Σελίδες

5 Νοεμβρίου 2014

Στρατηγική δημοσίων σχέσεων για 7 ημέρες.


Χτίστε δημοσιότητα για εσάς και την επιχείρησή σας μέσα σε 7 ημέρες. 7 βήματα για να πετύχετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική δημοσίων σχέσεων.




Ημέρα 1: Καθορίστε το στόχο σας.
Καθορίστε ποιό είναι το target-group σας και κάντε μια λίστα με όλα τα τοπικά μέσα που χρησιμοποιεί για την ενημέρωση του. Αυτά θα είναι πιθανότατα ημερήσιες και εβδομαδιαίες εφημερίδες, τοπικοί τηλεοπτικοί σταθμοί, free-press τύπος και ενημερωτικά δελτία του εμπορικού επιμελητηρίου και ραδιοφωνικοί σταθμοί. Καλό θα είναι να μην συμπεριλάβετε ΜΜΕ εθνικής εμβέλειας λόγω κόστους.

Ημέρα 2: Αναπτύξτε μια βάση δεδομένων επαφών της πρώτης μέρας.
Επιλέξτε σε ποιές από τις παραπάνω εκδόσεις θα ταίριαζε καλύτερα να προβληθείτε στέλνοντας ένα δελτίο τύπου και μάθετε ποιος αρχισυντάκτης ή δημοσιογράφος είναι υπεύθυνος για τη δημοσίευση τους. Προσπαθήστε να μην στέλνετε ανεξέλεγκτα δελτία τύπου χωρίς συγκεκριμένο παραλήπτη. Κάντε το ίδιο για τηλεόραση και ραδιοφωνικούς σταθμούς.

Ημέρα 3: Brainstorming
Καθορίστε μια ιστορία PR. Μια ανακοίνωση για ένα νέο προϊόν, αλλαγή των στοιχείων επικοινωνίας σας, ή μια νέα συνεργασία μπορεί να είναι κάποια από τα θέματα δημοσίων σχέσεων για τα οποία μπορείτε να γράψετε ένα δελτίο τύπου. Δρομολογήστε να στέλνετε ένα τέτοιο θέμα κάθε μήνα, δηλαδή 12 σε όλο το έτος. Από αυτό το πρόγραμμα αφαιρέστε τις έκτακτες ειδήσεις.  

Ημέρα 4: Γράψτε το δελτίο τύπου.
Οι δημοσιογράφοι αγαπούν τους ανθρώπους που μιλούν τη γλώσσα τους. Ένα δελτίο τύπου μίας σελίδας που ανοίγει με το ποιος, τι, πού, πότε και γιατί, είναι ότι το καλύτερο για να αυξήσετε τις πιθανότητες να δημοσιευτεί το δελτίο τύπου σας.

Ημέρα 5: Στείλτε το δελτίο τύπου
Στείλτε το δελτίο τύπου με βάση όσα συλλέξατε την πρώτη και δεύτερη ημέρα. Μη ξεχάσετε να ελέγξετε μέχρι ποια ώρα της ημέρας μπορείτε να το στείλετε ώστε να δημοσιευθεί την επόμενη ημέρα.

Ημέρα 6: Ελέγξτε που δημοσιεύτηκε.
Δεν είναι απαραίτητο να δημοσιεύσουν όλοι το δελτίο τύπου μας. Τσεκάρετε ποιοι το δημοσίευσαν και ποιοι όχι, καλέστε έπειτα όσους δεν το δημοσίευσαν για να ρωτήσετε τους λόγους που δεν το έκαναν. Έτσι ώστε να το διορθώσετε την επόμενη φορά.  

Ημέρα 7: Χρησιμοποιείστε και αλλού το δελτίο τύπου σας.
Αφού ολοκληρώσετε με τα ΜΜΕ, μπορείτε να το αναρτήσετε στην εταιρική σας ιστοσελίδα και έπειτα στο εταιρικό σας προφίλ στα social media.