Σελίδες

4 Νοεμβρίου 2014

6 παραδοσιακές πρακτικές δημοσίων σχέσεων

Οι παραδοσιακές πρακτικές δημοσίων σχέσεων από πολλούς επαγγελματίες έχουν παραγκωνιστεί. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε οι περισσότεροι είναι να δίνουμε μεγαλύτερο βάρος στις οn-line στρατηγικές και στις σχέσεις με τους δημοσιογράφους και αφήνουμε όλες τις υπόλοιπες πρακτικές στην άκρη. 


Μπορεί η ενασχόληση με παραδοσιακές πρακτικές να αποδειχτεί χρονοβόρα, αποθαρρυντική ή μπορεί να κοστίσει παραπάνω, αλλά τα αποτελέσματα της ήταν, είναι και θα συνεχίσουν να είναι ενθαρρυντικά. Δείτε παρακάτω 6 παραδοσιακές πρακτικές που δεν βασίζονται στην κάλυψη από τα ΜΜΕ  ούτε στα Likes των social media.

1 Φιλανθρωπικές δωρεές
Η δωρεά για φιλανθρωπικούς σκοπούς είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προβληθείτε. Μέσα από τις δωρεές κάνετε γνωστή την επιχείρηση σας στην ευρύτερη κοινότητα και παρουσιάζετε ένα κοινωνικό προφίλ.  

2 Γίνετε αυθεντία
Εκμεταλλευτείτε τις ειδικές γνώσεις ή μια πολύτιμη δεξιότητα που έχετε, για να βοηθήσετε τους άλλους. Εξετάστε τις πιθανότητες του να γίνετε ομιλητής, ή να δεχτείτε εκπαιδευόμενο προσωπικό στην επιχείρηση σας. Στη δεύτερη περίπτωση, εκτός των άλλων θα δημιουργήσετε μια δεξαμενή υποψηφίων εργαζομένων.

3 Φτάστε στους άλλους.
Βρείτε καταστήματα και επιχειρήσεις μικρές και μεγάλες και γνωριστείτε μαζί τους. Δεν χρειάζεται να τους βλέπετε όλους σαν ανταγωνιστές.

4 Επενδύστε σε υπάρχοντες πελάτες
Κοστίζει λιγότερο και χρειάζεται μικρότερη προσπάθεια, να διατηρήσετε τους υπάρχοντες πελάτες από το να αποκτήσετε νέους. Οι πελάτες αυτοί είναι πρεσβευτές της επιχείρησης σας στον υπόλοιπο κόσμο και θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με προσοχή και σεβασμό. Βρείτε τρόπους για να συνδεθείτε μαζί τους, κάντε για παράδειγμα επιπλέον εκπτώσεις και μην ξεχνάτε το after sales service.

5 Ενώστε τις δυνάμεις σας με συναφή επαγγέλματα.
Σκεφτείτε πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει μια ομάδα συνεργασίας μεταξύ των επαγγελματιών του κλάδου σας.  Έχετε για παράδειγμα μια αίθουσα δεξιώσεων, δεν θα ήταν ωραίο στο γραφείο όπου υποδέχεστε τους υποψηφίους πελάτες σας να υπάρχουν φωτογραφίες από ανθοστολισμούς, μπομπονιέρες ή γλυκά επιχειρηματιών που συνεργάζονται μαζί σας. Έτσι μπορείτε να τους προτείνετε στους πελάτες σας.  

6 Δείγματα.. δωρεάν
Ειδικά αν είστε στο χώρο της εστίασης, μόνο με μια δοκιμή θα πιστεί ο πελάτης σας. Τα χρήματα που θα ξοδέψετε για να μοιράσετε δωρεάν προϊόντα θα σας έρθουν πίσω με πολλούς τρόπους. Μπορείτε να συμμετάσχετε σε κληρώσεις, μπορείτε να διοργανώνετε μόνοι σας διαγωνισμούς ή να καλέστε δημοσιογράφους να δοκιμάσουν τα προϊόντα σας. Σίγουρα μετά θα γράψουν κάτι καλό για εσάς.