιπα τμήματα θα καθορίσει την επιτυχία του.
Συχνά υπάρχει ασάφεια μεταξύ των λεπτών γραμμών που χωρίζει το περιεχόμενο, την αγορά των μέσων ενημέρωσης και των αναλύσεων, γι 'αυτό είναι επιτακτική ανάγκη των PR να φτάσουν στους επιχειρηματικούς εταίρους προωθώντας τις επίσημες θέσεις τις επιχείρησης με μια θετική νότα, προσπαθώντας να μην αψηφήσουν τα υπόλοιπα τμήματα.

4. Έμφαση στα Social Media
Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες της εξέλιξης των social media στο εσωτερικό των οργανισμών θα συνεχίσει να εξελίσσεται, αλλά το 2015 θα δούμε αρκετά brands να στρέφονται προς αυτά εκτιμώντας περισσότερο τη δυνατότητα που δίνουν τα social media να καλλιεργήσουμε σχέσεις με το κοινό μας.

5. Περισσότερη αξία στις αναλύσεις.
Τέλος, η βιομηχανία των Δημοσίων Σχέσεων θα πρέπει να δώσει μεγαλύτερη αξία στις ποιοτικές μετρήσεις περισσότερο από τις ποσοτικές. Οι αναλύσεις αυτές είναι ο συνδετικός κρίκος που παρέχει γνώσεις σχετικά με το τι λειτουργεί, πώς μπορεί να ελεγχθεί και πού να δώσουν βάρος στο μέλλον οι εκστρατείες  PR.