Σελίδες

13 Οκτωβρίου 2013

Tweet- άρετε έξυπνα

Χρησιμοποιείτε το Twitter έξυπνα; Και όταν λέω έξυπνα δεν εννοώ να δημοσιεύετε εξισώσεις του Einstein. Το Twitter, δίνει εξαιρετικές δυνατότητες για να ενισχύσετε το δικό σας brand name και να οικοδομήσετε αξιοπιστία απέναντι σε πιθανούς πελάτες και συνεργάτες.

Μπορεί να σας αρέσει όταν παίρνετε τα εύσημα από φίλους σας για προσωπικές στιγμές που δημοσιοποιείτε αλλά μην ξεχνάτε ότι το profile μας και οι δράσεις μας στα Social Media αποτελούν τον καθρέπτη της προσωπικότητας μας, επομένως και της επιχείρησης μας.

Το twitter (όλα τα social media) λειτουργούν λίγο πολύ σαν μηχανές αναζήτησης, όταν σας ψάχνουν θέλετε να σας βρίσκουν αμέσως. Αν το brand name σας είναι γνωστό στους φίλους σας δεν σημαίνει ότι συμβαίνει και το ίδιο στο twitter. Χρησιμοποιείστε το brand name σας ως όνομα χρήστη πχ: @pr4you. Θυμηθείτε όσο πιο μικρό το όνομα τόσο το καλύτερο.

Πολύ χρήστες στο twitter χρησιμοποιούν λειτουργίες όπως το TweetLater για να στέλνουν άμεσα μηνύματα στους νέους ακολούθους τους. Φροντίστε να είναι απλά ένα ευχαριστήριο μήνυμα που δέχτηκε να γίνει follower.

Δώστε τους κάτι θετικό. Προτείνετε προσφορές και κουπόνια. Ποστάρετε φωτογραφίες από τα νέα σας προϊόντα ή από τους ανθρώπους της ομάδας σας.

Επικοινωνήστε. Είναι λάθος να μην επικοινωνείτε με τους ακόλουθους σας. Κάντε και απαντήστε σε ερωτήσεις, ρωτήστε τη γνώμη τους και ενδιαφερθείτε για τις δημοσιεύσεις τους.

Κάντε re-tweet ενδιαφέρουσες δημοσιεύσεις.
Η υπερπροώθηση διαβρώνει το ενδιαφέρον. Μην προσπαθείτε να πουλήσετε απ΄το Twitter. Οι δημοσιεύσεις για τα προϊόντα, τα εμπορεύματα και τις υπηρεσίες σας πρέπει να είναι ευπαρουσίαστες αλλά απλά να ενημερώνουν. Επίσης φροντίστε να μην δημοσιεύετε τα ίδια και τα ίδια, μπορεί να θεωρηθείτε ως spammer.


Επιμείνετε στο αντικείμενο σας. Οι συζητήσεις για άλλα ενδιαφέροντα σας απομακρύνουν απ΄τον στόχο σας. Αν για παράδειγμα είστε επαγγελματίας φωτογράφος, μην αναλώνετε χρόνο σε άσχετες συζητήσεις για μαγειρική, αυτοκίνητα ή πολιτική. Χρησιμοποιείστε μια δίεση (hashtag) για να αναφέρετε λέξεις- κλειδιά με τι οποίες θέλετε να σας βρίσκουν.