Σελίδες

7 Αυγούστου 2014

Βγάλτε χρήματα ενώ... κοιμάστε



Ο χρόνος ενός ελεύθερου επαγγελματία είναι ακόμη πιο περιορισμένος από ότι στο παρελθόν, η δυσκολία ανάπτυξης του πελατολογίου και οι συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών, τον οδηγούν στο να μένει άυπνος ολόκληρα βράδια.



 Το να φτιάχνεις το πελατολόγιο σου την ώρα που κοιμάσαι είναι «όνειρο θερινής νυκτός» για σκεφτείτε όμως πόσο πιο εύκολα θα μας έβρισκαν οι πελάτες μας, δημιουργώντας όχι μόνο ωραία κείμενα αλλά να μπορούμε να τους τα διανέμουμε την ώρα που πρέπει, χωρίς να μένουμε ξύπνιοι όλο το 24ώρο. Δεν χρειάζεται να αναλωθούμε στο πως να γράψουμε ένα ωραίο κείμενο αλλά και πώς να το διανείμουμε σωστά.
Κοινό. Όλα ξεκινούν από το κοινό. Τι ώρα μπαίνει στο internet, τι ώρα διαβάζει τα e-mail, τι θεωρεί spam και πόσες ώρες ασχολείται με το fb, είναι μόνο μερικά από τα ερωτήματα που πρέπει να μας απασχολούν.
Επιλέγω τι θέλω να δημοσιεύσω. Η μαζική διανομή μηνυμάτων ή ακόμη και αρθρογραφίας μπορεί να θεωρηθεί spam. Προτιμήστε να δημοσιεύετε τα κείμενα σας λίγα λίγα στα social media.
Επιλογή κατάλληλου μέσου διαμονής. Εδώ αρχίζει το δυσκολότερο μέρος και καθαρά υποκειμενικό. Αν για παράδειγμα έχετε ένα διαδικτυακό περιοδικό μην μπαίνετε στη διαδικασία να ανεβάζεται ένα ένα άρθρο στο fb και μετά στο twitter ή όπου αλλού θέλετε. Επιλέξτε ένα πρόγραμμα αυτόματης δημοσίευσης. Εγώ σας προτείνω κάποια που έχω χρησιμοποιήσει ήδη.

Από τα πιο εύκολα, αρκεί να γνωρίζετε καλά αγγλικά γιατί δεν έχει ελληνική version. Δηλώνεις το site απ΄το οποίο θέλεις να παίρνει τα άρθρα και τους προορισμούς στα social media. Διαθέτει δωρεάν λειτουργία μέχρι 3 προορισμούς μόνο fb, twitter και linkedin και συχνότητα δημοσίευσης από 30 λεπτά έως 1 φορά την ημέρα. Αν προχωρήσετε σε αναβάθμιση του λογαριασμού σας αυξάνονται οι προορισμοί, τα μέσα αλλά και οι τρόποι δημοσίευσης.

Εδώ τα πράγματα είναι διαφορετικά. Όλα γίνονται μέσα στη σελίδα. Ανάλογα με τη φόρμα της σελίδας, (joomla, wordpress, tumblr κλπ) σου δίνει έναν κώδικα με κουμπιά δημοσίευσης και like.

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή, είτε με το λογαριασμό του Facebook, του Twitter ή του LinkedIn ή απλά με το email μας. Το Buffer επιτρέπει τη διαχείριση social media για το Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ και το app.net, που είναι μια πλατφόρμα για τους δημιουργούς smartphone apps. Η δωρεάν έκδοση του Buffer δεν επιτρέπει να συνδεθούμε σε δύο διαφορετικές λειτουργίες ενός κοινωνικού δικτύου, πχ και στο προφίλ, σε μια σελίδα και σε ένα group του Facebook ταυτόχρονα.

Η επιλογή δική σας!