Σελίδες

21 Οκτωβρίου 2014

Συγγραφή κειμένων PR

Είναι η Αχίλλειος πτέρνα πολλών, όταν έρχονται αντιμέτωποι με την συγγραφή κειμένων PR. Βαρύγδουπες λέξεις, τεράστιες προτάσεις και φράσεις που προκαλούν θαυμασμό έρχονται στο μυαλό όταν πρέπει να γράψουμε ένα κείμενο. 




Οι αναγνώστες ξεκινούν να διαβάσουν αλλά μέσα σε μερικά λεπτά ξεχνούν τι έχετε γράψει για τον πολύ απλό λόγο ότι τους ήταν δύσκολο να το κατανοήσουν και να το συγκρατήσουν στη μνήμη τους.
Η Doreen Jarman, διευθύντρια δημοσίων σχέσεων της εταιρίας Tableau Software, υποδεικνύει μερικά μυστικά που οφείλουμε να υιοθετήσουμε κατά τη συγγραφή ενός κειμένου PR.
1 ΟΧΙ ακρωνύμια. 
Eιδικά όταν πρόκειται για τεχνολογία, μπορούν να αποξενώσουν τον αναγνώστη αφού στα μισά ίσως χρειαστεί λεξικό. Περιγράψτε το προϊόν ή την υπηρεσία σας, με απλά λόγια, που ο καθένας μπορεί να καταλάβει.
2 Ανθρωπινά κείμενα. 
Αποφύγετε τη χρήση λέξεων όπως "χρήστες", "καταναλωτές" ή "πελάτες", αν αναφέρεστε σε μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων ή αν το κείμενο σας είναι γενικό, προτιμήστε πιο οικείους όρους όπως παιδιά, κάτοικοι κλπ.
3 Χρησιμοποιήστε παραδείγματα. 
Σίγουρα θα έχετε συλλέξει εμπειρίες και γνώμες απ΄ τη χρήση του προϊόντος σας ή της υπηρεσίας σας. Προσθέστε τις στο κείμενο σας, αφού μπορεί να είναι πολύ πιο πειστικές.