Το Firewall του μυαλού μας


Σύμφωνα με τους ειδικούς, το μυαλό μας διαθέτει «firewall», ένα αόρατο δηλαδή τοίχος προστασίας, που εμποδίζει πληροφορίες και μηνύματα να περάσουν στη νοημοσύνη μας. 






Αν παρομοιάσουμε τον εγκέφαλο μας με έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, το firewall του μυαλού μας αποσκοπεί στη ρύθμιση της ροής των πληροφοριών σε ολόκληρο το πολύπλοκο δίκτυο των εγκεφαλικών servers και routers που απαρτίζουν το μυαλό μας. 
Η ανεξέλεγκτη χρήση των τεχνολογιών όπως το Διαδίκτυο και τα smartphones έχει κατηγορηθεί για την «υπερφόρτωση του εγκεφάλου μας» και επομένως για την αύξηση αυτού του τοίχους προστασίας. 
Έτσι, αποκτούμε επιλεκτική προσοχή και μνήμη, δυσκολευόμενοι να προσέξουμε ένα απλό μήνυμα ή να θυμηθούμε πράγματα.
Αν αυτό είναι πράγματι αλήθεια, τότε αποτελεί πρόκληση για τους τομείς της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων. Αυτόματα σημαίνει ότι τα περισσότερα μηνύματα που δημιουργούμε δεν μπορούν να περάσουν από τα firewalls των πιο εξελιγμένων χρηστών μας.  
Για τις δημόσιες σχέσεις, η διείσδυση στο ακροατήριο μπορεί να είναι λίγο πιο περίπλοκη, ιδιαίτερα όταν η στρατηγική επικεντρώνεται αποκλειστικά στην έκθεση μιας εταιρίας ή ενός προσώπου στα μέσα ενημέρωσης. Η πρόκληση είναι ότι, προκειμένου να κερδίσει την έκθεση ένα μήνυμα στα μέσα ενημέρωσης, πρέπει να περάσει από ένα firewall ακόμη πιο εξειδικευμένο, αυτό των δημοσιογράφων.
Εδώ είναι τρεις απλές προτάσεις που θα σας βοηθήσουν να τα σπάσετε.

Ρωτήστε τον εαυτό σας:  Γιατί θα έπρεπε να ενδιαφερθεί ο δημοσιογράφος;
Η πληροφορία στην δημοσιογραφία είναι θησαυρός. Όσο πιο πολύτιμη είναι τόσο πιο πολύ θα τους ελκύσετε. Το πρώτο που πρέπει να ξέρετε είναι ότι για να ελκύσετε τον δημοσιογράφο πρέπει να ξέρετε το κοινό που απευθύνεται.

Μην πουλάτε την ιστορία σας. Πείτε την!
Σε νέες ή μικρές επιχειρήσεις, οι δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων εκτελούνται από επαγγελματίες του μάρκετινγκ και των πωλήσεων. Αυτό δεν είναι κατ’ ανάγκην πρόβλημα, εφ 'όσον αυτοί οι επαγγελματίες μπορούν να διαχωρίσουν τις δημόσιες σχέσεις από τις πωλήσεις.
Τα υπερβολικά και πομπώδη μηνύματα δεν συγκινούν πλέον κανέναν. Οι δημοσιογράφοι θέλουν λακωνικές ιστορίες και εστίαση στις ιδέες του επιχειρηματία.  

Παροχή εικόνας.
Ήταν, είναι και θα είναι το ΝO1 σε όλα τα μέσα ενημέρωσης. Ανάλογα με τη φύση της ιστορίας σας, προσθέστε μια νέα φωτογραφία του προϊόντος ή μια φωτογραφία των γραφείων της εταιρείας σας.