Σελίδες

16 Ιουλίου 2014

Εστιάστε στη διανομή του περιεχομένου




Η ορθή διανομή του περιεχομένου που παράγεται στα πλαίσια μία στρατηγικής online marketing είναι το ίδιο σημαντική με τη διανομή του.
Ένα στέλεχος του marketing που ασχολείται με την online στρατηγική μίας εταιρείας, πρέπει όχι μόνο να παράγει ποιοτικό περιεχόμενο, αλλά και να φροντίζει και για τη διανομή του, με τρόπο ώστε αυτό το περιεχόμενο να έχει τη μεγαλύτερη διείσδυση και αποτελεσματικότητα. Αν και η διανομή του περιεχομένου που παράγεται μπορεί να γίνει μέσα από τα online media της εταιρείας (εταιρική ιστοσελίδα, blogs, κ.α.) ή μέσω της προώθησης με τη χρήση online διαφημιστικής καμπάνιας, τα social media είναι ένας πολύ σημαντικό μέσο διανομής του περιεχομένου σας που μπορεί να υποστηρίξει τις ενέργειες διανομής πολύ αποτελεσματικά.