Σελίδες

22 Σεπτεμβρίου 2014

7 επιτυχημένοι επιχειρηματίες συμβουλεύουν.



Μπορεί να το έχεις μέσα σου, μπορεί το τσαγανό, ο τσαμπουκάς, η κοινωνικότητα και η ευθύτητα σου να σε έκαναν πετυχημένο στο χώρο σου. Τίποτα όμως δεν θα είχες πετύχει χωρίς κόπο και εργασία (εκτός αν έχεις «μπάρμπα στη Κορώνη» τότε αλλάζει). 





Κάνοντας μια αναδρομή στην μέχρι τώρα επαγγελματική σου πορεία σκέφτεσαι ότι μπορείς να κάνεις το δικό σου επιχειρηματικό βήμα και να ξεκινήσεις τη δικιά σου δουλεία. Επιχειρηματίες του εξωτερικού δίνουν ο καθένας τις δικές τους συμβουλές για το πώς κατάφεραν να πετύχουν ο καθένας στον κλάδο του.

Να είστε παραγωγικοί ακόμα και εκτός γραφείου
Ένα ποτό, μια βόλτα για καφέ, jogging ή ακόμη και μια κοινωνική εκδήλωση μπορούν να σταθούν ικανές για να αναπτύξετε την επιχείρηση σας. Εκμεταλλευτείτε κάθε κατάσταση για να κάνετε γνωστή την επιχείρηση σας και να κάνετε νέες γνωριμίες και ίσως νέους πελάτες, σχολιάζει ο εκατομμυριούχος Seth Priebatsch, Διευθύνων Σύμβουλος της SCVNGR.

Οργανωθείτε καθημερινά μέσα από υπενθυμίσεις!
Ο Danny Meyer, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Union Square Hospitality, που κατέχει 13 εστιατόρια στη Νέα Υόρκη, αναφέρει ότι οι καθημερινές υπενθυμίσεις οδηγούν στην καλύτερη απόδοση. Ειδικότερα, χωρίζει ένα χαρτί ή email στα εξής μέρη: Χρονοδιάγραμμα για την επόμενη ημέρα, ζητήματα για τα οποία πρέπει να ενημερωθούν τα στελέχη της εταιρίας και τέλος, μακροπρόθεσμες υπενθυμίσεις. «Νοιάζομαι για τις λεπτομέρειες και με αυτόν τον τρόπο δεν χρειάζεται να ανησυχώ για τίποτα», δηλώνει.

Να απαντάτε πάντα στο επαγγελματικό σας τηλέφωνο   
Σύμφωνα με τον Jordan Zimmerman, ιδρυτή του διαφημιστικού ομίλου Zimmerman, ο οποίος έχει 22 γραφεία και τιμολογήσεις άνω του 2,6 δισ. δολαρίων, οι τηλεφωνικές συνομιλίες θα σας οδηγήσουν στο να μη χάνετε την αμεσότητα, όπως συμβαίνει μέσα από ένα email. «Καλώ τον διευθύνοντα σύμβουλο ή τον πρόεδρό των κυριότερων πελατών μου κάθε ημέρα. Κουβαλάω το κινητό μου παντού και πάντα, αφού κύρια συμφωνία μας είναι... να απαντάω στις κλήσεις τους και αντίστροφα», συνεχίζει ο Jordan Zimmerman.

Να έρχεστε σε επαφή με τους εργαζόμενους σας!
Ο Kevin P. Ryan’s, ιδρυτής του Double Click, διαφημιστικής εταιρίας που κέρδισε τον τίτλο «Εταιρία της χρονιάς στη Νέα Υόρκη», συμβουλεύει: «Πάντα κουβαλάω ένα μικρό σημειωματάριο με 35 ή 40 ονόματα της εταιρίας και κάθε εβδομάδα επιβεβαιώνω ότι ήρθα σε επαφή με όλους. Τα πρώτα 10 άτομα της λίστας τα επισκέπτομαι κάθε ημέρα».

Επικοινωνήστε καλύτερα μέσα από μικρές ομάδες...
Η Caterina Fake, συν-ιδρύτρια του site Flickr, συμβουλεύει τους νέους επιχειρηματίες να κατασκευάζουν γραφεία με «ανοιχτούς» χώρους, ώστε να μπορούν οι υπάλληλοι να αναφέρουν απευθείας κάθε ιδέα τους. Όπως υποστηρίζει: «...έτσι οι συναντήσεις θα είναι καθημερινές και οι μεγάλες εταιρείες θα χωρίζονται αυτόματα σε μικρότερες και πιο παραγωγικές ομάδες».

Μην προσπαθείτε να γίνεται multitaskers.
Ο Douglas Merrill, πρώην CEO της Google, υποστηρίζει οτι όταν κάνουμε ένα πράγμα τη φορά, χαρίζουμε στον εγκέφαλό μας την άνεση, όχι μόνο να λειτουργήσει πιο αποτελεσματικά, αλλά και να θυμάται περισσότερα στοιχεία».

Εξετάστε την παραγωγικότητά σας στο τέλος της ημέρας

O Bob Compton, Διευθύνοντας Σύμβουλος της Vontoo, κάνει κάθε βράδυ έναν απολογισμό των ενεργειών του για να καταλάβει τα μειονεκτήματα της εταιρίας και να βελτιωθεί στο μέλλον. «Βάλτε τρεις προτεραιότητες ή στόχους για το τέλος του μήνα και σημειώστε πρόοδο!», συνεχίζει.