Σελίδες

28 Ιουλίου 2014

Γράψτε έναν συναρπαστικό τίτλο

 Ο τίτλος είναι το πιο σημαντικό μέρος ενός δημοσιευμένου κειμένου. Διαφημίσεις, Paywalls ή Δελτία Τύπου όσο τέλειο κι αν είναι, το κοινό θα κάτσει μόνο για λίγο πριν περάσει σε κάτι άλλο. Πώς μπορείτε να γράψετε ένα συναρπαστικό, «clickable» τίτλο, που θα κάνει τους αναγνώστες να μας προσέξουν;  

  • Χρησιμοποιήστε ρήματα ενεργητικής φωνής.
  • Κάντε λογοπαίγνια. Η ελληνική γλώσσα είναι από τις πιο πλούσιες του κόσμου, εκμεταλλευτείτε την με διαφορετικές λέξεις.
  • Χρησιμοποιήστε τα Google Trends για να εντοπίσετε τις σχετικές λέξεις-κλειδιά με βάση συγκεκριμένα κριτήρια.
  • Εάν γράφετε ένα δελτίο τύπου, βάλτε πάντα το όνομα της εταιρίας στη κεφαλίδα.
  • Γράψτε τίτλους με απλά λόγια. Πχ. Κακός τίτλος: Έκθεση για την ανεργία ασκεί πιέσεις στην Προεκλογική Εκστρατεία του Ομπάμα για την επανεκλογή του. Καλό τίτλος: Η παρατεταμένη ανεργία πρόβλημα για τον Ομπάμα.
  • Να είστε συγκεκριμένοι και σαφείς. Δώστε έμφαση στα βασικά στοιχεία με όσο το δυνατόν πιο απλούστερο τρόπο. Π.Χ. Ασαφής Τίτλος = NYC Φαίνεται ότι έχουν σταματήσει οι λοιμώξεις από τους κοριούς.  Ειδικός Τίτλος = Κοριοί:  1 στους 15 Νεοϋορκέζους προσβάλλεται το τελευταία έτος.
  • Πριν το αποστείλετε ελέγξτε. Μπείτε για μια στιγμή στη θέση των αναγνωστών θα διαβάζατε ένα άρθρο με αυτόν τον τίτλο ή όχι. Αν όχι, απλά αλλάξτε τον.